eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدیویی دیگر از محل وقوع عملیات تیراندازی در تل آویو که به زخمی شدن 3 صهیونیست منجر شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدابیر امنیتی شدید پلیس رژیم صهیونیستی در محل وقوع عملیات تیراندازی در تل آویو
🔸وزیر امور خارجه کویت: وعده‌‌ های عراق در خصوص تخلیه ام القصر همچنان تحقق نیافته و بغداد سیاست صدام را پیش گرفته است
سقوط ۱۰ برابری ارزش پول ملی در دهه ‌۹۰ معاون حقوقی رئیس‌جمهور: 🔹نباید سقوط ۱۰ برابری ارزش پول ملی در دهه ۹۰ را فراموش کنیم. 🔹اقتصاد کشور در دهه ۹۰ عملا تعطیل بوده ‌و دولت سیزدهم در دو سال گذشته تلاش کرده تا مسیر ناصحیح را اصلاح کند. 🔹دولت سیزدهم با آغاز به کار خود تلاش کرده تا اول شرطی‌سازی اقتصاد را از بین برده و قدم به قدم نسبت به حل مسائل تولید پیش رود.
برخط و آنی شدن ۱۰۰ درصد خدمات، معاملات و استعلامات 🔹وزیر ارتباطات گفت: اتصال ۲۰ میلیون خانوار به فیبر نوری، اتصال تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار به شبکه پرسرعت، برخط و آنی شدن ۱۰۰ درصد خدمات، معاملات و استعلامات، تعلیم مهارت دیجیتال برای ۵۰۰ هزار نفر و سهم ۱۵ درصدی اقتصاد دیجیتال مهم‌ترین مصوبات جلسه مربوط به شبکه ملی اطلاعات بود. 🔹عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی «ویراستی» اعلام کرد: چهارشنبه برای بررسی فصل «شبکه ملی اطلاعات و اقتصاد دیجیتال» لایحه برنامه هفتم، در کمیسیون تلفیق مجلس حضور پیدا کردم. 🔹وی افزود: با حمایت دولت و همراهی مجلس شورای اسلامی، بند‌های بسیار خوبی برای اهداف ۵ سال آتی حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال تصویب شد. 🔹زارع‌پور تاکید کرد: اتصال ۲۰ میلیون خانوار به فیبر نوری، اتصال کلیه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار به شبکه پرسرعت، برخط و آنی شدن ۱۰۰ درصد خدمات، معاملات و استعلامات، تعلیم مهارت دیجیتال برای ۵۰۰ هزار نفر و رسیدن سهم اقتصاد دیجیتال به ۱۵ درصد مهمترین مصوبات این جلسه بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️🚨 | تعداد مجروحان عملیات تل آویو به ۳ نفر رسید و زخمی شدن آنها وخیم توصیف شد.
امنیت خلیج‌فارس به آمریکا چه مربوط است؟ ‌ سخنگوی نیروهای مسلح: 🔹همه کشورهای منطقه قادر به برقراری امنیت خلیج فارس هستند؛ خلیج فارس، دریای عمان و اقیانوس هند به آمریکا چه مربوط است؟ شما چه غلطی در اینجا می‌کنید؟ 🔹سیاست آمریکا این است که راهزنان را پرورش می‌دهد، از آن طرف کشور ثالث را مقصر ناامنی می‌کند و به این ترتیب بهانه حضور در این آب‌ها را پیدا می‌کند و لشکرکشی می‌کند. 🔹رزمایش اخیر سپاه در خلیج فارس یک رزمایش معنادار است و پیام آن به کشورهای منطقه این است که برای برقراری امنیت خلیج فارس از وابستگی به بیگانگان خارج شوید؛ به ما اعتماد کنید و ماهم تضمین برقراری امنیت را در این آب‌ها می‌دهیم. 🔹کسانی که طمع تصاحب جزایر سه‌‌گانه جمهوری اسلامی ایران را دارند نوک شمشیرمان را ببینند تا در محاسبات خود دچار اشتباه نشوند.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: لایحه جدید حجاب، لایحه نسبتأ جامع و کاملی است/منتقدین منصفانه برخورد کنند/اگر این لایحه به نتیجه نرسد، قطعاً وضع بدحجابی بدتر خواهد شد خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: 🔹لایحه حجاب را ابتدا قوه قضائیه آماده کرد و سپس توسط دولت به مجلس ارائه و کار مفصلی روی آن انجام شد.لذا من تأکید می‌کنم که این لایحه در اصل حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است و به نظرم این نکته بسیار مثبتی است که مجلس به آن توجه داشته است. جا دارد از دست‌اندرکاران تدوین لایحه، به‌‎ویژه دکتر قالیباف تشکر کنیم که تعبیر حمایت از خانواده را برای این لایحه به کار بردند. 🔹لایحه جدید حجاب در بخش جرائم و تخلفات لایحه نسبتا جامعی است. در بخش فرهنگی هم به مسئولیت‌های فرهنگی، سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و هم به کسانی که در انجام وظایفشان در حوزه فرهنگ ترک فعل و تخلف می‌کنند، پرداخته است. 🔹 خواهشم این است عزیزانی که نقد دارند، با انصاف برخورد کنند؛ چراکه اگر ما این لایحه را به نتیجه نرسانیم، قطعاً وضع بدحجابی بدتر خواهد شد و برخی از فقدان بعضی قوانین سوءاستفاده کرده و خواهند کرد
🔴اخبار ضد و نقیض در مورد وضعیت مجری عملیات شهادت طلبانه تل آویو 🔺وضعیت مجری عملیات شهادت طلبانه تل آویو که گفته می‌شود جوانی 19 ساله است، هنوز مشخص نیست. 🔹منابع رسمی تا این لحظه شهادت او را اعلام نکردند. 🔸در حالی که برخی منابع از شهادت این جوان خبر دادند، برخی منابع نیز می‌گویند که او مجروح و بازداشت شده و به شهادت نرسیده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆تصاویری از ستون زرهی اوکراینی منهدم شده در جبهه جنوبی به حجم ادوات نابود شده دقت کنید تا متوجه شوید که چرا ضد حمله قوای اوکراینی به آرامی پیش می‌رود
🔺رحمت جان نیروگاه بوشهر هم اکنون در مدار تولید قرار دارد😁
پرتابگرهای دو فروندی موشک کروز ضد کشتی ابومهدی ساخت وزارت دفاع که امروز به نیروی دریایی سپاه الحاق شد ابومهدی می تواند از رو به رو و حتی پشت سر به هدف حمله کند و با توجه به سرجنگی بسیار قدرتمندش به "carrier killer" یا قاتل ناوهای هواپیمابر معروف است.
🔸 آغاز سی‌ویکمین هفته اعتراضات علیه نتانیاهو 🔹با گذشت ۱۰ روز از تصویب قانون اصلاحات قضایی اعتراضات علیه این پرونده در سرزمین‌های اشغالی وارد سی و یکمین هفته متوالی خود شد. 🔹سازمان دهندگان اعتراضات در ۱۵۰ نقطه از سرزمین‌های اشغالی اقدام به برگزاری راهپیمایی اعتراضی کرده‌اند. 🔹سران اعتراضات معتقدند همچنان این امیدواری وجود دارد که دیوان عالی اسرائیل قانون اصلاحات را لغو کند.
❇️عملکرد وزارت اطلاعات در میدان چگونه بوده است؟! 🔹وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران نه تنها در جنگ هشت ساله دفاع مقدس بلکه در جریانات سوریه، لبنان، عراق و.... وزارت اطلاعات کار های بزرگ و عملیات های نفس گیری انجام داده است که بنا به مصلحت پنهان مانده است و خواهد ماند. 🔹سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در عراق و سوریه دلاوری ها و رشادت هایی برجایی گذاشته اند که نتیجه آن تأمین امنیت داخلی و خارجی کشور و هم چنین دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و ملت مظلوم و بی پناه در برابر تروریسم بوده است،برخی مردم عراق، سوریه، لبنان و.... به خوبی در جریان عملیات های بی نظیر و دقیق سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستند. 🔹در جریان اغتشاشات اخیر دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در برابر بیش از ٢٠ سرویس اطلاعاتی معاند که با روش های ترکیبی به صحنه نبرد تمام عیار آمده بودند ایستادگی کرده است که بیش از ٣٠ هزار نفر از نیروهای وزارت اطلاعات در سازمان حراست کشور نیز به میدان آمدند. 🔹سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در وزارت اطلاعات با هوشیاری و رصد مداوم اطلاعاتی، سهم ویژه ای در کشفیات محموله های سلاح جنگی و مهمات که برای استفاده در آشوب و اغتشاشات به کشور سرازیر می شد داشته اند. 🔹چتر اطلاعاتی گسترده سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بر ادارات دولتی و شوراهای شهر و روستا و... در سراسر کشور و اراده جدی این وزارتخانه بر مبارزه و مقابله با مفاسد اقتصادی، بسیاری از مفسدین را شناسایی و اموال زیادی به بیت المال بازگردانده شده است. 🔹لازم به ذکر است که بسیاری از توفیقات و عملیات های موفق وزارت اطلاعات به پشتوانه ی ملت بزرگ ایران و اخبار مردمی گزارش شده به وزارت اطلاعات بوده است. 🇮🇷
🔸تنفس هوای ناسالم در ۶ شهر خوزستان 🔹️بر اساس آخرین به‌روزرسانی سامانه پایش هوای کشور وضعیت شاخص هوای ۶ شهر خوزستان روز شنبه برای گروه‌های حساس در وضعیت ناسالم قرار گرفت.
صعود تاریخی هندبالیست‌های نوجوان ایرانی 🔹تیم ملی هندبال نوجوانان ایران امشب در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان مقابل تیم بروندی قرار گرفتند و در پایان با نتیجه ۴۶ بر۲۴ به پیروزی رسیدند و توانستند با صعودی تاریخی به مرحله یک هشتم نهایی راه یابند.
🔸نیروهای ذخیرهٔ ارتش رژیم صهیونیستی: کابینهٔ نتانیاهو باعث نابودی اسرائیل خواهد شد و باید به‌سرعت سرنگون شود.
🔸️️سوئد با اهانت چندباره به قرآن: خواستار تقویت روابط با کشورهای اسلامی هستیم 🔹در حالی که سوئد همچنان مجوز هتک حرمت قرآن را صادر می‌کند، وزیر امور خارجه این کشور امروز گفت که استکهلم خواستار تقویت روابط با کشورهای اسلامی است.
❗ذکر شریف أین المنتظر لاقامت الامت و العوج مگر اینکه تو بیایی و حیاتم بدهی مگر اینکه خود از این وضع نجاتم بدهی...