eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
106.5هزار عکس
70.1هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
هدیه رهبر انقلاب به مدال‌آوران آسیایی و پاراآسیایی وزیر ورزش: 🔹یک خبر خوب می‌دهم که در راستای موفقیت‌های کاروان ایران در هانگژو است. 🔹رهبر انقلاب یک هدایایی را به وزارت ورزش ارسال کردند که ۲۶۰ نفر از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی شامل آن می‌شود و امیدوارم بتوانیم برنامه‌ای در خور شأن آنها برگزار کنیم و این هدایا را تقدیم آنها کنیم.
جزییات حفاظت حاج قاسم از جان اقلیت‌های مذهبی ▪️مقدم‌فر: شهید سلیمانی قهرمان انسانیت است مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران: 🔹اوج دفاع حاج‌ قاسم از گروه‌های مذهبی مختلف را باید در عراق و سوریه دید؛ جایی که گروه‌های تکفیری به اماکن اقلیت‌ها حمله کردند و فرمانده مقاومت پیشقراول دفاع از اقلیت‌ها بود. شهید سلیمانی نه تنها قهرمان شیعه و سنی بلکه قهرمان بشریت و انسانیت است. 🔹در سال ۲۰۱۳ زمانی که تکفیری‌ها «مَعلولا» را اشغال کردند، سردار شهید پیشگام آزادسازی این روستای تاریخی بود؛ روستایی که قدمت دیرهای آن به ۲۳۰۰ سال قبل می‌رسد و اهالی آن هنوز هم به زبان «آرامی – سریانی» (همان زبانی که حضرت مسیح به آن سخن می‌گفت) سخن می‌گویند. 🔹در رابطه با شهر آمرلی زمانی که تروریست‌ها این شهر را محاصره کرده بودند و در تعدی‌های شبانه خود هر شهروندی را که می‌یافتند سر می‌بریدند و از بلندی‌ها حتی از تیر چراغ برق آویزان می‌کردند، حاج‌ قاسم شخصاً به منطقه آمد و با آزادسازی کامل محیط پیرامونی آمرلی، امنیت و آرامش را به اهالی مظلوم این منطقه بازگرداند. 🔹حاج قاسم کسی است که بر بقای شیعیان در منطقه «السِجنة» و «المِنَشیة» در سال ۲۰۱۷ تأکید داشت تا عملیات «الموت و لا المذلة» گروه‌های تروریستی در این منطقه شکست خورده و تنها یک سال بعد، کل جنوب سوریه آزاد شود. این دقیقاً همان خطی است که شهید سلیمانی در شمال دنبال کرد تا شیعیان شهر‌های «نبل» و «الزهراء» ۴ سال در برابر محاصره شدید دوام بیاورند.
هشدار ایران به آمریکا و رژیم صهیونیستی ایروانی، نماینده دائم ایران در سازمان ملل: 🔹ایران همواره برای امنیت دریایی و آزادی دریانوردی اهمیت زیادی قائل بوده است. 🔹هدف آمریکا و رژیم اسرائیل از طرح اتهامات بی‌اساس روشن است: انحراف توجه بین المللی از علل ریشه‌ای وضعیت کنونی دریای سرخ. 🔹ایران نسبت به هرگونه اقدام تحریک آمیز آمریکا هشدار می‌دهد و از شورای امنیت می‌خواهد که به مسئولیت‌های خود برای رسیدگی به علل وضعیت کنونی دریای سرخ پایبند باشد.
تعلیق از خدمت ۴ کارمند شهرداری دزفول دادستان عمومی و انقلاب دزفول: 🔹کیفرخواست پرونده چهار نفر از کارکنان شهرداری شهرستان دزفول به دلیل اختلاس صادر شد. 🔹متعاقب صدور این کیفرخواست برای متهمان، تا رسیدگی نهایی در دادگاه از خدمت تعلیق شدند.
میزان علاقه مردم کشور‌های جهان به ابزار‌های هوش مصنوعی مولد/ داده‌نما 🔹شرکت الکترونیکس‌هاب در گزارشی به بررسی میزان علاقمندی مردم هر یک از کشور‌های جهان به ابزار‌های هوش مصنوعی مولد پرداخت. در این گزارش شاخص تعداد جستجو در گوگل برای ابزار‌های هوش مصنوعی مولد به ازای جمعیت هر کشور مورد بررسی قرار گرفته است. 🔹در این گزارش شاخص تعداد جستجو در گوگل برای ابزار‌های هوش مصنوعی مولد به ازای جمعیت هر کشور مورد بررسی قرار گرفته است.
🛑وزیر دفاع روسیه: تلفات نیروهای مسلح اوکراین در سال گذشته از مرز ۲۱۵ هزار نفر کشته و ۲۸ هزار سلاح فراتر رفت 🔸 سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در نخستین سخنرانی خود در سال ۲۰۲۴ اعلام کرد که تلفات نیروهای مسلح اوکراین در سال گذشته از مرز ۲۱۵ هزار نفر و ۲۸ هزار سلاح فراتر رفت. 🔹 وی در ادامه افزود که نیروهای روسی ابتکار راهبردی را در تمام خط جبهه حفظ می کنند.
شرکت کشتیرانی آلمانی Hapag-Lloyd: وضعیت دریای سرخ همچنان خطرناک است و ما به حرکت از طریق دماغه امید نیک ادامه خواهیم داد.
🔻۸ چشم‌انداز مثبت اقتصاد ایران در سال ۲۰۲۴ از نگاه صندوق بین‌المللی پول 🔹صندوق بین‌المللی پول با بررسی چشم‌انداز ۱۲ شاخص کلان اقتصاد ایران در سال جدید میلادی، اقتصاد ۱۸۰۰ میلیارد دلاری، کاهش ۱۵ واحد درصدی تورم، افزایش ۷ درصدی صادرات و کاهش ۸ درصدی واردات برای ایران را در این سال پیش‌بینی کرد. 🔹در این گزارش برای «ارزش تولید ناخالص داخلی بر اساس شاخص قدرت خرید» ۴.۸ درصد و «رشد اقتصادی» ۲.۵ درصد رشد در سال جدید میلادی تخمین زده شده. 🔹همچنین از نظر این صندوق «تراز حساب‌های جاری ایران» نیز با افزایش ۱.۶ میلیارد دلاری (رشد ۱۲.۸ درصدی) به ۱۴.۱ میلیارد دلار در سال جدید خواهد رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 ۷۴ ضربه شلاق به خاطر بی‌حجابی!! 📌 در روزهای اخیر انتشار گسترده یک تصویر با عنوان اجرای حکم شلاق یک محکوم زن به نام رویا حشمتی در فضای مجازی واکنش‌های زیادی به دنبال داشت. در این پست به بررسی این خبر می‌پردازیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ حزب الله به ترور شهید وسام طویل 🔸حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به جنایت ترور شهید شیخ صالح العاروری و برادران مجاهد شهیدش در حومه جنوبی بیروت و همچنین جنایت ترور وسام طویل (حاج جواد) از فرماندهان میدانی مقاومت در لبنان، مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در منطقه شمالی تحت عنوان پایگاه دادو واقع در شهرک اشغالی صفد را با چند فروند پهپاد انتحاری مورد حمله قرار داده است. از حجم تلفات و خسارات احتمالی این حمله، تا این لحظه اطلاعات و جزئیات دقیقی منتشر نشده است. این چهارمین حمله حزب الله به عمق مواضع ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی است. پیش از این، پایگاه عین زیتیم در ۲ آذر ماه، مقر ارتش اسرائیل در شهرک آیلت هاشهار در ۱۲ دی ماه و پایگاه کنترل هوایی مرون در ۱۶ دی ماه مورد حمله پهپادی، راکتی و موشک ضد زره قرار گرفته بودند./تحولات جهان اسلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر عمیقاً و از ته دل در انتظار باشیم خداوند در یک لحظه امروز ظهور را رقم میزند تنها مسئله این است که جامعه شیعه نیاز به آمدن امام(علیه‌السلام‌ را از ته دل احساس کند و برای رسیدن او بی قرار و مضطرب باشد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شکست رژیم خبیث ملعون صهیونیستی در حال تحقق است رهبر انقلاب: در مسئله غزه، پیش‌بینی روشن‌بینان دنیا مبنی بر پیروزی مقاومت فلسطین و شکست رژیم خبیث ملعون صهیونیستی در حال تحقق است.
تودهنی امروز رهبر انقلاب به اصلاحطلبا و نوچه هاشون رهبر انقلاب: وقتی یک رئیس‌جمهوری با توده‌ی مردم انس می‌گیرد حرف می‌زند کار میکند بین آنها، میرود در دل مردم، یک عده‌ای از آنجا بلند میشوند می‌گویند این پوپولیسم است. اهانت میکنند. نه، این مردم‌داری است. این نشان گرفتن نقطه‌ی اصلی است. توده‌ی مردم همه‌کاره‌اند
با عکس پر کشید ... تیرماه ۱۳۶۵ برای گرفتن عکس از عملیات کربلای ۱ که منجر به آزادسازی مهران شد، عازم ارتفاعات قلاویزان شدیم در آن منطقه صدایی نظرم را جلب کرد، برگشتم، رزمنده‌ای با خنده گفت : برادر، یک عکس هم از ما بگیر گفتم : شرمنده، تعداد کمی فیلم برایم مانده، دنبال سوژه‌ام ...گفت: حتما باید باید شهید یا زخمی بشیم تا سوژه پیدا کنی؟ با شرمندگی گفتم: نه برادر این چه حرفیست؛ من در خدمتم نشست، چفیه اش را به سر بست و عطر به خودش زد، صدای خنده بچه ها بلند شد... عکس که گرفتم کلی تشکر کرد ...هنوز چند قدم از او جدا نشده بودم که خمپاره ای کنارمان خورد، با عجله برگشتم او را ببینم دیدم او هم به خیل شهدا پیوسته بود ... خاطره ای از عکاس سید مسعود شجاعی طباطبایی
حکم مهدی یراحی صادر شد 🔴زهرا مینویی، وکیل مهدی یراحی خواننده، با انتشار پستی در صفحه ایکس (توئیتر) خود از حکم صادره برای این خواننده خبر داد. او نوشت: 🔴موکلم آقای مهدی یراحی بر اساس رای صادره از «شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران» در مجموع به «۲ سال و ۸ ماه حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری» محکوم شدند. 🔴بر اساس ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی یک سال از حبس ایشان قابل اجرا است. 🔴 یراحی درحال حاضر با وثیقه «۱۵ میلیارد تومانی» که توسط آقای «کوشان حداد» از دوستان و همکاران ایشان تودیع شده، به‌طور موقت آزاد هستند.
37.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کانال ۱۳ اسرائیل یک ویدئو جدید از روز ۷ اکتبر منتشر کرد. این فیلم از دوربین های رزمندگان فلسطینی خارج شده است
☑️ رهبر انقلاب: در مسئله غزه، پیش‌بینی روشن‌بینان دنیا مبنی بر پیروزی مقاومت فلسطین و شکست رژیم خبیث ملعون صهیونیستی در حال تحقق است.
🚨العربیه به نقل از منابع ناشناس می‌گوید نیروهای حزب‌الله لبنان برای هدف قرار دادن میادین گازی کاریش اسرائیل واقع در دریای مدیترانه با استفاده از پهپادها تلاش کرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ رئیس پیشین سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل: 📍با همکاری ایران، یمنی ها ما را به سوژه برنامه های طنز تبدیل کرده اند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 تفاوت سیاست خارجی رئیسی و روحانی در مناظره داغ احمد قدیری و صادق زیباکلام 🇸🇦 از رویکرد عربستان در قبال ایران و ماجرای زانو زدن ظریف پیش پای امیر کویت 🇺🇸 تا نوع تعامل ایران و آمریکا و عکس گرفتن عراقچی از شرمن در میانه مذاکرات
🛑منابع عبری اعلام کردند که سرگرد "سیفی شعیوف" فرمانده گردان 12 تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی که در خانه یحیی سنوار رهبر حماس در نوار غزه عکس یادگاری گرفته بود، در درگیری‌ها با مقاومت فلسطین به هلاکت رسید.