eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.3هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💎💥 اخذ یک ضامن برای وام ازدواج کافی است 🔹مدیر اداره اعتبارت بانک مرکزی: اگر متقاضیان برای دریافت تسهیلات به مشکل ضامن بیش از دو نفر برخورد کردند به سامانه ۲۷۰۶ بانک مرکزی اعلام کنند.
۱۲ کانون بهائیت در بابل که در آنها سند ۲۰۳۰ اجرا می‌شد پلمپ شد ۲ نفر از سرشناسان فرقه بهائیت نیز دستگیر شدند
اون سقوط نمودار برای حمله چنگیز خان مغول به ایران نیست ؛ دوران ریاست حسن کلیدساز و دار و دسته‌اشه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺تصاویری از سیل وحشتناک در لیبی تا کنون ۶۰۰۰نفر کشته شده‌اند.
📣 گروه داوری بازی پرسپولیس و النصر کامل مشخص شد 🔺️داور: ایلگیز تانتاشف از ازبکستان 🔺️کمک اول: آندری تسپنکوف از ازبکستان 🔺️کمک دوم: تیمور گینیولین از ازبکستان 🔺️داور چهارم: آکرول رسیلایف از ازبکستان 🔺️تیم VAR: پادوم سیول کورن (تایلند)، فردوس نورسافاروف (ازبکستان) و اینوکویچی تاکاکی (ژاپن) 🔺️نماینده مسابقه: کومار سنجی از هند 🔺️ناظر داوری: چوول کوان جانگ از کره جنوبی
بیش از ۳۳۸ هزار ولادت در چهار ماهه امسال ثبت شد رییس سازمان ثبت احوال: 🔹از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه امسال ۳۳۸ هزار و ۶۸۴ نوزاد در کشور متولد شدند و ولادتشان به ثبت رسید. 🔹از ۳۳۸ هزارو ۶۸۴ نوزارد متولد شده در چهار ماهه نخست امسال ۱۷۵ هزارو ۶۹۴ نوزاد پسر و ۱۶۲ هزارو ۹۰۷ نوزاد هم دختر بودند. 🔹درسال گذشته یک میلیون ۷۵ هزارو ۲۳۱ رویداد ولادت به ثبت رسیده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جواد قارایی، مستندساز در واکنش به انتشار خبر مهاجرتش از ایران: ایران پدر و مادر من است، مگر آدم پدر و مادرش را می‌تواند رها کند و جایی برود
☑️سخنگوی ستاد اقتصادی دولت : 🔺روند آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی ، عراق و ترکیه کامل شد !
28.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺از نظر BBC فارسی بیش از 5 میلیون پناهجوی افغان «تحت بدرفتاری و ظلم ایران»، «مثل بقیه دنیا» میتوانند «راه حل مشکل جمعیت در ایران» باشند اما 40 هزار پناهجو در انگلیس، چون «سفید پوست» نیستند و ممکن است «ملت را عوض» کنند به کشتی یا همان «زندان شناور» منتقل میکنند! 🔹حال به ما میگویند نژادپرست!
محرومیت ۴ ساله دو ورزشکار جودو و وزنه‌برداری ستاد ملی مبارزه با دوپینگ: 🔹نمونه آزمایش «علی فتاحی» در اردوی تیم ملی جودوی دانشجویان پس از بررسی وجود ماده نورآندروسترون در نمونه وی تایید شد. این ورزشکار به مدت ۴ سال از فعالیت‌های ورزشی محروم می‌شود. 🔹اما ورزشکار رشته وزنه‌برداری که به دلیل نرسیدن به سن قانونی هویتش محرمانه خواهد ماند، با اعلام آزمایشگاه وجود ماده استانوزولول در نمونه او تایید و ۴ سال از فعالیت ورزشی محروم می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عاشقان را گر چه در باطن جهانی دیگرست عشق آن دلدار ما را ذوق و جانی دیگرست
🛑جمهوری اسلامی عمدا شهادت امام رضا رو انداخته تو ۲۵ شهریور که براندازا فراخوان دادن که بگه اعتصابات بخاطر تعطیلیه وگرنه چرا پارسال ۲۵ شهریور شهادت امام رضا نبود؟🤔 😂
📌متن شبهه:👇 یکشنبه و چهارشنبه آخر ماه صفر برای گشایش کارها و رزق و روزی فراوان و حلال سوره های (انشراح، التین، نصر، اخلاص، ناس، فلق، حمد) هرکدام ۷ مرتبه قبل از غروب آفتاب بخوانید و عزیزانتان را هم مطلع کنید التماس دعا ... (منبع کتاب مرقاه الجنان) 🔴سوال: آیا برای یکشنبه و چهارشنبه آخر ماه صفر، اعمال خاصی توصیه شده است؟ سندیت و اعتبار دارند؟ می توان این احادیث را پذیرفت؟ چون اکثر آنها منبع دارند. آیا هر حدیثی با منبع باشد پس صحیح می باشد؟ ✅ پاسخ کوتاه:👇 ما در اسلام فقط مقید به امری هستیم که از طرف قرآن یا امام معصوم بعنوان منصوص آمده باشد. نڪته/1🔻 در این سالها هم دشمنان اسلام برای سست کردن عقاید مردم از این پیامها زیاد ساخته اند، وقتی مطلبی سندیت ندارد و از کلام معصوم نیست میشود بدعت. کسی از خودش حق ندارد برای یکشنبه آخر صفر فضیلت بسازد و بعد نسخه بدهد. این جنس پیامها غالبا تحت سیطره تفکر یهودی هاست که برای ترویج خرافات و بدعت ها پخش میکنند. و اینکار از صدر اسلام بعنوان اسرائیلیات رواج داشته.👇 نڪته/2🔻 كتاب مرقاة الجنان يكی از منابع قديمی و معتبر حديث و دعای شيعه نيست که بعنوان سند این روایت معرفی شده. • کتب اربعه شیعه که احادیث آن تائید شده اند عبارتند از: 1_ ﺍﻟﮑﺎﻓﯽ ‏( ﺍﺻﻮﻝ، ﻓﺮﻭﻉ، ﺭﻭﺿﻪ ‏) ﻧﻮﺷﺘﻪ ﮐﻠﯿﻨﯽ ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻦ ﯾﻌﻘﻮﺏ ﻣﺘﻮﻓﺎﯼ 328 ﻩ.ﻕ . ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﮐﺎﻓﯽ 16199 ، ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ. 2_ ﻣﻦ ﻻ ﯾﺤﻀﺮﻩ ﺍﻟﻔﻘﯿﻪ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﺮﺣﻮﻡ ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻦ ﺑﺎﺑﻮﯾﻪ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺑﻪ ﺷﯿﺦ ﺻﺪﻭﻕ ‏( 306 ـ381 ﻩ.ﻕ ‏) ﮐﻪ ﺣﺎﻭﯼ 5963 ﺣﺪﯾﺚ میباﺷﺪ. 3_ ﺗﻬﺬﯾﺐ ﺍﻻﺣﮑﺎﻡ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﺍﯼ 13590 ﺣﺪﯾﺚ میباﺷﺪ ﻭ ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﻩ ﺁﻥ ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻦ ﺣﺴﻦ ﻃﻮﺳﯽ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺑﻪ ﺷﯿﺦ ﻃﻮﺳﯽ ‏(385 ـ 460 ﻩ.ﻕ‏) میباﺷﺪ. 4_ ﺍﻻﺳﺘﺒﺼﺎﺭ ﮐﻪ ﺑﺎﺯ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﺮﺣﻮﻡ ﺷﯿﺦ ﻃﻮﺳﯽ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﺍﺭﺍﯼ 6531 حدﯾﺚ میباﺷﺪ. نڪته/3🔻 درباره قرائت سوره های قرآن و  نمازهای مستحبی ميتوانيد آنها را بخوانيد و حتما هم ثواب دارد ولی خيال نكنيد مثلا حتما بايد چهارشنبه آخر صفر باشد كه اثر كنند!!  خير اين دستورالعملهای عجيب غالبا از معصومين(ع) نيست بلكه اختراع افراد ناشناس می‌باشد. نڪته/4🔻 ميشود اثبات كرد كه اكثر اينها توصيه معصومين(ع) نیست زيرا مثلا دعایی كه تا سال 900 هجری در هيچيك از كتب معتبر شيعه نبوده و يكدفعه سبز ميشود جعلی است. نڪته/5🔻 در فضای مجازی هر حدیثی که زیرش چند منبع ذکر شده باشد به معنای صحت آن نیست. 📀لینک پاسخ کاملتر:👇 🔸http://pasokhgooyan.blogfa.com/post/1858
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺هویت فرد حاشیه ساز روزهای اخیر را بشناسید!! افتخارت سابقش: - بوسیدن ضریح در اوج کرونا - تهدید رهبری با چاقو :))))) - بازیگری برای مسیح علی‌نژاد - توهین به مراجع و امام خمینی
وزارت صمت پاسخگوی عملکرد سامانه یکپارچه نیست وزیر صنعت، معدن و تجارت: 🔹سامانه یکپارچه متعلق به ما (وزرات صمت) نیست و متعلق به شورای رقابت است؛ درباره ثبت‌نام جدید هم اطلاعی ندارم، باید از شورای رقابت بپرسید. 🔹سامانه یکپارچه عرضه خودرو یکی از ابتکارات تیم سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت بود که در کنار مدیریت بازار ارز باعث شده بود تا حدودی قیمت خودروهای داخلی در نیمه اول سال جاری مهار شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنانی که به مذاق کارشناس و مجری شبکه سلطنتی خوش نیامد و منجر به قطع سخنان وی شد! مهدی خزعلی، فعال سیاسی و استاد دانشگاه در مناظره با براندازان: ما در انقلاب اسلامی از زنان استفاده ابزاری نکردیم و زن چریک را به تصویر کشیدیم اما در پروژه "ززآ"، زن را با هزار آرایش و با زیبایی‌های زن به خیابان‌ها کشیدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸آغاز مانور مشترک نیروهای امریکایی و ارمنی در محوطه وزارت دفاع ارمنستان ۸۵ تن از نیروهای ویژه ارتش امریکا و ۱٠٠ نیروی ارتش ارمنستان مانور هماهنگی و ارتباطات را در محوطه ساختمان وزارت دفاع ارمنستان (حومه ایروان) برگزار کردند.
فرانسه برای اینفلوئنسرهای مالی گواهینامه صادر می‌کند 🔹در ماه‌های اخیر در کشور فرانسه فشار زیادی روی اینفلوئنسر‌ها بوده است و حال دولت این کشور به دنبال ایجاد فشار بیشتر است بر روی اینفلوئنسر‌های مالی، کسانی که در بلاگ‌های خود محصولات و سبد‌های سرمایه‌گذاری را تبلیغ می‌کنند. 🔹دو آژانس رگولاتوری فرانسه در حوزه مالی به‌طور مشترک برنامه‌ای برای اینفلوئنسر‌ها در حوزه مالی اجرا خواهند کرد. 🔹مجوز متعهدانه تبلیغ نام این گواهینامه است که در سال ۲۰۲۱ برای نخستین بار از آن رونمایی شد. از آن زمان تا کنون حدود هزار اینفلوئنسر فرانسوی این مدرک را دریافت کرده‌اند. 🔹حالا این مجوز با یک درس‌گفتار ویژه برای اینفلوئنسر‌های مالی، تبلیغ‌کنندگان و سرمایه‌گذاران صرافی‌ها و سایر مشتقات بازار‌های مالی همراه شده است. بازار‌های ارز دیجیتال نیز در این درس‌گفتار گنجانده شده است. 🔹برای دریافت گواهینامه مذکور در حوزه مالی، فرد باید بتوانند حداقل به ۷۵ درصد از ۲۵ سوال تستی پاسخ صحیح بدهد. این گواهینامه به عنوان مدرکی حقوقی و اجباری شناخته نمی‌شود.