eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸انفجار مهیب در پایتخت سودان 🔹رسانه‌های سودان از وقوع انفجار مهیب در فرودگاه خاطروم، پایتخت سودان خبر دادند که گفته می‌شود مخزن و جایگاه سوخت هواپیماها منفجر شده است. 🔹منبعی در ارتش سودان اعلام کرده است که انبار تسلیحات نیروهای واکنش سریع که در نزدیکی این مخزن سوخت بوده هدف قرار گرفته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔊📣منزل یکی از برادران عراقی در کربلا و خدمت رسانی کریمانه به زوار
🔺 ؟ ایران: عراق: 🛑مرز خسروی ۲۴ ساعته میباشد که در هر زمان و هر روزی به مرز مراجعه کنید نیروها اماده پذیرش هستند. 🛑جاده های منتهی به مرز خسروی *بزرگراه هستند و هوای خنک تری نسبت به مرزهای دیگر دارد 🛑مرز خسروی دارای بیش از 90گیت فعال در ۳سالن انتظار است که اماده پذیرش زوار گرامی میباشند . 🛑در آن‌سوی مرز اتوبوس های حشد‌الشعبی شمارا به ترمینال میبرند 🛑 دارای ۱۲ هزار متر مربع *سایه‌بان *مه‌پاش *پارکینگ و بیش از ۵۰مکان حسینیه و سالن برای اسکان زائر وجود دارد.
چطور پیاده‌روی با کودکان را دلچسب کنیم؟👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک تانک تنهای روسی به ستون مکانیزه اوکراینی شامل ۷ خودرو مکس پرو مملو از سرباز که توسط یک تانک اسکورت می شدند حمله کرد و همه را نابود کرد! پوتین به خدمه این تانک مدال شجاعت داد.
بررسی کیفیت خدمات برخط ارائه شده توسط دستگاه‌ها 🔹وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: جلسات کارگروه نظارتی به صورت منظم برگزار می‌شود تا کیفیت خدماتِ برخط ارائه شده توسط دستگاه‌ها بررسی شود. 🔹عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از پیام رسان‌های بومی گفت: در بند ج تبصره ۷ قانون بودجه، تکالیف دستگاه‌ها برای تحقق گام دوم «دولت هوشمند» مشخص شده و یک ساز و کار نظارتی هم برای پیگیری آن تدبیر شده است. 🔹وی افزود: از این پس، جلسات کارگروه نظارتی به صورت منظم برگزار می‌شود تا کیفیت خدماتِ برخط ارائه شده توسط دستگاه‌ها بررسی و اصلاحات لازم برای ارتقا به آن‌ها ابلاغ شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اربعین می‌تونه ایمان ما رو بگیره اما چطور گوش کنید حواستون باشه کدوم موکب میرین و چی میخورین و چی میشنوین
اروپایی‌ها متقاضی پهپادهای ایرانی هستند ▪️هیچ قراردادی با روسیه لغو نشده است سخنگوی وزارت دفاع: 🔹الان متقاضیان زیادی برای پهپادهای ما وجود دارد و از کشورهای غربی و اروپایی هم چند مورد درخواست داشته‌ایم که البته آنها مایل نیستند اسمشان اعلام شود. 🔹تبادلاتی که از گذشته با کشورهای دیگر مانند روسیه داشته‌ایم هیچ کدام لغو نشده است و فرآیندهای خاص خود را پشت سر می‌گذارد.
ریزگرد حرکت قطار سرخس- مشهد را لغو کرد 🔹حرکت قطار مسافری سرخس – مشهد به علت هجوم ریزگرد‌ها از برنامه امروز پایانه ریلی سرخس لغو شد.
وزیر بهداشت: ۳۷٠ دستگاه آمبولانس وارد پایانه‌های مرزی کشور شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️ ورق برگشته؛ تعبیر جالب تحلیلگر انگلیسی از گردهمایی بزرگ‌ترین دارندگان انرژی و جمعیت جهان در بریکس!
🔸️معاون وزیر خارجه روسیه: همکاری های نظامی ایران و روسیه بدون توجه به فشارهای آمریکا و غرب ادامه خواهد یافت.
⁉️چطوری‌از غیبتی‌که کردیم توبه‌کنیم⁉️ ✔ آثار و برکات ترک غیبت و بدگویی
🔸وزارت دفاع ایران: هیچگونه قراردادی با روسیه لغو نشده اسـت/برخی از خریدها در حوزه هوایی به مرحله نهایی رسیده است.
🔸️جنگنده‌های ارتش روسیه مواضع تروریست های ترکیه در ادلب سوریه را بمباران کردند.
🔸نخستین قطار کانتینری از اینچه‌برون عازم عربستان شد 🔹مدیرکل گمرکات گلستان: نخستین قطار کانتینری روسیه به ایران از مرز ریلی اینچه‌برون به بندرعباس راه‌اندازی و عازم عربستان شد.
🔺‏هفت‌سال قبل شهریور۹۵ ‎ کذاب درحال مالیدن کتف مدیرکل تامین اجتماعی کردستان بود و میگفت دخترم ‎ همیشه مریض است و باید همیشه کل خانواده باهم مراقب او باشیم؛ حالا برای مردم فراخوان میدهد که دخترم سالم بوده و اینها او را کشته‌اند و بیایید ‎ دورهم باشیم😒
راهکار‌های امنیتی مقابله با تروجان‌ها 🔹در دنیای دیجیتال امروز، اپلیکیشن‌ها یکی از اصلی‌ترین ابزار‌های در دسترس برای اجرای فعالیت‌های روزمره و ارتباط با دیگران هستند و با پیشرفت فناوری و افزایش استفاده از آن‌ها، متاسفانه افراد کلاهبردار و هکر‌ها نیز از این فرصت بهره می‌برند و برنامه‌های مخرب را طراحی و منتشر می‌کنند. 🔹تروجان یا Trojan، نوعی نرم‌افزار مخرب است که به صورت پنهان و بدون اطلاع کاربر، به سیستم وارد می‌شود و اجازه می‌دهد تا افراد بدجنس بر روی سیستم شما کنترل داشته باشند. 🔹وقتی مکرراً جزییات کارت بانکی از شما خواسته شود، صفحه مورد نظر تا زمانی که شما تمام اطلاعات را وارد نکرده‌اید، از بین نمی‌رود. این یعنی به احتمال زیاد شما با یک صفحه تروجان روبرو هستید. بهترین کاری که باید بکنید جلوگیری از استفاده از برنامه‌های غیرمجاز است. 🔹همواره سیستم عامل و برنامه‌های خود را با آخرین نسخه آن به‌روزرسانی کنید. به‌روزرسانی‌ها معمولا بهبود‌های امنیتی را در بر دارند و می‌توانند محافظ خوبی در مقابل اپلیکیشن‌های مخرب باشند.
🔸 امکان ترانزیت ۱۰ میلیون تن کالا به هند؛ فرصت طلایی 🔷هند اعلام کرده قصد خرید ۸ تا ۹ میلیون تن گندم از روسیه دارد 🔹️ معاون سازمان بنادر و دریانوردی درباره میزان حمل بار ترانزیتی بین هند و روسیه از مسیر ایران، اظهار کرد: وقتی درباره کریدورهای جدید حرف می‌زنیم باید بدانیم راه‌اندازی مسیر جدید بین چند کشور کار پیچیده‌ای است. با این حال طی ۱۸ ماه اخیر برای تقویت کریدورهای عبوری از مسیر ایران اقدامات خوبی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی انجام شده است. 🔹️ وی افزود: وقتی مسیری جدید در ارتباط با مسیرهای قدیمی مطرح می‌شود، پارامترهایی از جمله قیمت و زمان تمام‌شده مهم است. در کشورهای هند و روسیه شرکت‌های خصوصی صاحب بار هستند و برای آنها باید صرفه داشته باشد که بتوانند در مسیر جدید تردد داشته باشند. در این راستا سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرده‌ در بندرعباس، چابهار، بندر امام (ره) ظرفیت کافی برای ورود ۱۰ میلیون تن کالای ترانزیتی را داریم.
رئیسی: با مردم بی‌واسطه صحبت کنید/ برای افراد کار تعریف کنید نه صندلی رئیسی جمهور خطاب به مسئولان کشور: 🔹حتماً دنبال این باشید که با مردم بی‌واسطه صحبت کنید. 🔹در جلسات هم حاضر شوید، اما با مردم ارتباط نزدیک داشته باشید. 🔹در برخی ادارات تا نیمی از معاونت‌ها و در برخی دیگر یک‌سوم معاونت‌ها خالی مانده است. یعنی بدون اینکه کاری تعریف شود برای آن معاونت تعریف کرده‌اند. 🔹درست نیست که برای افراد جا تعیین کنیم ،نه برای کار.
⚽️ رئیس جنجالی فدراسیون فوتبال اسپانیا ۳ ماه تعلیق شد 🔺فیفا لوییس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را به مدت ۹۰ روز از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرد. 🔺تیم ملی اسپانیا توانست با برتری برابر انگلیس قهرمان جام جهانی زنان شود ولی رفتار نامتعارف رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا این اتفاق را به حاشیه برد.
⭕️ امکان خرید بلیت برگشت به کشور از کربلا مهیا شد 🔸سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه: 🔹بلیط فروشی واحد حمل و نقل عتبه حسینی در کربلا آغاز به کار کرد و زائران می‌توانند از امروز در کربلا کنار حرم امام حسین (ع) نبش شارع الصدره برای بازگشت به مرز خسروی بلیط تهیه کنند.