eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
ترافیک فوق سنگین در آزادراه تهران - شمال ▪️کندوان یکطرفه شد 🔹رئیس پلیس راه البرز: ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال محدوده تونل های ۱۶، ۱۷و ۱۸ و انتهای تونل البرز فوق سنگین است. 🔹فرمانده پلیس راه کندوان: به علت حجم‌ سنگین ترافیک خودروها، این محور دقایق پیش از سمت شمال به جنوب از ۲ راهی بالای طویر مرزن‌آباد یکطرفه شد.
🔴پرداخت تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به زوجین روستایی دهه شصتی 🔹خزعلی، معاون رئیس جمهور:در روستاها ممکن است با تجرد قطعی دهه شصتی‌ها مواجه باشیم.تجرد در روستا بیش از شهر است. 🔹یکی از دلایل تجرد قطعی در روستاها، مهاجرت پسران به شهر است. ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به زوجین روستایی دهه شصتی می‌دهیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 از نسخه پیچی برای اغتشاشات در ایران تا متواری شدن به آمریکا از ترس جان! 🔹پروپاگاندای رسانه‌ای مدیران اینترنشنال علیه ایران در شبکه استرالیایی 🔹در پاسخ به علی اصغر رمضان پور که اینچنین از ترس و کابوس خود می‌گوید باید گفت: 🔹شما در شبکه‌ جنگ طلبتان دستور به قتل، خون‌ریزی و براندازی در ایران می‌دهید اما کارمندانتان اینگونه با وحشت از لندن فراری می‌شوند و خودتان تحت حافظت و امنیت پلیس قرار دارید.
📣 تمهیدات ویژه بازگشایی مدارس در نشست مسئولان استان تهران 🔺️ضرورت روان سازی ترافیک و رایگان شدن ناوگان حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان و دانشجویان در مهرماه از مهمترین مصوبات نشست مسئولان شهر تهران در استانداری در آستانه بازگشایی مدارس بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنگوی قوه قضاییه: مهدی یراحی به اتهام تشویش اذهان عمومی و ساخت و انتشار فیلم‌هایی برخلاف عفت عمومی در زندان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دولت در تامین گندم به خودکفایی رسید سخنگوی اقتصادی دولت: 🔹در سال جاری بعد از چندین سال که دولت نیازمند واردات بود امسال را به همت کشاورزان با کمترین واردات و با خودکفایی می‌توانیم پشت سر بگذاریم. 🔹رقم خرید تضمینی گندم از ۱۱۵۰۰ تومان به ۱۵۰۰۰ تومان رسید و میزان خرید تضمینی هم که طبق پیش‌بینی حدود ۸ میلیون تن بود به ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تن به ارزش ۱۵۴ هزار میلیارد تومان رسید و حدود ۷۰ درصد هزینه پرداخت شد. @khabar_fourie
پیشنهاد مرکز پژوهش‌های مجلس برای مالیات گرفتن از بازی‌های خارجی 🔹مرکز پژوهش‌های مجلس پیشنهاد داد که برای اجرا شدن دریافت عوارض از بازی‌های خارجی، وزارت‌خانه‌های اقتصاد و ارتباطات به شناسایی مراکز عرضه و اخذ مالیات کمک کنند. 🔹دفتر آموزش و فرهنگ مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گزارشی با عنوان «بررسی ماده (۱۴) لایحه الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۳) و پیشنهاد‌های الحاقی جدید» آورده است که این ماده به موضوع اخذ عوارض از بازی‌های خارجی قابل نصب در رایانه، تلفن‌های همراه و پیشانه بازی (کنسول) اختصاص دارد. 🔹موضوع این ماده پیشتر و در قوانین بودجه سال‌های گذشته به‌عنوان یکی از محل‌های درآمدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد توجه تنظیم‌کنندگان قانون بودجه قرار داشته است. تا اینکه به‌عنوان بند «ی» تبصره «۶» در قانون بودجه ۱۴۰۱، مورد توجه جدی‌تر قرار گرفته و شفافیت بیشتری در‌خصوص نحوه هزینه‌کرد بدان اضافه شد.
رواج هوش مصنوعی مشاغل زنان را بیشتر به خطر می‌اندازد 🔹برطبق تحلیل صورت گرفته توسط موسسه مک‌کینزی، زنان باید نگران پیامد‌های اتوماسیون ناشی از هوش مصنوعی هستند. 🔹موسسه مک‌کینزی در گزارشی به این پرداخته است که واکنش زنان به رواج هوش مصنوعی چگونه بوده است. در این تحقیق اذعان شده است که احتمال تغییر حرفه توسط زنان به خاطر به‌کارگیری هوش مصنوعی ۱.۵ برابر مردان است. آمار‌ها نشان می‌دهد که زنان معمولا در حرفه‌هایی با دستمزد پایین‌تر از مردان فعالیت می‌کنند. 🔹تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که تا سال ۲۰۳۰ در ایالات متحده آمریکا حداقل ۱۲ میلیون نفر در نتیجه اتوماسیون بیکار شوند. ترس از دست دادن کار در بین «کارگران با دستمزد پایین» و «کارمندان یقه سفید» ۱۴ برابر مدیران ثروتمند و کارمندان با حقوق و مزایای بالاست. 🔹به گفته همکار موسسه مک‌کینزی، مایکل چوی، این رویداد‌ها لزوماً فاجعه‌بار نیستند، اما باید هوش مصنوعی به عنوان پدیده‌ای که در نهایت باعث تغییر وضعیت اشتغال می‌شود، شناسایی شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸اقدامات متنوع دولت برای حل مشکل آب سیستان و بلوچستان
نقش انگلیس در آموزش نیروهای اوکراینی رئیس‌جمهور روسیه: 🔹اگر ایالات متحده معتقد است که اوکراین برای مذاکره آماده است، اجازه دهید فرمان زلنسکی مبنی بر ممنوعیت آن را لغو کند. 🔹ضد حمله اوکراینی هیچ نتیجه ای به جز تلفات ۷۱ هزار نفری نداشته است. چگونه می‌توان درگیری‌ها را متوقف کرد زمانی‌که ضد حمله وجود داشته باشد. 🔹خرابکاران اوکراینی دستگیر شده که قرار بود یک خط برق در روسیه را منفجر کنند، در بازجویی ها اعتراف کردند که توسط مربیانی از انگلیس آموزش دیده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جزئیات بازداشت‌های مربوط به کلیپ هنجارشکنانۀ شرکت دافی 🔹سخنگوی قوه قضائیه: ۳ خواننده، مدیر شرکتی که آهنگ را پخش کرده، مدیر توسعۀ بازار دافی و مدیران شبکه‌های مجازی که کلیپ را پخش کرده‌اند به اتهام تشویق به فساد بازداشت و با قرار وثیقه آزاد شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💎💥 اخذ یک ضامن برای وام ازدواج کافی است 🔹مدیر اداره اعتبارت بانک مرکزی: اگر متقاضیان برای دریافت تسهیلات به مشکل ضامن بیش از دو نفر برخورد کردند به سامانه ۲۷۰۶ بانک مرکزی اعلام کنند.
۱۲ کانون بهائیت در بابل که در آنها سند ۲۰۳۰ اجرا می‌شد پلمپ شد ۲ نفر از سرشناسان فرقه بهائیت نیز دستگیر شدند
اون سقوط نمودار برای حمله چنگیز خان مغول به ایران نیست ؛ دوران ریاست حسن کلیدساز و دار و دسته‌اشه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺تصاویری از سیل وحشتناک در لیبی تا کنون ۶۰۰۰نفر کشته شده‌اند.
📣 گروه داوری بازی پرسپولیس و النصر کامل مشخص شد 🔺️داور: ایلگیز تانتاشف از ازبکستان 🔺️کمک اول: آندری تسپنکوف از ازبکستان 🔺️کمک دوم: تیمور گینیولین از ازبکستان 🔺️داور چهارم: آکرول رسیلایف از ازبکستان 🔺️تیم VAR: پادوم سیول کورن (تایلند)، فردوس نورسافاروف (ازبکستان) و اینوکویچی تاکاکی (ژاپن) 🔺️نماینده مسابقه: کومار سنجی از هند 🔺️ناظر داوری: چوول کوان جانگ از کره جنوبی
بیش از ۳۳۸ هزار ولادت در چهار ماهه امسال ثبت شد رییس سازمان ثبت احوال: 🔹از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه امسال ۳۳۸ هزار و ۶۸۴ نوزاد در کشور متولد شدند و ولادتشان به ثبت رسید. 🔹از ۳۳۸ هزارو ۶۸۴ نوزارد متولد شده در چهار ماهه نخست امسال ۱۷۵ هزارو ۶۹۴ نوزاد پسر و ۱۶۲ هزارو ۹۰۷ نوزاد هم دختر بودند. 🔹درسال گذشته یک میلیون ۷۵ هزارو ۲۳۱ رویداد ولادت به ثبت رسیده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جواد قارایی، مستندساز در واکنش به انتشار خبر مهاجرتش از ایران: ایران پدر و مادر من است، مگر آدم پدر و مادرش را می‌تواند رها کند و جایی برود
☑️سخنگوی ستاد اقتصادی دولت : 🔺روند آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی ، عراق و ترکیه کامل شد !
28.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺از نظر BBC فارسی بیش از 5 میلیون پناهجوی افغان «تحت بدرفتاری و ظلم ایران»، «مثل بقیه دنیا» میتوانند «راه حل مشکل جمعیت در ایران» باشند اما 40 هزار پناهجو در انگلیس، چون «سفید پوست» نیستند و ممکن است «ملت را عوض» کنند به کشتی یا همان «زندان شناور» منتقل میکنند! 🔹حال به ما میگویند نژادپرست!
محرومیت ۴ ساله دو ورزشکار جودو و وزنه‌برداری ستاد ملی مبارزه با دوپینگ: 🔹نمونه آزمایش «علی فتاحی» در اردوی تیم ملی جودوی دانشجویان پس از بررسی وجود ماده نورآندروسترون در نمونه وی تایید شد. این ورزشکار به مدت ۴ سال از فعالیت‌های ورزشی محروم می‌شود. 🔹اما ورزشکار رشته وزنه‌برداری که به دلیل نرسیدن به سن قانونی هویتش محرمانه خواهد ماند، با اعلام آزمایشگاه وجود ماده استانوزولول در نمونه او تایید و ۴ سال از فعالیت ورزشی محروم می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عاشقان را گر چه در باطن جهانی دیگرست عشق آن دلدار ما را ذوق و جانی دیگرست