انقدر عکسای چرت و پرت گرفتم که وقتی مامانم میگه وایسا ازت [عین آدم] عکس بگیرم نمیدونم دقیقا باید چطوری وایسم
همینه که نیست
ما که دوتا بچه هامونو ( ایتا و تلگرام ) به یه اندازه دوست داریم🙏🏻
احتمالا تلگرام بچه ته تغاری عزیز کرده است*
همینه که نیست
احتمالا تلگرام بچه ته تغاری عزیز کرده است*
فقط خدا میدوندد🤣☝️🏻...