همینه که نیست
ایران؟
یه بازیِ جهان آزاد که هر لحظه ممکنه بمیری، هیجانشم به همینه ☝🏻گرافیک عالی، منتها اگه تو مپِ تهران نباشی، اونجا کدِ /Weather کار نمیکنه متاسفانه. مگر اینکه شانس بیاری تو سیزنِ جنگ پلیرا اونجارو خالی کنن.
بعضی موقع ها هم یه سری چت باکس ها کار نمیکنن، که اونم اشکالی نداره معمولا یکم بعد از ایونت آتش بس درست میشه.
یکم قیمت اسکینا رفته بالا، که اونم باز پیش میاد باید بزاریم یکم بیشتر از ایونت نوروز بگذره- کم کم درست میشه( قول نمیدم )
هدایت شده از رِیحآبی
خداوکیلی نمیدونم چه فعل و انفعالاتی تو ذهن تابستون فن ـا(نه از لحاظ تعطیلی مدارس) صورت گرفته که شدن تابستون فن. گرمه بابا گرررمهههه.