eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دانش‌آموز معلول جسمی رتبه ۲۵ کنکور شد 🔹«سید اسماعیل نصرالهی» دانش‌آموز ساروی توانست با معلولیت شدید جسمی و حرکتی رتبه ۲۵ کنکور سراسری رشته علوم انسانی را کسب کند.
«محمدحسین ولایتی» عکاس تسنیم، شب گذشته وارد سفارت ایران در کابل شد 🔹طالبان شب گذشته محمدحسین ولایتی عکاس خبرگزاری تسنیم را تحویل سفارت ایران در کابل داده است. 🔹عکاس تسنیم از شنبه هفته گذشته توسط طالبان، به هنگام بازگشت به ایران، بازداشت شده بود. 🔹بلال کریمی معاون سخنگوی طالبان گفته است که عکاس ایرانی آزاد شده است. 🔸با این حال، محمدحسین ولایتی هنوز به ایران بازنگشته است و امید می‌رود که در سریع‌ترین زمان ممکن، عازم وطن شود.
دخالت نمایندگان در انتصابات، در بررسی صلاحیت‌ها مدنظر قرار می‌گیرد سخنگوی شورای نگهبان: 🔹اگر دخالت نمایندگان در انتصابات و امور اجرایی محرز باشد، در بررسی صلاحیت‌ها مدنظر قرار می‌گیرد. 🔹طرح توقف اجرای ماده ۵ قانون بیمه اجتماعی کارکنان ساختمانی که قبلا در شورا مورد ایراد قرار گرفته بود، در مجلس اصلاح شد اما با توجه به اینکه این مصوبه دوباره بازنویسی شده، عملا با طرح جدید رو به رو هستیم که ایراداتی دارد و باید دوباره در مجلس بررسی شود. 🔹لایحه موافقت‌نامه همکاری انتظامی بین ایران و قرقیزستان به دلیل استفاده از واژگان غیر فارسی، خلاف قانون اساسی شناخته شد که باید در مجلس اصلاح شود. 🔹برخی ابهامات در سه لایحه مربوط به ایجاد مناطق آزاد سرخس، مازندران و دوغارون وجود دارد. 🔹لایحه تسهیل تکلیف مودیان برای اجرای پایانه مودیان نیز مورد بررسی قرار گرفت ولی با ایراد شورا مواجه شد. 🔹اساسنامه سازمان هواپیمایی کشوری در شورای نگهبان تصویب شد اما اساسنامه پست بانک به دلیل حجم بالای ابهاماتی دارد، به دولت بازگشته است. 🔹طرح حمایت از گزارشگران فساد نیز در یک مورد ابهام دارد که امیدواریم رفع شود.
نصب ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه برقی در تهران سخنگوی شهرداری تهران: 🔹پیش از پایان سال شاهد ورود نخستین اتوبوس‌ و موتورسیکلت‌های تولید داخل برقی به ناوگان حمل‌ونقل خواهیم بود. 🔹زیرساخت‌ها از جمله ایستگاه‌های شارژ متناظر نیز به مرور در حال راه‌اندازی در سطح شهر بوده و برخی نقاط به ایستگاه‌های شارژ مجهز شده‌اند. 🔹روز دوشنبه با حضور شهردار تهران و وزیر صنعت، معدن و تجارت، ۱۵ ایستگاه شارژ شامل ۷۳ دستگاه شارژ وسایل نقلیه برقی در تهران به بهره‌برداری خواهند رسید.
فرود اضطراری ۲ هواپیما امروز در کشور 🔹هواپیمای پرواز شماره ۲۲۱۳ قشم ایر که از مبدا تهران عازم استانبول بود به دلیل بروز نقص فنی به فرودگاه امام خمینی (ره) بازگشت. 🔹با توجه به بروز نقص فنی در هواپیمای پرواز تهران-استانبول، پرواز با هواپیمای بک‌آپ تا یک ساعت دیگر انجام خواهد شد. 🔹همچنین پرواز مشهد-نجف هواپیمایی سپهران نیز به دلیل بروز نقص فنی در فرودگاه هاشمی‌نژاد به صورت اضطراری فرود آمد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسکتبال ایران مسابقۀ اول خود در جام جهانی را ۱۰۰ بر ۵۹ به برزیل واگذار کرد شاگردان هاکان دوشنبه در دومین بازی خود به مصاف ساحل‌عاج می‌روند.
☑️استاندار ایلام: تردد در مرز مهران روان است و مشکلی بابت عبور و مرور زائران وجود ندارد 🔺۱۵۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی کشور وارد پایانه زرباطیه شدند
⭕️ یکی از دلایل تاخیر در ارسال گذرنامه، دستی انجام شدن و احتمال خطای انسانی است 🔸شرکت پست: از دوم شهریور مرسولاتی که به پست تحویل داده شده‌اند از طریق کد ملی قابل رهگیری هستند. 🔹برخی گذرنامه‌های زیارتی به صورت دستی پاکت نامه می‌شدند که احتمال خطای انسانی وجود دارد.
. زیستگاهی بنام اربعین . زیارت و پیاده روی اربعین را نباید و نمی توان با زیارت ایام عادی سال مقایسه نمود. اربعین یک مُدل است. اربعین یک متفاوت است. با نوشتن و ‌خواندن از اربعین این زیست را نمیتوانیم درک و یا حتی به آن نزدیک شویم. اربعین باید شود. . ملاک روابط در زیستِ اربعین، ارزش‌های دنیای مدرن نیست. در اربعین غربیه ترین ها با یک "سلام" و یک "زائر الحسین" گفتن با یکدیگر آشنا و شوند. هر چه غریب تر باشید به شما خدمت بیشتری ارائه می دهند. نمی گذارند بلکه می خرند . زیستِ اربعین متفاوت است. در تمامی سفرهای عادی انسانها از قبل هتل، قطار، اتوبوس و ابزار سفر را مهیا می کنند. همه چیز را از قبل رزرو دارند تا در ازدحام جمعیت سرگردان نشوند. اما در اربعین که میلیونها انسان آمده اند تو یقین داری بدون هتل، قطار و پارتی به همه چیز خواهی رسید . در این زیستِ متفاوت، ملاکِ ارزش گذاری بین انسان‌ها برگ کاغذی بنام "پول" نیست. از ابتدای اگر جیب تان خالی هم باشد هرگز گرسنه نخواهید ماند. هرگز نیاز نیست شما به سمت غذا بروید. از هر ملیت که باشید هیج گاه بدون سرپناه و موکبی برای خواب معطل نخواهید ماند . زیستِ اربعین جداگانه ای دارد. در تمام مسیر باید در صف های طولانی بمانی اما هیچ گاه از صف عصبانی نخواهی شد. برعکس صف پمپ بنزین، ترافیک خسته کننده شهر خودت یا صف ادارات، در اربعین افراد در صف صبورند به یکدیگر می زنند. رقابتی وجود ندارد . حتی کسانیکه گرایشات دینی ندارند، آنانی که از بیخ و بُن دین را نمی پذیرند باید برای یکبار هم که شده بعنوان "بیننده" این زیستگاه را تجربه کنند . زیستِ پیاده روی باید در شهرهای بی روح و مادی محور ما در کل سال جریان داشته باشد که ندارد . اگر آن و گذشت زیستِ اربعین در شهرها و روابط انسانی ما وجود داشت در سال میلیونها و پرونده در قوه قضاییه شکل نمی گرفت. آیا سزاوار نیست که زیستِ اربعین را وارد شهر و روابط خانوادگی خودمان کنیم!؟
🚨زائرانی که در مسیر مهران هستند تغییر مسیر دهند اطلاعیه فوری ستاد مرکزی اربعین (۴ شهریور): زائرانی که در مسیر مهران هستند، به سمت مرزهای خسروی، باشماق و تمرچین تغییر مسیر دهند. تاکنون حدود ۲۰۰ هزار نفر برای خروج از مرز مهران در روز یکشنبه نام‌نویسی کرده‌اند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️ کارشناسان سیاسی:کشورهای عربی فهمیده‌اند تکیه به آمریکا حد و حدودی دارد، ضربه نهایی به تصورات آن‌ها از آمریکا حمله به آرامکو بود 🔹آن‌ها درک کردند زمانی می‌آید که ایران به کشورهایشان حمله می‌کند و ایالات متحده می‌گوید شمایید و خودتان! 🔹اگر آمریکا از کشورهای عربی در مقابل ایران دفاع می‌کرد کار به اینجا نمی‌رسید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸انفجار مهیب در پایتخت سودان 🔹رسانه‌های سودان از وقوع انفجار مهیب در فرودگاه خاطروم، پایتخت سودان خبر دادند که گفته می‌شود مخزن و جایگاه سوخت هواپیماها منفجر شده است. 🔹منبعی در ارتش سودان اعلام کرده است که انبار تسلیحات نیروهای واکنش سریع که در نزدیکی این مخزن سوخت بوده هدف قرار گرفته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔊📣منزل یکی از برادران عراقی در کربلا و خدمت رسانی کریمانه به زوار
🔺 ؟ ایران: عراق: 🛑مرز خسروی ۲۴ ساعته میباشد که در هر زمان و هر روزی به مرز مراجعه کنید نیروها اماده پذیرش هستند. 🛑جاده های منتهی به مرز خسروی *بزرگراه هستند و هوای خنک تری نسبت به مرزهای دیگر دارد 🛑مرز خسروی دارای بیش از 90گیت فعال در ۳سالن انتظار است که اماده پذیرش زوار گرامی میباشند . 🛑در آن‌سوی مرز اتوبوس های حشد‌الشعبی شمارا به ترمینال میبرند 🛑 دارای ۱۲ هزار متر مربع *سایه‌بان *مه‌پاش *پارکینگ و بیش از ۵۰مکان حسینیه و سالن برای اسکان زائر وجود دارد.
چطور پیاده‌روی با کودکان را دلچسب کنیم؟👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک تانک تنهای روسی به ستون مکانیزه اوکراینی شامل ۷ خودرو مکس پرو مملو از سرباز که توسط یک تانک اسکورت می شدند حمله کرد و همه را نابود کرد! پوتین به خدمه این تانک مدال شجاعت داد.
بررسی کیفیت خدمات برخط ارائه شده توسط دستگاه‌ها 🔹وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: جلسات کارگروه نظارتی به صورت منظم برگزار می‌شود تا کیفیت خدماتِ برخط ارائه شده توسط دستگاه‌ها بررسی شود. 🔹عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از پیام رسان‌های بومی گفت: در بند ج تبصره ۷ قانون بودجه، تکالیف دستگاه‌ها برای تحقق گام دوم «دولت هوشمند» مشخص شده و یک ساز و کار نظارتی هم برای پیگیری آن تدبیر شده است. 🔹وی افزود: از این پس، جلسات کارگروه نظارتی به صورت منظم برگزار می‌شود تا کیفیت خدماتِ برخط ارائه شده توسط دستگاه‌ها بررسی و اصلاحات لازم برای ارتقا به آن‌ها ابلاغ شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اربعین می‌تونه ایمان ما رو بگیره اما چطور گوش کنید حواستون باشه کدوم موکب میرین و چی میخورین و چی میشنوین
اروپایی‌ها متقاضی پهپادهای ایرانی هستند ▪️هیچ قراردادی با روسیه لغو نشده است سخنگوی وزارت دفاع: 🔹الان متقاضیان زیادی برای پهپادهای ما وجود دارد و از کشورهای غربی و اروپایی هم چند مورد درخواست داشته‌ایم که البته آنها مایل نیستند اسمشان اعلام شود. 🔹تبادلاتی که از گذشته با کشورهای دیگر مانند روسیه داشته‌ایم هیچ کدام لغو نشده است و فرآیندهای خاص خود را پشت سر می‌گذارد.
ریزگرد حرکت قطار سرخس- مشهد را لغو کرد 🔹حرکت قطار مسافری سرخس – مشهد به علت هجوم ریزگرد‌ها از برنامه امروز پایانه ریلی سرخس لغو شد.
وزیر بهداشت: ۳۷٠ دستگاه آمبولانس وارد پایانه‌های مرزی کشور شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️ ورق برگشته؛ تعبیر جالب تحلیلگر انگلیسی از گردهمایی بزرگ‌ترین دارندگان انرژی و جمعیت جهان در بریکس!
🔸️معاون وزیر خارجه روسیه: همکاری های نظامی ایران و روسیه بدون توجه به فشارهای آمریکا و غرب ادامه خواهد یافت.
⁉️چطوری‌از غیبتی‌که کردیم توبه‌کنیم⁉️ ✔ آثار و برکات ترک غیبت و بدگویی
🔸وزارت دفاع ایران: هیچگونه قراردادی با روسیه لغو نشده اسـت/برخی از خریدها در حوزه هوایی به مرحله نهایی رسیده است.