کافه چایی
این چیه من کشیدم ( به گربه پشت صفحه دقت نکنین یه پروژه شکست خورده بیش نیست)
البته
oh, teacher
.......
هدایت شده از Gathering of Dragons
خب تقدیمی داریم
از طرف شیدا برگزار میشه این تقدیمی
همین اول کار بگم بشدت محدوده، فقط 5 نفر ظرفیت داریم
___
شما اوسی/پرسونا(اگر کارکتر ندارید اشکال نداره، یکی از طراحی های رندوم ) خودتون رو برای بنده ارسال میکنید، و بنده با توجه به اون برای شما یک اژدها طراحی میکنم(ممکنه رفرنس بگیرم، امیدوارم ناراحت نشید)
شاید خیلی زمان ببره پس لطفا صبور باشید.
در نهایت ممنون که شرکت کردید.
_درسته این تقدیمی دقیقا شیرینی پروژه ام(ممد ارن زاده)ست🗣🙏