من الان چاتی پاتی میخوام که برام از وینسنت پرایس بگه، یعنیچی که اشتراک بخر هوشنگ؟؟
همینه که نیست
دوسش دارم دوسش دارم دوسش دارم دوسش دارم وایایایایایایایا
یه چیزی که درموردش دوست دارم اینه که شبیه شخصیتمه
من حتی موقع غمگین بودن هم واقعا غمگین نیستم، همیشه یه رگه شادی تو وجودم هست( مگر اینکه دیگه اوضاع خیلی خیت بـ- البته اتفاق نادریه. )
و آهنگایِ بمرانی هم همینطوریههه~ ( تا اینجا که من گوش کردم )، اسم آهنگِ"تنهایِ تنها"ست، ولی اصلا به صورت یکنواخت کلاسیک و غمگین نیست و یهو ریتم خودشو پیدا میکنه، انگار به تنها بودن از جنبه ی فانش نگاه میکنه و من اینو دوست دارم
همینه که نیست
یه چیزی که درموردش دوست دارم اینه که شبیه شخصیتمه من حتی موقع غمگین بودن هم واقعا غمگین نیستم، همیشه
وای ولی با ازشنبه فقط میشه در درد، مرگ و غصه و سرما غوطه ور شد
همینه که نیست
دوباره بدو، دوباره سکو، دوباره بپر، دوباره بدو
منظورم از "دیروز زندگیم شبیه بازیِ سوپرماریو بود" :
وای این دخترا منو میکشن. الان رنگین کمون بالا میارم.( این یعنی به ذوقعلی تبدیل شدم )
هدایت شده از شبکه ننوتو
اسپانیا سفارت خود را در ایران بازگشایی کرد و تبدیل به یک داداشی برای ایران شد.
هالا مادرید، ویسکا بارسلونا
@nanoto_tv
همینه که نیست
اسپانیا سفارت خود را در ایران بازگشایی کرد و تبدیل به یک داداشی برای ایران شد. هالا مادرید، ویسکا ب
آقااااا ایولللللللللللل~
هالا مادریددددددددددددد
همینه که نیست
اسپانیا سفارت خود را در ایران بازگشایی کرد و تبدیل به یک داداشی برای ایران شد. هالا مادرید، ویسکا ب
میدونستم اون Hola Hola کردنام بی هدف نبوده☝🏻