دلم میخواد بگم چرا خوشحالم، اما بعضی اوقات این باعث غبطه خوردن میشه، و من دوست ندارم کسی با خوندن از شادیِ من، جمله ای رو با "کاشکی منم..." شروع کنه.
'Cause if I truly care about you, I'll remember small details from you. Not all, but especial.
هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
لیبرا ، اگه ورژنِ گذشتهات رو میدیدی ، چی بهش میگفتی ؟
همینه که نیست
لیبرا ، اگه ورژنِ گذشتهات رو میدیدی ، چی بهش میگفتی ؟
"شبیه اون چیزی هستم که میخواستی؟"
همینه که نیست
چقدر دقیق گفت خوشم اومد آفرین آنسه🙏🏿
#میخواهیدباریحابیآشناشوید؟
#کافیستاینعکسراچککنید.
همینه که نیست
میبینی😭؟ من خیلییی خوشحالم😭 چون هم شرلوک، هم آگاتا، هم هایلایتر😭