همینه که نیست
حالا پسوورد دولینگوم چی بود💔
باید مثل ادمای میانسال یه دفتر برای پسووردام داشته باشم(؟)
انقدر عکسای چرت و پرت گرفتم که وقتی مامانم میگه وایسا ازت [عین آدم] عکس بگیرم نمیدونم دقیقا باید چطوری وایسم
همینه که نیست
ما که دوتا بچه هامونو ( ایتا و تلگرام ) به یه اندازه دوست داریم🙏🏻
احتمالا تلگرام بچه ته تغاری عزیز کرده است*