eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
آغاز بزرگ‌ترین رزمایش هوایی ناتو در اروپا 🔹رزمایش هوایی بزرگ ناتو با مشارکت ۲۵۰ هواپیما و بیش از ۱۰ هزار پرسنل در آلمان آغاز شد و قرار است ۲ هفته ادامه داشته باشد. 🔹فرمانده نیروی هوایی آلمان گفته این رزمایش در پاسخ به جنگ روسیه و اوکراین نبوده و برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ پیشنهاد شد.
اردوغان بسکتبالیست شد 🔹رئیس‌جمهور ترکیه برای اینکه به شایعات در خصوص بیماری‌اش پاسخ دهد در یک بازی بسکتبال شرکت کرد. 🔹در این بازی رئیس سازمان اطلاعات، وزیر ارتباطات و ۲ نفر از نمایندگان پارلمان ترکیه هم حضور داشتند.
🛑 ایالات متحده در حال آماده سازی "طرح های تخلیه" برای شهروندان آمریکایی ساکن تایوان است
⭕️ ترامپ به دوستان حزب خود در ایالت کارولینای شمالی آمریکا گفت: 🔹"در 5 نوامبر 2024 علیه تشکیلات سیاسی فاسد اقدام خواهیم کرد. رئیس جمهور بسیار فاسد به نام جو بایدن را از کاخ سفید بیرون خواهیم کرد.
نامه کارگران شورای عالی کار به مرتضوی ▪️دستمزد ۱۴۰۲ را اصلاح کنید 🔹نمایندگان کارگران عضو شورای عالی کار در نامه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای عالی کار، خواستارِ برگزاری مجدد جلسه شورایعالی کار برای ترمیم دستمزد ۱۴۰۲ کارگران شدند. 🔹در این نامه آمده است: نظر به اینکه با تورم اتفاق افتاده در طی چهار ماه گذشته و تورم بالای ۷۰ درصدی در ردیف‌های ضروری خانوار، نظیر مسکن و خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها، تامین معیشت کارگران دچار بحران جدی گردیده و وعده‌های کاهش نرخ تورم عملی نگردیده است، لطفا دستور فرمایید موضوع اصلاح نرخ دستمزد کارگران برای سال ۱۴۰۲ و راهکارهای جبران قدرت خرید کارگران در دستور اولین جلسه شورایعالی کار قرار گیرد.
کاهش قیمت لوازم خانگی در بازار 🔹در حال حاضر خرید و فروش در بازار لوازم خانگی تاحد قابل توجهی کاهش پیدا کرده است و به نوعی خریداران منتظر تعیین و تکلیف قیمت‌ها در بازار هستند. 🔹مشاهدات بازار حکایت از آن دارد که با وجود کاهش قیمت‌ها هنوز مردم در خرید تعلل می‌کنند و بازار امین حضور خلوت تر از ماه‌های گذشته در انتظار مشتری است. 🔹بررسی‌ها نشان می‌دهد هنوز قیمت‌ها از سوی تولیدکنندگان کاهش پیدا نکرده و حتی آنها در انتظار دریافت مجوز افزایش قیمت‌ها هستند. 🔹اما از آن طرف در بازار خبری از افزایش قیمت نیست و فروشندگان با کاهش قیمت‌ها درصدد فروش محصولات خود هستند برهمین اساس سایدبای ساید ۸۵ میلیون تومانی امروز با قیمت ۷۴ میلیون تومان مشتری ندارد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در زمان طاغوت ما جرات نداشتیم از کشتی هایی که وارد آب‌های ما می شوند بپرسیم چرا وارد شدند و برای چی وارد آب‌های ما شدند، اما امروز ۶ کشور انگلیس، آمریکا، فرانسه، نیوزلند، استرالیا اجازه ورود به آب‌های ایران را ندارند، وقتی وارد می شوند به سرعت وارد آب‌های همسایگان می شوند، این یعنی اقتدار.
🔺 واکنش کاربران توییتر به حادثه شهادت مامور نیروی انتظامی در ایذه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعداز اینکه سد کاخوفکای اوکراین منفجر شد سطح آب پائین آمد جمجمه سربازانی که در جنگ جهانی دوم جان باختند، آشکار شد! همواره میلیون ها انسان قربانی قدرت طلبی غرب بوده و هستند.
خبر یا تحلیل؟ . در تابستان ۱۴۰۲ سلبریتی کارآیی ندارد. این بار فضا برای آغاز خشونت از جنس آدم های مشهور شده در یکسال اخیر با محوریت خانواده ها خواهد بود. این چرخه خشم، شبیه به همان رفتار در تابستان سال شصت است با این تفاوت که به دلیل قدرت فضای مجازی قربانیان غیرمقتول آن بیشتر خواهد بود. خبر یا تحلیل، هر چه باشد. تابستان ۱۴۰۲ قصد دارند چرخه خشم و خون پیش از سالگرد مهسا امینی و در ایام اربعین آغاز شود. مهمترین راه حل برای کمک به نریختن خونِ بی گناهان، هوشیاری مردم است.
دروغ‌های خانواده مولایی
علامه حسن زاده آملی نقل می کند: وقتی به حضور شریف علامه طباطبایی (ره) تشرف حاصل کرده بودم و عرض حاجت نمودم؛ ایشان فرمود: "آقا، دعای سحر حضرت امام باقر (ع) را فراموش مکن که در آن جمال و جلال و عظمت و نور و رحمت و علم و شرف است و حرفی از حور و غلمان نیست. اگر بهشت شیرین است؛ بهشت آفرین شیرین‌تر است.
🔻آیت‌الله علی سعادت‌پرور رحمة الله علیه 🔹همیشه در فکر آن باشید، وظیفه خود را انجام دهید. در هر لباسی، با هرکسی و در هر مقام، نه تملق کسی گویید و نه در فکر آنکه نسبت به خود، از کسی تملق بشنوید. بشر را یک مردن است؛ در راه وظیفه باشد یا برخلاف وظیفه. 📚 پندنامه سعادت، ص ۳۱
35 - ذکرهای نورانی برای آرامش در دنیا و آمرزش در آخرت !.mp3
4.95M
🎙حجت الاسلام لقمانی 🌺 ذکرهای نورانی برای آرامش در دنیا و آمرزش در آخرت !
🏷 علی را وارد زندگی ات کن 💠استاد حسین انصاریان ◽️هیچ شری جرأت وارد شدن در زندگی ما را با بودن علی(ع) نخواهد داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
"فراخوان خونین" پخش می‌شود 🔹مستند "فراخوان خونین"، روایتی تحقیقی از آنچه در روز ۲۵ آبان ۱۴۰۱ شهر ایذه اتفاق افتاد... 🔹این مستند دربردارنده تصاویری دیده نشده از دوربین‌های مداربسته شب واقعه و مصاحبه‌هایی از پدر و مادر کیان پیرفلک است. 🔹امشب (دوشنبه ۲۲ خردادماه) شبکه یک سیما
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فقط از موشک هایپر سونیک رونمایی کردیم فصل پاییزشون شروع شده و خزون شدن اگه استفاده کنیم چی میشه😍
🔸️حزب الله لبنان : دست از پا خطا کنید به الجلیل حمله و تل آویو را موشک باران میکنیم. 🔹 رئیس شورای اجرایی حزب الله امروز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خصوص آخرین تحولات منطقه و تیرگی روابط با رژیم صهیونیستی صحبت کرد. 🔹 وی در بخشی از سخنان خود تهدید کرد که « اگر رژیم صهیونیستی اشتباه محاسباتی کند، موشک های ما به تل آویو اصابت می کند و ما به جلیل حمله می کنیم ».
🔴 حمله خونین به یک روحانی در خیابان رودکی تهران / امام جماعت شهرداری بود 🔸 صبح امروز جابر رضایی امام جماعت سازمان بازنشستگی شهرداری در خیابان رودکی هدف ضربات شئی نوک تیز قرار گرفت. 🔸 بررسی نشان از آن دارد که جابر رضایی ۴۱ ساله پس از خارج شدن از مترو برای تمدید قرار داد به محل کارش در حال حرکت بود که پسر جوان در خیابان رودکی وی را از ناحیه گردن هدف ضربات جسم نوک تیزی قرار می‌دهد و پا به فرار می‌گذارد. 🔸 در تحقیقات مشخص شد که پسر جوان امام جماعت سازمان بازنشستگی شهرداری را از داخل مترو تعقیب کرده و در یک فرصت مناسب به جابر رضایی حمله کرده است که روحانی جوان از ناحیه گردن به صورت سطحی مصدوم و به بیمارستان امام منتقل شده است. 🔸 بنابراین گزارش، ضارب پس از حمله به داخل مترو بازگشته و پا به فرار گذاشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قابل توجه سلبریتی ها اگر قصد دارید برای پویا مولایی راد استوری حمایتی بزنید و او را یک جوان مظلوم بی گناه معرفی کند ابتدا این ویدیو را تماشا کنید