eitaa logo
🌻🌻🌻🌻 طلوع 🌻🌻🌻🌻
1.9هزار دنبال‌کننده
64.5هزار عکس
66.9هزار ویدیو
2.7هزار فایل
اسیرزمان شده ایم! مرکب شهادت ازافق می آیدتاسوارخویش رابه سفرابدی کربلاببرد اماواماندگان وادی حیرانی هنوزبین عقل وعشق جامانده اند اگراسیرزمان نشوی زمان شهادتت فراخواهدرسید. @tofirmo
مشاهده در ایتا
دانلود
کربلایی‌محمدحسین_پویانفر_دلم_شکسته_1.mp3
10.19M
📝 دلم شکسته 🎤 کربلایی‌محمدحسین 📌پنج روز مانده تا اربعین حسینی ▪️ ؛
حاج‌مهدی_رسولی_این_سِیلی_که_تو_راه_توست_.mp3
9.84M
📝 این سِیلی که تو راه توست... 🎤 حاج‌مهدی 📌پنج روز مانده تا اربعین حسینی ▪️ ؛
حاج‌میثم_مطیعی_يا_اِمامَ_العصرِ_مَشّايه_.mp3
9.18M
📝 يا اِمامَ العصرِ مَشّايه 🎤 حاج‌میثم 📌پنج روز مانده تا اربعین حسینی ▪️ ؛
حاج‌میثم_مطیعی_دلم_رو_بردی_به_دیدارت_.mp3
5.05M
📝 دلم رو بردی به دیدارت 🎤 حاج‌میثم 📌پنج روز مانده تا اربعین حسینی ▪️ ؛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1403-05-30 Mandegari.mp3
12.99M
📝 موضوع: تمرین های اربعینی برای ظهور 🎤حجت الاسلام 💠 فایل صوتی برنامه سمت خدا 📆سه شنبه سی ام مرداد 1403 📌پنج روز مانده تا اربعین حسینی ▪️ ؛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥|وزیر پیشنهادی نیرو: به جای گران فروختن برق به مردم، از مردم سهمیه یارانه برق را به قیمت واقعی می‌خریم عباس علی آبادی در صحن علنی مجلس: 🔸اعتقاد دارم که می‌توانیم مبتنی بر فناوری‌های روز شرایطی را فراهم کنیم که به جای گران فروختن برق به مردم از ایشان سهمیه یارانه برق را به قیمت واقعی بخریم. 🔸مردم مخیر می باشند که برقشان را مصرف کنند یا به قیمت‌های بین‌المللی یا صنعتی گران بفروشند و به این ترتیب به ارزش واقعی آنچه در اختیار دارند پی ببرند. 🔸 ما در وزارت نیرو به حول قوه الهی در مقام تنظیم‌گری تلاش خواهیم نمود زیرساخت چنین فرایندی را طراحی و تشکیل دهیم که به مردم اجازه دهند خود مستقیماً از مزایای صرفه جویی در یک بازار رقابتی بهره‌مند شوند. 🔸وزارت نیرو از جایگاه واسطه‌گری برای خرید و فروش برق خارج خواهد شد و به جایگاه واقعی سیاست گذاری و نظارتی خود برخواهد گشت تا تولید کننده و مصرف کننده بتوانند با قواعد عادلانه و منصفانه و تدریجی که طراحی می‌شود ظرفیت‌ها و فعالیت‌های خود را تنظیم کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥|وزیر پیشنهادی نیرو: بیلان منفی آب کشور معادل سالانه ۶ میلیارد متر مکعب است؛ ما در خطریم عباس علی آبادی در صحن علنی مجلس: 🔸در حوزه آب چالش‌های بسیار چالش‌ها بسیار جدی‌تر هستند که در قالب همدلی قابل حل است. 🔸بیلان منفی حوزه آب که محصول تغییرات اقلیمی و برخی بی‌توجهی‌هاست باید برطرف شود تا محیط زیست ما را به بهبود و امنیت غذایی تضمین گردد. 🔸متاسفانه ما از ذخایر خوردیم ذخایر پایین رفتند، آب وضعیت خوبی ندارد برادران و خواهران به این موضوع عنایت کنید موضوع بسیار مهمی است ما در خطریم که بخش اعظم از منابع سفره‌های زیرزمینی کشور برداشت شده است ادامه این روند امکان‌پذیر نیست و لازم است اقدامات جدی برای رفع ناترازی صورت پذیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۲۸ کشته بر اثر واژگونی اتوبوس حامل زائران پاکستانی در یزد 🔸ساعت ۲۱:۵۴ شب گذشته «۳۰ مردادماه»، یک دستگاه اتوبوس حامل زائران پاکستانی که در جاده‌های مواصلاتی استان یزد به سمت مرز چذابه در حرکت بود و قصد عزیمت به کربلای معلی را داشت در جاده دهشیر_میدان امام خمینی_روبروی پاسگاه دهشیر از مسیر خود منحرف و پس از برخورد با دیوار اداره آموزش و پرورش دهشیر، واژگون شد. 🔸در این حادثه، ٢١ نفر مصدوم شدند که ۷ نفر به بیمارستان تفت و ۱۴ نفر به بیمارستان ابرکوه انتقال یافتند و ۲۸ نفر نیز در دم جان باختند. 🔸 پیکر فوتی‌های حادثه در اتوبوس گیر افتاده بود که توسط نجاتگران هلال احمر و با استفاده از ست های نجات رهاسازی و تحویل عوامل ذیربط شد. 🔸۹ تیم امدادی هلال احمر از شهرستانهای ابرکوه، تفت، یزد و اشکذر با پنج آمبولانس و دو خودرو نجات و دو خودرو کمک دار و بیش از ۳۰ نجاتگر در صحنه حادثه حضور داشته و مشغول امدادرسانی و رهاسازی پیکرها بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥|قالیباف: شیوه رأی‌گیری به خاطر اینکه وقت گرفته نشود حتماً با کارت است
🔴تسلیت عارف به بازماندگان حادثه واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی/ تاکید بر خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و پیگیری درمان مصدومان 🔸معاون اول رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار یزد، ضمن پیگیری فرآیند درمان مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی در جاده دهشیر-یزد، علل این اتفاق را جویا شد و بر خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به آسیب دیدگان حادثه واژگونی اتوبوس تاکید کرد. 🔸معاون اول رئیس‌جمهور همچنین ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه تلخ با خانواده جانباختگان ابراز همدردی کرد. 🔸در این تماس تلفنی مهران فاطمی استاندار یزد، ضمن تشریح علت، زمان و مکان وقوع حادثه از بسیج امکانات و ظرفیت‌های درمانی استان برای مداوا و اسکان موقت مجروحان خبرداد. 🔸وی همچنین از هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی وزارت کشور و وزارت امور خارجه برای انتقال جانباختگان و همچنین مصدومان پس از مداوا خبر داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥|وزیر پیشنهادی نیرو: در قالب رهنمودهای رهبری و با تاکید بر خودکفایی و اتکا به توان داخلی و بهبود شرایط مردم حرکت خواهیم کرد عباس علی آبادی در صحن علنی مجلس: 🔸 همه هدف ما این است که در قالب رهنمودهای رهبر انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی و با تاکید بر خودکفایی و اتکا به توان داخلی و در نظر گرفتن بهبود شرایط عامه مردم حرکت کنیم. 🔸توجه و متعهد ماندن به توصیه‌های رئیس جمهور محترم دکتر پزشکیان مبتنی بر صداقت، عدالت و انصاف در برخورد با مردم، وفاق ملی، وحدت و دوری از اختلاف مبنای اقدامات وزارت نیرو خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥|تایید صلاحیت و برنامه‌های احمد دنیامالی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی مجلس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥|مجتبی زارعی، مخالف: به خاطر برخورد با BBC رای نمادین منفی من امروز تبدیل به رای مثبت به جناب خطیب شده است نماینده مردم الیگودرز در مخالفت با صلاحیت و برنامه‌های احمد دنیامالی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان: 🔸بعد از صحبت من درباره وزیر اطلاعات، جریان رسانه‌ای خبیث انگلیس بی‌بی‌سی یک تیتری از قول من درباره وزیر اطلاعات منتشر کرد که گفت زارعی گفته که وزیر اطلاعات شأن خودش را بالاتر از دولت می‌داند و این دروغ بود. 🔸این نظر من درباره جناب ظفرقندی و جناب میدری بود نه کسی دیگر. 🔸با اینکه رای من نمادین بود و مخالفت من نمادین بود و از هیچکس دعوت نکرده بودم که به وزیر اطلاعات رای منفی بدهد؛ اما به خاطر برخورد با بی‌بی‌سی همان رای نمادین منفی من امروز تبدیل به رای مثبت به جناب خطیب شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥|مجتبی زارعی، مخالف: رشته علمی آقای دنیامالی جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری است که نسبتی با امر ورزش و جوانان ندارد نماینده مردم الیگودرز در مخالفت با صلاحیت و برنامه‌های احمد دنیامالی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان: 🔸در دو حوزه مهمی که نیازمند کار علمی و دانش بنیان هست یعنی کشاورزی و امور جوانان و ورزش که مربوط به منابع طبیعی و مربوط به منابع انسانی است ما از دو فرد غیر متخصص دعوت کردیم و می‌خواهیم به این برادران وزارتخانه‌ای بسپاریم. 🔸استانداردهای دوگانه نداشته باشیم مجلس باید نسبت به همکاران خودش سخت‌گیرتر باشد. ما نباید در امر ورزش غیردانش بنیان عمل کنیم. 🔸 اطلاعات علمی جناب آقای دنیا مالی که یک برادریست در حوزه دفاع مقدس و سوابق رزمندگی دارد که من به او افتخار می‌کنم به او درود می‌فرستم اما رشته علمی او نسبتی با امر ورزش و جوانان ندارد. 🔸او در رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری کار کرده است. 🔸جناب دنیامالی در ادوار نمایندگی خودش در مجلس یازدهم و دوازدهم هم در حوزه‌های عمرانی ورود داشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥|مجتبی زارعی، مخالف: آقای دنیامالی در قایقرانی و رشته‌های لاکچری ورود داشته که هیچ افتخاری کسب نکردیم/ او هیچ نسبتی با جوانان ندارد نماینده مردم تهران در مخالفت با صلاحیت و برنامه‌های احمد دنیامالی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان: 🔸آقای دنیامالی البته در حوزه‌هایی در ورزش ورود داشتند در حوزه قایقرانی و در برخی از رشته‌های لاکچری که مربوط به توده مردم و جوانان نیست.. 🔸آقای دنیا مالی حدود ۱۰ سال در هیئت رئیسه فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای هم حضور داشتند سروران عزیز آیا شما توسعه‌ای در امر ورزش های زورخانه‌ای دیده‌اید؟ خیر. 🔸جوانان قدرت و موتور محرکه انقلاب ما هستند اما آقای دنیا مالی هیچ تخصصی در گفتگو و در علم و در همزبانی با حوزه جوانان ندارد. ایشان هیچ نسبتی با جوانان ندارد. 🔸آقای دنیامالی در برنامه ‌هایی که ارائه کردند وقتی به حوزه جوانان رسیدند به برخی از امورات کلی از اسناد بالادستی توجه کردند اما برنامه باید سنجه پذیر باشد ایشان هیچ سنجه‌ای ندادند چون ایشان فاقد تخصص در ادراک مفاهیم است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥|حمیدرضا گودرزی، موافق: دکتر دنیامالی نه تنها در عرصه مدیریت کلان بلکه در سطح پایه و قهرمانی نیز سابقه درخشانی دارد/ او گزینه مناسب وزارت ورزش است نماینده مردم الیگودرز در موافقت با صلاحیت و برنامه‌های احمد دنیامالی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان: 🔸دکتر دنیامالی وزیر پیشنهادی ورزش جوانان با سال‌ها تجربه ملی و بین‌المللی در عرصه مدیریت ورزشی و شناخت عمیق از نیازها و چالش‌های موجود در این حوزه به عنوان یک گزینه مناسب شناخته می‌شود. 🔸او نه تنها در عرصه مدیریت کلان بلکه در سطح پایه و قهرمانی نیز سابقه درخشانی دارد. 🔸یکی از ویژگی‌های بارز این وزیر تاکید بر رویکرد علمی و پژوهشی در مدیریت ورزش است. 🔸بررسی برنامه پیشنهادی نشان می‌دهد برنامه او از نظر بنیادین دارای شاکله لازم از جهت تفکیک حوزه‌ها با توجه به اهداف راهبردها و اقدامات است. 🔸از نقاط قوت برنامه‌های جناب آقای دنیا مالی می‌توان هم راستایی با رهنمود و منویات مقام معظم رهبری دانست.
💖 مرد واقعی کسی که وقتی زنش از خرید بر میگرده و با ذوق براش تعریف می کنه💁‍♀ که چیا دیده و چیا خریده نزنه توی ذوق زنش 🥲 آقایوووووون به همین راحتی میشین مرد واقعییییی 🙂🙃🙂🙃 🌍 اللّٰھـُم ؏جِّل لِوَلیڪَ الفَرَجْـ 🌤 ✾‌✾࿐༅❤️🤍💚༅࿐✾‌✾
♻️ در مقابل غذا نخوردن فرزند خود آرام باشید. 😌 ♻️ به غذا نخوردن او توجه نکنید و نگرانی خود را کنترل کنید. 🤫 👈 تا فرزند شما متوجه شود که با حربه ی غذا نخوردن نمی تواند توجه شما را جلب کند وارد بازی او نشوید. ♨️ 🌍 اللّٰھـُم ؏جِّل لِوَلیڪَ الفَرَجْـ 🌤 ✾‌✾࿐༅❤️🤍💚༅࿐✾‌✾
🧑روزی جوانی از پیــــــ👨‍🦳ــــری نصیحت خواست 💟 پیر گفت: ای جوان قرآن بخوان قبل از آنکه برایت قرآن بخوانند... 💫 نماز بخوان قبل از آنکه برایت نماز بخوانند 💫 از تجربه دیگران استفاده کن قبل از آنکه تجربه دیگران شوی 💫 🌍 اللّٰھـُم ؏جِّل لِوَلیڪَ الفَرَجْـ 🌤 ✾‌✾࿐༅❤️🤍💚༅࿐✾‌✾
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
『بسم‌اللھ‌ِ الذی‌خَلقَ‌الحُسَیۡن؏』 بِسْمِ رَبِّ نـٰآمَتـ ڪِھ اِعجٰاز مےڪُنَد ؛ یـٰابقیَة‌اللّٰه..؛🌿🤍ˇˇ! السلام علیک یاصاحب الزمان عجل الله السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام ــــــ ــ اَللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلۍمُحَمَّدِوَآل‌ِمُحَمَّد وَ‌عَجِّل‌فَرَجَهُم🤍🌿ッ صلے‌الله‌علیڪ‌یا‌اباعبدللھ الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِ‌لوَلــیِّڪَ‌اَلفــَرَج بحق‌ حضࢪٺ‌زینب‌ڪبرۍسلام‌الله‌علیها‌
سلام بر آن خورشیدے ڪه همه مردمان تاریخ در انتظارش بوده اند.. و با طلوعش همگان زیر سایه محبّتش یڪدل و یک نوا مے شوند .. سلام بر او و بر لحظه هاے طلوعش .. أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج
السَّلامُ علیکُم یا اهلَ بَیتِ النُّبوَّة 🌱ختم 14 شاخه گل صلوات🌱 برای سلامتی و تعجیل در امر فرج آقا امام زمان عجل الله 🕊🌿*اَللّهُمَ*        🕋*صَلَّ*             🕊🌿*عَلی*                 🕋*مُحَمَّد*ٍ                    🕊🌿*وَآلِ*                      🕋*مُحَمَّد*                       🕊🌿*وَعَجِّل*                      🕋*فَرَجَهُم*                   🕊🌿*وَ اَهلِک*               🕋*عَدُوَّهُم...*          🕊🌿*اَللّهُــــمَّ*      🕋*عَجـِّل لِوَلیِّکَ* 🕊🌿 *الفَـرَج*🕊 🌿*🕊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا