هدایت شده از Gathering of Dragons
خب تقدیمی داریم
از طرف شیدا برگزار میشه این تقدیمی
همین اول کار بگم بشدت محدوده، فقط 5 نفر ظرفیت داریم
___
شما اوسی/پرسونا(اگر کارکتر ندارید اشکال نداره، یکی از طراحی های رندوم ) خودتون رو برای بنده ارسال میکنید، و بنده با توجه به اون برای شما یک اژدها طراحی میکنم(ممکنه رفرنس بگیرم، امیدوارم ناراحت نشید)
شاید خیلی زمان ببره پس لطفا صبور باشید.
در نهایت ممنون که شرکت کردید.
_درسته این تقدیمی دقیقا شیرینی پروژه ام(ممد ارن زاده)ست🗣🙏