همینه که نیست
بیاید یکم حرف بزنیم؟
🌀:فک کنم فقط تو بیداری که بتونم بهش پیام بدم ، درس دارم ولی اصلاااااا حال ندارم چیکار کنم؟ *مجبورم بخونم سال اخرمه:)) ولی اصلا حال ندارم چه کنم؟ -منتظر بهونم فقط
-
از تحقیر شدن خوشت میاد؟ پس نخون تا تجربه ـش کنی، با پوستت، گوشتت و استخونت🙏🏻( ببخشینو، روش های انگیزه دادنم یکم زاغارته😭☝🏻 )
ولی خب باید هدف داشته باشی خوشگله، به رسیدن به هدفت فکر کن، یا به آرامش، بعد از گرفتن نمره ای که میخواستی
تو میتونییی، و من بهت افتخار میکنمم☝🏻
درحال انگور کردنِ تقلا ها و بوق بیق های ایرپاد برای اینکه بزنمش تو شارژ( هنوز دارم گوش میدم )
هدایت شده از عبد العرشیا !
📻 : اهم اهم شنوندگان عزیز به خبری که هم اکنون به دستم رسید توجه کنید ⚠️ ..
[ سومین تقدیمی سیرک ملی عبد العرشیا آغاز شد 🗣🗣🗣🗣 ]
طبق اعلام انجمن دلقکان بی صلامط روان سومین تقدیمی سیرک ملی عبد العرشیا در تاریخ ۷ خرداد ۱۴۰۵ به طور رسمی آغاز شد ❗️❗️❗️
مراحل شرکت در این تقدیمی بدین شرح است ✍🏼 :
۱ . این اطلاعیه را بدست شهروندان در خانه تان میرسانید
۲ . به طور مختصر از مزایای زندگی در ایران را در خانه تان میگویید
۳ . زین پس کد پستی خانه تان (دیلیتان) را به رابط انجمن دلقکان بی صلامط روان میفرستید
۴ . یک میم هم وایب خودتان/خانه تان + اعطای یک سِمَت در انجمن دلقکان بی صلامط روان + اعطای لقب به عنوان یک عضو در انجمن دلقکان بی صلامط روان به شما تعلق میگیرد .
باتشکر منعم (دلقک العظما/رابط انجمن دلقکان بی صلامط روان)🤡♥️
🔸جهت اطلاعات بیشتر به سایت سیرک ملی عبد العرشیا مراجعه فرمایید : https://eitaa.com/Abdol_arshia
همینه که نیست
ایران؟
یه بازیِ جهان آزاد که هر لحظه ممکنه بمیری، هیجانشم به همینه ☝🏻گرافیک عالی، منتها اگه تو مپِ تهران نباشی، اونجا کدِ /Weather کار نمیکنه متاسفانه. مگر اینکه شانس بیاری تو سیزنِ جنگ پلیرا اونجارو خالی کنن.
بعضی موقع ها هم یه سری چت باکس ها کار نمیکنن، که اونم اشکالی نداره معمولا یکم بعد از ایونت آتش بس درست میشه.
یکم قیمت اسکینا رفته بالا، که اونم باز پیش میاد باید بزاریم یکم بیشتر از ایونت نوروز بگذره- کم کم درست میشه( قول نمیدم )
هدایت شده از رِیحآبی
خداوکیلی نمیدونم چه فعل و انفعالاتی تو ذهن تابستون فن ـا(نه از لحاظ تعطیلی مدارس) صورت گرفته که شدن تابستون فن. گرمه بابا گرررمهههه.