eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.3هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺 واکنش کاربران توییتر به حادثه شهادت مامور نیروی انتظامی در ایذه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعداز اینکه سد کاخوفکای اوکراین منفجر شد سطح آب پائین آمد جمجمه سربازانی که در جنگ جهانی دوم جان باختند، آشکار شد! همواره میلیون ها انسان قربانی قدرت طلبی غرب بوده و هستند.
خبر یا تحلیل؟ . در تابستان ۱۴۰۲ سلبریتی کارآیی ندارد. این بار فضا برای آغاز خشونت از جنس آدم های مشهور شده در یکسال اخیر با محوریت خانواده ها خواهد بود. این چرخه خشم، شبیه به همان رفتار در تابستان سال شصت است با این تفاوت که به دلیل قدرت فضای مجازی قربانیان غیرمقتول آن بیشتر خواهد بود. خبر یا تحلیل، هر چه باشد. تابستان ۱۴۰۲ قصد دارند چرخه خشم و خون پیش از سالگرد مهسا امینی و در ایام اربعین آغاز شود. مهمترین راه حل برای کمک به نریختن خونِ بی گناهان، هوشیاری مردم است.
دروغ‌های خانواده مولایی
علامه حسن زاده آملی نقل می کند: وقتی به حضور شریف علامه طباطبایی (ره) تشرف حاصل کرده بودم و عرض حاجت نمودم؛ ایشان فرمود: "آقا، دعای سحر حضرت امام باقر (ع) را فراموش مکن که در آن جمال و جلال و عظمت و نور و رحمت و علم و شرف است و حرفی از حور و غلمان نیست. اگر بهشت شیرین است؛ بهشت آفرین شیرین‌تر است.
🔻آیت‌الله علی سعادت‌پرور رحمة الله علیه 🔹همیشه در فکر آن باشید، وظیفه خود را انجام دهید. در هر لباسی، با هرکسی و در هر مقام، نه تملق کسی گویید و نه در فکر آنکه نسبت به خود، از کسی تملق بشنوید. بشر را یک مردن است؛ در راه وظیفه باشد یا برخلاف وظیفه. 📚 پندنامه سعادت، ص ۳۱
35 - ذکرهای نورانی برای آرامش در دنیا و آمرزش در آخرت !.mp3
4.95M
🎙حجت الاسلام لقمانی 🌺 ذکرهای نورانی برای آرامش در دنیا و آمرزش در آخرت !
🏷 علی را وارد زندگی ات کن 💠استاد حسین انصاریان ◽️هیچ شری جرأت وارد شدن در زندگی ما را با بودن علی(ع) نخواهد داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
"فراخوان خونین" پخش می‌شود 🔹مستند "فراخوان خونین"، روایتی تحقیقی از آنچه در روز ۲۵ آبان ۱۴۰۱ شهر ایذه اتفاق افتاد... 🔹این مستند دربردارنده تصاویری دیده نشده از دوربین‌های مداربسته شب واقعه و مصاحبه‌هایی از پدر و مادر کیان پیرفلک است. 🔹امشب (دوشنبه ۲۲ خردادماه) شبکه یک سیما
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فقط از موشک هایپر سونیک رونمایی کردیم فصل پاییزشون شروع شده و خزون شدن اگه استفاده کنیم چی میشه😍
🔸️حزب الله لبنان : دست از پا خطا کنید به الجلیل حمله و تل آویو را موشک باران میکنیم. 🔹 رئیس شورای اجرایی حزب الله امروز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خصوص آخرین تحولات منطقه و تیرگی روابط با رژیم صهیونیستی صحبت کرد. 🔹 وی در بخشی از سخنان خود تهدید کرد که « اگر رژیم صهیونیستی اشتباه محاسباتی کند، موشک های ما به تل آویو اصابت می کند و ما به جلیل حمله می کنیم ».
🔴 حمله خونین به یک روحانی در خیابان رودکی تهران / امام جماعت شهرداری بود 🔸 صبح امروز جابر رضایی امام جماعت سازمان بازنشستگی شهرداری در خیابان رودکی هدف ضربات شئی نوک تیز قرار گرفت. 🔸 بررسی نشان از آن دارد که جابر رضایی ۴۱ ساله پس از خارج شدن از مترو برای تمدید قرار داد به محل کارش در حال حرکت بود که پسر جوان در خیابان رودکی وی را از ناحیه گردن هدف ضربات جسم نوک تیزی قرار می‌دهد و پا به فرار می‌گذارد. 🔸 در تحقیقات مشخص شد که پسر جوان امام جماعت سازمان بازنشستگی شهرداری را از داخل مترو تعقیب کرده و در یک فرصت مناسب به جابر رضایی حمله کرده است که روحانی جوان از ناحیه گردن به صورت سطحی مصدوم و به بیمارستان امام منتقل شده است. 🔸 بنابراین گزارش، ضارب پس از حمله به داخل مترو بازگشته و پا به فرار گذاشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قابل توجه سلبریتی ها اگر قصد دارید برای پویا مولایی راد استوری حمایتی بزنید و او را یک جوان مظلوم بی گناه معرفی کند ابتدا این ویدیو را تماشا کنید
🔸امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش : ما جنگ‌های به روز ، مانند جنگی که سال گذشته در شمال‌ غرب کشورمان رخ داد و یا جنگ روسیه و اوکراین را رصد می‌کنیم و پس از رصد ، مؤلفه‌های تأثیرگذار در عملیات‌ها و کشورهایی که آن‌ها را به‌کار می‌گیرند را بررسی و سپس آن را به کار می‌گیریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ مدت‌ها بود می‌خواستن پسر آشپزباشی دربار رو از صدارت خلع کنند! 📣 مستندداستانی ؛ روایتی از ناگفته‌های زندگی صدراعظم نامدار ایران‌، از زمان عزل تا شهادت در باغ فین ⭕️ امیرکبیر، فقط در سه سال تحولات بنیادین ایجاد کرد که می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای مسئولان در امور کشورداری باشد، از این جهت تماشای این فیلم و آشنایی با امیرکبیر به همه توصیه می‌شود.
⭕️به روز رسانی نقشه درگیری ها در اوکراین 🔻نیروهای اوکراینی شهرک های نسکوچنه و بلاهوداتنه در جبهه جنوبی را آزاد کرده اند.
اینو بفرستید برای رضا پهلوی و طرفدارانش که میگن شاه دید مردم نمیخوانش بدون مقاومت گذاشت رفت سندی از کتاب خاطرات علم که در ۵ تیر ۱۳۵۶ اعتراف میکنه سه هزار زندانی سیاسی شکنجه شدن و شاه هم به این قضیه واقف بوده... پ‌ن. خاندان پهلوی بازم برامون از آزادی بیان و حقوق بشر بگن :)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا آمریکا ؛ عاقبت بی توجهی به پلیس 🔻‏تو غرب کافیه به هشدارهای پلیس توجه نشه و شک کنه، فورا به رگبار میبنده! چه برسه به اینکه بخواد پلیس رو زیر بگیره
نخستین نشست بررسی لایحه حجاب با حضور قالیباف؛ «شنیدن دیدگاه صاحب نظران» بدون حضور حتی یک کارشناس خانم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺آخوند اینستاگرامی؛ ⚠️با وجود چنین آخوند هایی، طبیعی‌ست که قشری التقاطی تحت عنوان مذهبی صورتی شکل بگیرند