هدایت شده از فرجالله هدایتنیا | حقوق و اخلاق خانواده
⭕️ چند نکته مهم درباره حوادث این روزهای ایران عزیز!
❇️ درباره علت درگذشت شادروان «مهسا امینی»، منتظر بررسی دقیق و بیطرفانه مسأله از سوی قوه قضائیه میمانیم و از گمانهزنی خودداری میکنیم.
⛔️ به کسانی که اینروزها در کف خیابان مشغول فتنه و آشوب هستند اعلام میکنیم، ملت، شما و حامیانتان را میشناسد و به خوبی میداند که چه اهداف شومی در سر دارید. ما به هیچ وجه اهانت به قرآن کریم، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزشهای دینی و ملی را تحمل نمیکنیم. چه کسی باور میکند، شما که چادر از سر یک زن رهگذر میکشید، حامی زنان و حقوق و آزادیهای آنان هستید؟
❌ از خشم ملت قهرمان و انقلابی ایران بترسید و از کارهای سخیف خود دست بردارید و بدانید: «ما ملت امام حسینیم!»....
⬅️ ادامه را ورق بزنید...!!!
✍️ #فرج_الله_هدایت_نیا
#حقوق_اجتماعی
🄶 🆔 @hedayatnia_ir
تبریک تبدیل وضعیت وزارتی جناب حجتالاسلام هاشمی عضو محترم گروه فقه و مبانی حقوق
هدایت شده از مهدی شوشتری
صدای بلند اما بدون ایدئولوژی/ دهه هشتادیهای خیابان چه میخواهند؟
https://www.alef.ir/news/4010710059.html
🍃 #رونوشت: جهت استحضار کرباسچی و پزشکیان
🔴 از «فتنه اِفک» تا «فتنه ۱۴۰۱»‼️
🔻آیات ۱۱ تا ۲۰ سوره مبارکه نور مربوط به ماجرایی است که در آن، منافقان برای تخریب شخصیت پیامبراسلام(ص) و کاستن از اعتبار و قداست ایشان و نظام اسلامیِ تحت رهبری ایشان، به یکی از همسران ایشان که به هنگام بازگشت از یکی از جنگ ها، از کاروان جا مانده بود و به کمک یکی از صحابه به مدینه آورده شده بود، «تهمتِ» رابطه نامشروع زدند و این «دروغ» را در سطح جامعه اسلامی گسترش دادند تا «اعتماد» مردم به پیامبر(ص) و نظام اسلامیِ تحت مدیریت ایشان را خدشه دار نمایند.(تفسیر نمونه؛ ج۱۴، ص۳۹۴-۳۸۷)
🔹طلیعه این آیات شریفه اینگونه است:
«إِنَّ الَّذِينَ جاؤُ بِالْإِفْكِ عُصْبَةٌ مِنْكُمْ لا تَحْسَبُوهُ شَرًّا لَكُمْ بَلْ هُوَ خَيْرٌ لَكُمْ لِكُلِّ امْرِئٍ مِنْهُمْ مَا اكْتَسَبَ مِنَ الْإِثْمِ وَ الَّذِي تَوَلَّى كِبْرَهُ مِنْهُمْ لَهُ عَذابٌ عَظِيمٌ؛ مسلّماً كسانى كه آن «تهمت عظيم» را عنوان كردند گروهى (متشكّل و توطئهگر) از شما بودند؛ امّا گمان نكنيد اين ماجرا براى شما «شرّ» است، بلكه «خير» شما در آن است. آنها هر كدام سهم خود را از اين گناهى كه مرتكب شدند دارند و از آنان، كسى كه بخش مهمّ آن را بر عهده داشت، عذاب عظيمى براى اوست!» (نور:۱۱)
🔹خداوندمتعال در این آیه شریفه، خطاب به جامعه مؤمنین می فرماید گمان نکنید که این ماجرا برای جامعه اسلامی «شرّ» است، بلکه برآیند آن، «خیر» بوده و خیریّت آن نیز در این است که اهل ضلالت و فساد در آن جامعه (که همان منافقان و بیماردلان هستند) شناخته شوند، تا جامعه نسبت به وضع آنها «بصيرت» پيدا كند، و براى اصلاح اين اعضاى فاسد دست به اقدام بزند.
🔹خداوند در آیه بعد به توبیخ کسانی پرداخته است که وقتی این « روایت پردازی دروغ» را شنیدند، آن را رد نکردند و نظام اسلامی را از آن مبرّا ندانسته اند؛(نور: ۱۲) چراکه فتنه گران هیچ «شاهد» و «مدرکی» برای اثبات حرفشان ارائه ندادند
🔸«فَإِذْ لَمْ يَأْتُوا بِالشُّهَداءِ فَأُولئِكَ عِنْدَ اللَّهِ هُمُ الْكاذِبُونَ؛ پس زمانیکه شاهدانی برای اثبات این مسئله نياوردند، آنان در پيشگاه خدا دروغگو هستند!» (نور: ۱۳)
🔹خداوندمتعال در آیات بعد نیز به توبیخ کسانی می پردازد که این روایت دروغ را «بدون فکر» و «تحقیق»، پذیرفتند و آن را زبان به زبان منتشر ساختند و این کار را «سبک» شمردند؛ درحالیکه نزد خداوند «گناهی بزرگ» است:
🔸«إِذْ تَلَقَّوْنَهُ بِأَلْسِنَتِكُمْ وَ تَقُولُونَ بِأَفْواهِكُمْ ما لَيْسَ لَكُمْ بِهِ عِلْمٌ وَ تَحْسَبُونَهُ هَيِّناً وَ هُوَ عِنْدَ اللَّهِ عَظِيم؛ بخاطر بياوريد زمانى را كه (به استقبال اين دروغ بزرگ رفتيد و) اين شايعه دروغ را از زبان يكديگر مىگرفتيد، و با دهان خود سخنى مىگفتيد كه به آن يقين نداشتيد، و گمان مىكرديد اين مساله كوچكى است، در حالى كه نزد خداوند بزرگ است!» (نور: ۱۵)
🔹علامه طباطبایی(رحمة الله علیه) علت بزرگ بودن زشتی این عمل نزد خداوند را دو چیز می دانند؛ اول اینکه نفس بهتان و افترا به افراد دیگر، عملی است قبیح و دوم اینکه این تهمت، تهمت به یک شخص معمولی نیست، بلکه تهمت به پیامبر اسلام(ص) است؛ وشيوع «افك» درباره ایشان در ميان مردم، باعث مىشود كه آن حضرت در جامعه رسوا گشته و امر دعوت دينی اش تباه شود.(المیزان فی تفسیر القرآن؛ ج ۱۵،ص۹۲)
✅درنتیجه باید گفت هر افک، دروغ و تهمتی که از سوی گروهی متشکّل و با هدف ضربه به اعتبار نظام اسلامی و ولیّ خدا در جامعه اسلامی ساخته و ترویج می شود، در دایره شمولیت این آیات شریفه قرار می گیرد.
✳️ آنچه در فتنه اخیر اتفاق افتاد، دقیقاً اجرای همین توطئه توسط منافقان درون نظام اسلامی بود. فتنه گران، همچون منافقان دخیل در ماجرای «افک»، با گسترش بهتان قتل و شایعه «برخورد خشن پلیس با دختری جوان»، ابتدائاً به دنبال ارائه تصویری «خشن» و «سیاه» از نظام اسلامی بودند و سپس با تحریک احساسات و عواطف افکار عمومی، به دنبال «ایجاد آشوب و اغتشاش» و به خیال خام خود به دنبال «براندازی» بودند؛ آنان به تعبیر این آیات شریفه، برای اثبات این اتهام دروغ هیچ مدرکی ارائه ندادند و حتی پس از انتشار فیلم ها و مستندات مربوطه و اظهارنظر رسمی «پزشک قانونی» در این زمینه، از اتهاماتی که به نظام اسلامی وارد کردند، عذرخواهی نکردند و زمینه ایجاد اختلاف و دوقطبی در جامعه را فراهم نمودند.
🖌 #شبیر_فیروزیان [ کارشناس دینی عمار۱۱۰ ]
[ #عمار۱۱۰ : پاتوق جهادگران جهاد تبیین]
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
☘ #مهم: 💥#ایتایی ها کانال«عمار۱۱۰» را به دوستان انقلابی خود معرفی کنید👇
🆔 | http://eitaa.com/joinchat/3792175104C0f37687892
👆👆 #سونامی_عضویت 👆👆
👆👆 #پیشنهاد_عضویت 👆👆
💥 فقط #ایتایی_ها کلیک کنند‼️
هدایت شده از ادمین سارا کوک
14.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیلی قشنگه
حاجی صدامو داری؟؟😭
پیشنهاد دانلود 👌👌
🌹
🔘داستان کوتاه
شاگرد اول بودم، پدرم یادم داده بود که من همیشه درس بخوانم، وقتی مهمان می آید زود بیایم سلام کنم و بروم! آرام آرام مهمانهای ما خیلی کم شدند چون مادرم غیر مستقیم گفته بود حواس مرا پرت می کنند! عیدها همه اش خانه بودیم و من نمی دانستم سیزده بدر یعنی چه؟
وقتی مدرسه می رفتم، پدرم خودش مرا می رساند آخه مادرم گفت بود نکنه توی سرویس مدرسه حرف بد یاد بگیرم. پدرم مرا خیلی دوست داشت! وحتی می گفت زنگ تفریح به حیاط نروم! چون ممکن است بچه ها دعوایم کنند!
و من نه تنها زنگ تفریح مدرسه که تمام زنگهای تفریح عمرم را در اتاقی درس خواندم! مایه افتخار پدر بودم! شاگرد اول!
وقتی پدر مرا به مدرسه می رساند شیشه ی اتومبیل را بالا می زد که مبادا حرفی بشنوم ومن تا مسیر مدرسه ریاضی کار می کردم!
وقتی سر سفره می آمدم باید به فیزیک فکر می کردم چون پدرم می گفت نباید لحظه ها را از دست بدهم!
چقدر دلم می خواست یکبار برف بازی کنم ، اما مادر پنجره را بسته بود ومی گفت پنجره باز شود من مریض می شوم! من حتی باریدن برف را هم ندیده ام!
من همیشه کفشهایم نو بود چون باآنها فقط از درب مدرسه تا کلاس می رفتم!!من حتی یک جفت کفش در زندگی ام پاره نکردم و مایه افتخار پدرم بودم!
من شاگرد اول تیزهوشان بودم! تمام فرمول های ریاضی و فیزیک را بلد بودم ولی نمی توانستم یک لطیفه تعریف کنم!
و حالا یک پزشکم! چه فرقی دارد تو بگو یک مهندس! پزشکی که تا الان نخندیده است، مهندسی که شوخی بلد نیست! من نمی دانم چطور باید نان بخرم !من نمی دانم چطور باید کوهنوردی بروم!
با اینکه بزرگ شده ام اما می ترسم باکسی حرف بزنم! چون ممکن است حرف بد یاد بگیرم!
من شاگرد اول کلاس بودم! اما الان نمیدانم اگر مثلا مراسم عروسی دعوت شوم چگونه بنشینم، اگر مراسم عزاداری بروم چه بگویم!
همسایه مان برای ما آش نذری آورده بود نمی دانستم چه اصطلاحی بکار ببرم.
یک روز باید بنشینم برای خودم جوک تعریف کنم ! یک روز باید یک پفک نمکی را تا آخر بخورم! یکروز می خواهم زیر برف بروم! یک روز می خواهم داد بکشم، جیغ بزنم! من شاگرد اول کلاسم اما از قورباغه می ترسم، از گوسفند می ترسم، مایه افتخار پدر حتی از خودش هم می ترسد!
راستی پدرها ومادرهای خوب و مهربان به فکر شاگرد اول های کلاس باشید و اگر مادرم را دیدید بگویید پسرش شاگرد اول کلاس درس و شاگرد آخر کلاس زندگی است
─┅─═इई 🍁🍂🍁ईइ═─┅─
نگاه تاریخی به پرده جدید تقابل نافرجامِ غربگرایان با ایرانگرایان/ بلوای بدویّت مدرن یا کاریکودتای تمدنی | پایگاه اطلاع رسانی رجا
https://www.rajanews.com/news/362326/%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D9%86%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%AC%D8%A7%D9%85%D9%90-%D8%BA%D8%B1%D8%A8%E2%80%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%E2%80%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%84%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%91%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%DB%8C%D8%A7
اگر این متن و نویسنده اش را طلا بگیرند کم است حتما بخوانید و برای دغدغه مندان این حوزه ارسال کنید.
👈" دعوا؛ دعوای قدیمیست..."
مصطفی مَلکیان؛نویسنده جزوه "مانیفِست اصلاح طلبی" در "پروژه" قدیمی "عقلانیت و معنویت" می گوید که انسان مُدرن، تعبُّدگریز است و از طرفی دیگر، عصاره دین؛ تعبُّد. بنابراین #مدرنیته با #دین نمی سازد. خوشبینانه او از سرِ دلسوزی نسخه ای تجویز می کند که نه انسانِ مدرن به پای تعبّد دینی متوقف شود و نه دیندار با تعبُدگریزی ِمدرن، بسوزد. نسخه بظاهر شفابخش او " عقلانیّت و معنویّت" است . یعنی پوسته دین را که تعبّدیات است کنار زده و معنویت دین را استخراج کن و مثل اَفیونی سُکرآور، به زخم های ملتهب مدرنیته بزن. اینگونه به زعم مَلکیان، عقلانیت مدرن با معنویتِ حجامت شده از دین، حداکثر #امید، #آرامش و #شادی را به ارمغان می آورد.
حال، ایران که آوردگاه سنّت و مدرنیته بوده باز به دوران ملتهِب خود بازگشته ولی این بار، نسخه مصطفی ملکیان و همفکرانش در حال جولان است و برای چندمین بار، رقصِ خون می کند ولی...
✋ولی همانگونه که بارها گفته شد؛ این نظریه، نه از عقلانیت مایه ای دارد و نه از معنویت. نه ناموس میشناسد و نه غیرت...نه شرف باقی گذاشته و نه وطن...نه برای زن زندگی و آزادگی می آفریند و نه برای مرد؛ میهن و آبادانی...جای اخلاق و ضد اخلاق را عوض کرده و جلاد را بجای شهید جازده...مظلوم را قاتل روایت کرده و جانی را حامی...عزت را با خفت عوض کرده و عوضی ها را روی خر دجّال نشانده است.
دعوا سر چادر و گشت ارشاد و مسجد و پرچم🇮🇷 فقط نیست...#دعوا؛ دعوای #تعبّدگرایی و #تعبّدگریزی است و در این مَصاف، اول این #عَلم ها هستند که زده می شوند و نوبت به #عَلمدارها می رسد...#پرچم ایران🇮🇷 #عَلم تعبّد در دنیای ظلمانیِ الان است و حجاب و گشت ارشاد و پلیس و بسیج و مسجد و سپاه و ارتش و قرآن و رهبری و همه وهمه نماد تعبّد و حاکمیت دینی هستند که باید زده شوند...
"در این نزاع #تماشاچی، #هوادار است ..."
👌جنگ؛ جنگ احزاب است و ایران، خندقی که مردابِ اجساد تعبّدگریزانِ تاریخ بوده و هست. دعوا؛ دعوای قدیمیست...زمستان خواهد گذشت و از پسِ غبارهای به هواخاسته، پرچم حق آن بالاها در اهتزاز.
"فاِستقِم کَما اُمِرت و مَن تابَ مَعک"
✍ #دکتر_محمد_بهزاد
۲۷ آبان ۱۴۰۱
Tondkhani-chap-99-05-02.pdf
4.1M
صفر تا صد تند خوانی سلام خدمت اساتید محترم خواندن متن فایل پیوست را به همه پیشنهاد میکنم. این متن میتواند برای همه تحول آفرین باشد.
باسمه تعالی.
تجربه یک استاد معارف :
چند نکته کاربردی برای مدیریت کلاس در مباحث چالشی:
🔹 از طرح موضوعات چالشی در جلسات اول پرهیز کنید، جلسات اول برای ارتباط گرفتن است، تجربه نشان داده اساتیدی که جلسات اول با دانشجو چالش پیدا کرده اند در بقیه جلسات، مقبولیت و تاثیر کمتری داشته اند، اما اساتیدی که در جلسات اول ارتباطشان را با کلاس تقویت کرده اند در جلسات بعدی تاثیرگذارتر بوده اند
🔹 شنونده خوبی باشید، اینکه دانشجو ببیند موقع حرف زدن، شما آماده ردِّ حرف او نیستید و در کمال آرامش دارید به او گوش می دهید در پذیرش پاسخ شما خیلی موثر است، همانطور که در سیره امام صادق(ع) آمده است که در موقع مناظرات وقتی طرف مقابل سخن می گفته است آنچنان با آرامش گوش میکرده اند که گمان میشده امام تسلیم شده اند.
🔹 با اعتماد به دانشجو در امور کلاسی (مثل پذیرفتن دلیلی که برای غیبت خود ذکر میکند)، زمینه را برای تاثیرگذاری باز کنید، چیزهای مهمتر را فدای امور بی اهمیت تر نکنیم.
🔹 به هیچ عنوان نباید کلاس جنبه مناظره به خودش بگیرد، این ساختار هیجان زاست و بحث را حیثیتی و هیجانی می کند.
🔹 در کلاس تأکید کنید که قرار نیست لزوماً همه کلاس به یک نتیجه مشترک برسند، چون چنین نگرشی ایجاد هیجان برای بُرد و باخت می کند، کلاس برای شنیدن دیدگاه های مختلف است، تا ما بهتر بتوانیم با شنیدن همه دیدگاه ها، بهترین آنها را انتخاب کنیم.
با این قالب، کلاس از قالب مناظره تبدیل میشود به تریبون آزاد، و با کاهش بار هیجانی، خیلی بهتر به نتیجه می رسید. دیگر اینکه انگیزه برای مخالفت با استاد کاهش می یابد و کسی از استاد توقع ندارد که همه کلاس را قانع کند، استاد فقط باید حرفِ دین را با دلیل بگوید، نه اینکه همه را قانع کند.
🔹 تا میتوانید مستقیماً به نقد دیدگاه های مطرح شده نپردازید، حرف خودتان را که در تضاد با حرف مخالفین است با دلیل اثبات کنید، این شما را به هدفتان می رساند بدون اینکه شما را دچار فضای هیجانی و متعصبانه در کلاس بکند.
🔹 از مواضع وحدت شروع کنید و به افتراقات برسید، به عنوان نمونه: ایران برای همه ما عزیز است، هم مرگ مهسا امینی و هم واقعه شاهچراغ برای ما غم انگیز است، اختلاف ما در تشخیص مقصر است، وگرنه هیچ کدام خواهان ظلم نیستیم. این اختلاف هم به منابع اطلاعاتی ما برمیگردد، چون هیچ کداممان که میدانی تحقیق نکرده ایم، پس فقط باید بحث کنیم کدام منابع برای کسب اطلاعات مورد اعتماد هستند.
🔹 اگر احساس می کنید در طرح یک موضوع چالشی کلاس اشکالات متعددی را مطرح خواهند کرد و زمان کلاس گرفته خواهد شد و نیاز به مدیریت زمان کلاس دارید، در انتهای طرح کلاس تصریح کنید که مثلا من به سه سوال جواب میدهم و از این بحث عبور می کنیم. تا در نگاه مخاطب فرار از پاسخگویی تلقی نشود.
🔹 برای اینکه اسیر بحث های پراکنده خبری از منابع متفرقه و تجربیات شخصی دانشجویان از اقوام و خویشاوندان نشوید به عنوان یک قانون در کلاس اعلام کنید که تجربه های شخصی در تمام موضوعات فقط برای خود شخص حجیّت دارد و نمی تواند مبنای مباحث علمی قرار بگیرد.
🔹 وقتی اکثریت کلاس با شما مخالفت می کنند، یا برخی لیدرها کلاس را جهت دهی می کنند، اعلام کنید که نمیشود به همه حرف ها پاسخ داد، بنابراین از یک یا چند دانشجو ترجیحاً از لیدرها بخواهید بیایند جلوی کلاس حرفشان را بزنند، بدون اینکه رنگ و بوی مناظره به خودش بگیرد. جدا کردن دانشجویان لیدر یا بعضی از افراد کلاس از بقیه جمع، ضمن اینکه اعتماد به نفس کاذب آنها را می گیرد، موجب میشود مدیریت کلاس در دست خودتان باشد.
🔹 از دانشجو بخواهید حرف و دلیلش را روی تخته بنویسد، چون سستی خیلی از ادله در نوشتن خودش را نشان می دهد.
🔹 برای اینکه بتوانید موضع دانشجویانی که به نظر اسلام و دین حمله می کنند را نقد کنید، از آنها بخواهید جانشینی تعیین کنند، تا مجال برای نقد دیدگاه آنها نیز برای شما مهیا شود. مثلا در مورد جمهوری اسلامی از آنها جایگزین بخواهید و اگر گفتند جمهوری سکولار، بگویید طبق چه مکانیسمی این کاستی ها و فسادها و اختلاس ها در جمهوری سکولار اتفاق نمی افتد؟
🔹 هر سخنی که می خواهید بگویید یقیناً عکس ها و کلیپ هایی در تأیید آن وجود دارد، استفاده از آنها خیلی می تواند به کاهش مقابله کلاس در برابر شما کمک کند، مانند عکس ها و آمارها و کلیپ های غربی ها در موضوع حجاب.
🔹 یک راه برای کاهش هیجانات ورود به مباحث استدلالی از در اخلاق، عبودیت و معادباوری است، تجربه نشان داده است اگر با تقویت عبودیت و بندگی، یا تبیین اهمیت معاد، بزرگیِ دنیا در نظر مخاطب شکسته شود، پذیرش بهتری برای استدلال های دینی خواهد داشت.
موفق باشید.
🔹 من خری چون تو را خدا نمیدانم!!
📝 وحدت وجود در بیان #میرزا_جواد_آقا_ملکی_تبریزی
◾ای عزیز حقیقت وجود را از اشیا نفی کردن به آن معنی نیست که همه چیز، خداست و به معنی آن نیست که موجودات، با خدا اتحاد دارند. وحدت غیر از اتحاد است. زیرا اتحاد میان دو چیز صورت میگیرد و آن با قول به وحدت، منافات دارد.
◾گویند حکیمی در اصفهان بوده که عادتش بر آن بوده که به هنگام غذاخوردن به نوکرش دستور میداد که غذا را به مقدار خودش و هرکس که بر سر سفره او باشد تهیه کند و با مهمانش هرکه بود، غذا میخورد. اتفاقا روزی یکی از طلبه های اصفهان که کاری با حکیم داشت، وقت غذا خوردن حکیم از سر رسید، حکیم به نوکرش دستور خرید غذای دونفری داد و خادم نیز غذا برای دونفر تهیه کرد و آورد. حکیم به آن طلبه فاضل فرمود: بسم الله؛ بفرمایید غذا باهم بخوریم. طلبه گفت: نه من غذا نمیخورم. حکیم پرسید: غذا خورده ای؟ گفت: نه. حکیم فرمود اگر غذا نخورده ای پس چرا شرکت نمی کنی؟ طلبه گفت من در غذا خوردن با شما احتیاط میکنم! حکیم گفت: از چه نظر احتیاط میکنی؟
گفت: شنیده ام شما قائل به وحدت وجود هستید و این کفر است و مرا جایز نیست که از غذای تو بخورم.، زیرا دست شما با آن غذا تماس میگیرد و آن را نجس میکند!
حکیم فرمود: تو از قول وحدت وجود چه تصور کرده ای که قائل به آن را نجس میدانی؟
گفت: برای اینکه کسی که قائل به وحدت وجود است، قائل است به اینکه همه چیز خداست.
حکیم فرمود: اشتباه فهمیده ای، زیرا من یکی از قائلین به وحدت وجودم و من هرگز چنین فکر نمیکنم که همه چیز خداست. زیرا یکی از آن همه چیز جناب شما هستید و من تو را الاغی هم تصور نمیکنم تا برسد به خدا بودنت. بیا و غذایت را بخور و این احتیاط هارا کنار بگذار.
📚 کتاب باده گلگون صفحه ۶۱۱
23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#دیدنی
🔺 #ر مثل ....❤️‼️
آموزش متفاوت حرف #ر توسط یک معلم انقلابی و دلسوز با میهمانی متفاوت در مدرسه
سرکار خانم صاحبی از اعضای محترم کانال عمار۱۱۰ معلم مدرسه در روستای دیزباد شهرستان #نیشابور ؛ #زبرخان
❌ #درخواست: انتظار از روسای آموزش و پروش نیشابور و زبرخان و امام جمعه محترم این دیار این است به پاس قدرشناسی و ارج گذاری به این دغدغه ی مقدس و از جهت الگوسازی، در یک جلسه عمومی از این مربی دلسوز قدردانی شود.
🔹درود بر همه فرهنگیان خدوم، دلسوز و انقلابی ؛ نوشتن خطای یک یا چند معلم به پای این قشر بی ادعا جفا به تربیت است و آموزش. قدردان شان هستیم🌹🌹
🖌 #محمدصادق_سلطانزاده_بشرویه
[ #عمار۱۱۰ : کانال برادر سلطانزاده]
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
💥کانال«عمار۱۱۰» با ۱۶ هزار عضو (ایتا/تلگرام) به حقیقت طلبان و مدرسان سواد رسانه معرفی کنید
🆔 | @ammar110
🏫 ثبتنام در دوره پیشرفته سواد رسانه و فضای مجازی (از خانواده تا تدریس) برای عموم آزاد شد
✅ این دوره را با برنامهریزی خودتان، میتوانید چند روزه یا چند ماهه تمام کنید.
✅ دوره به شکل ضبطی با تدريس کارشناسان صداوسیما و اساتید برجسته کشوری به این شرح برگزار میشود:
👨🏫 استاد روحالله #مومن_نسب
⏱ ۱۰۰ جلسهٔ کمتر از ۱۲ دقیقهای
👨🏫 استاد سید علیرضا #آل_داود
⏱ ۲۹ جلسهٔ کمتر از ۱۲ دقیقهای
👨🏫 مرحوم آیتالله محیالدین #حائری_شیرازی
⏱ ۱۲ جلسهٔ کمتر از ۱۲ دقیقهای
👨🏫 استاد جواد #جاویدنیا
⏱ ۱۱ جلسهٔ کمتر از ۱۲ دقیقهای
🎬 به همراه فیلمهای محیالدین، لغزشگاه، موشک دوست داشتنی!
📽️ و بیش از ۷۰ فیلم کوتاه، موشنگرافی، انیمیشن و فایل و پاورپوینت آموزشی
📗 و چندین جزوه و کتاب از جمله کتاب «امواج الکترومغناطیس، اثرات بیولوژیک و راهکارهای ایمنسازی»
📚︎ و سه کتاب فقهی حجتالاسلام دکتر ابوالفضل #امامی_میبدی
📌 اساتید دوره تلاش میکنند تا ضمن یادگیری مباحث فضای مجازی و رسانه، نقش مؤثری در تربیت دیگران داشته باشید.
📌 مجموع زمان دوره بیش از ۵۰ ساعت است و بلافاصله بعد از ثبتنام، میتوانید شروع کنید.
ℹ️ جهت اطلاعات بیشتر و ثبتنام، روی این نشانی👇کلیک کنید:
🔗 24on.ir/g/10/9
🏷 کد ۴۰٪ تخفیف برای اعضا کانال:
🎟
XN1H4YGW61👮♀ نیروهای مسلحِ شاغل و بازنشسته و خانودههایشان، بدون پرداخت نقدی حتی یک﷼👇 🔗 khobregan.tbao.ir/Product?pSpId=65641 📜 بعد از اتمام دوره، گواهیِ تربیت مربی فضای مجازی و سواد رسانهای توسط دانشگاه امام حسین(ع) صادر و به نشانی شما پست میشود.
تجلیل از پژوهشگران برتر دانشکده شهید محلاتی توسط سردار سلامی - قم
مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری، صبح پنجشنبه 24 آذرماه، با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران در دانشکده عقیدتی سیاسی شهید محلاتی قم برگزار و از پژوهشگران برتر این دانشکده تجلیل شد.
www.isna.ir/amp/1401092416279/
#تخفیف
🎁تخفیف ۷۰ درصدی نرم افزارهای نور
ویژه هفته پژوهش
noo.rs/off
🕰فقط تا پایان ۲۷ آذر #امشب
ــــــــــــــــــــ
مقالهنویسی آسان و کاربردی.apk
8.48M
#تولیدکانال ✅#باز_ارسال
🎁رایگان
نرمافزار اندروید
مقالهنویسی آسان و کاربردی؛
💠 یَلْدا ( چلّه )
🔸 این واژه، سریانی و به معنای « میلاد » است و چون #شب_یلدا را با تولد حضرت مسیح ( علیه السلام ) تطبیق می کردند آن را به این نام خوانده اند.
چون ایرانیان این شب را شب تولد میترا ( مهر ) می دانسته اند آن را با تلفّظ سریانی اش پذیرفته اند و در واقع یلدا با نوئل ( noel ) اروپایی که در 25 دسامبر تثبیت شده، معادل است، بنابراین نوئل اروپایی همان شب یلدا یا شب چلّه ایرانی است.
🔸 از #سنت_های_شب_یلدا، شب نشینی، دید و بازدید و صله رحم است، چنان كه بهره گیری علمی از فرصت آن با طرح مسایل علمی و تاریخی، خواندن اشعار به ویژه شعر حافظ و تفأّل به اشعار حافظ و... سنت دیگر آن است. مناسب است موٴمنان در چنین فرصت هایی با زوایای زندگی و سیره معصومان (علیهم السلام) در جهت #رشد_و_كمال_علمی_و_معنوی آشنا شوند.
🔸 آنچه در میان مردم مرسوم است که در زمان های خاص، مانند شب یلدا، #اشعار_حافظ را می خوانند و به آن تفأّل می زنند، یک نوع سرگرمی است و اگر خاطری را مشوش نکند و برای پیشرفت و کمال وی مانعی ایجاد ننماید و بی جهت امید به زندگی را از او نگیرد ، اشکالی ندارد.
#آیت_الله_العظمی_جوادی_آملی
📚 مفاتیح الحیات صفحه 768 و 769.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#گیف_مفهومی
- باز کنید👆🏻:)
- تــفاوت ذهن فقیر و ذهن ثروتمند..
🍃🌸🍀🌹🌿🌺🇮🇷🇮🇷🍃🌸🍀🌹🌿🌺