eitaa logo
🌻🌻🌻🌻 طلوع 🌻🌻🌻🌻
1.9هزار دنبال‌کننده
64.5هزار عکس
66.9هزار ویدیو
2.7هزار فایل
اسیرزمان شده ایم! مرکب شهادت ازافق می آیدتاسوارخویش رابه سفرابدی کربلاببرد اماواماندگان وادی حیرانی هنوزبین عقل وعشق جامانده اند اگراسیرزمان نشوی زمان شهادتت فراخواهدرسید. @tofirmo
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🖇 «عین القضات همدانی تعبیر مهمی درباره و دارد. او می‌گوید: «آن عالم همه حیات در حیات است و این عالم همه موت در موت. تا از موت نگذری به حیات نرسی.» تهران صرفاً یک موقعیت جغرافیایی نیست. موقعیت اعلام آمادگی ملی برای حضور در معرکه‌ای است که خصم ایران به واسطه خود ما را از حضور در آن می‌ترساند و بر حذر می‌دارد. حضور در این معرکه می‌تواند در تراژیک‌ترین تصور نوعی اعلام آمادگی ما برای رویارویی با هولناک‌ترین پیشامدها یعنی جنگ و قتال تلقی شود. اما آنچه که صهیونیست‌ها از درک آن عمیقاً عاجزند، این است که ما دقیقاً از خلال همین رویارویی را معنا می‌کنیم و موقعیت ایستادن در فراسوی مرگ می‌رسیم و خود را نیرومندتر می‌کنیم. امروز ما یک حیات دوباره پیدا خواهیم کرد...» ✍🏻 محسن جبارنژاد
🔰«ایده‌ای فراتر از مرزها» چرا حمایت از فلسطین در هویت ایران تنیده است؟ ✍🏻سجاد صفارهرندی 📍«در سپیده‌دمان انقلاب اسلامی سیاست حمایت از فلسطین از اندیشه اسلامی نیرو می‌گرفت و عمدتا ذیل ایده‌هایی همچون امت و اخوت اسلامی توضیح داده می‌شد. بعدها در دهه هشتاد تبیین دیگری پا به میدان گذاشت که مساله را به مدد مفاهیمی چون "عمق استراتژیک" و "جنگیدن با دشمن بیرون از خانه" در نسبت با منافع ملی ایران موجه می‌ساخت.»
🔸بدون هیچ تعریض و تشکیکی در آن دو منطق درست و اصولی، می‌خواهم بیفزایم که حمایت از فلسطینیان و لبنانیان و امثال آنها در برابر دشمن جنایتکارشان فراتر از منافع و مصالح ایران، در پیوند وثیق با ایده ایران است. به عبارت روشن، ایران اگر اسرائیل، این دشمن خدا و وهن انسان، را دشمن نمی‌داشت و فلسطین و لبنان را یاری نمی‌کرد، اساسا نمی‌توانست و نمی‌تواند ایران باشد. 🔹ایران، فراتر از هویت قومی یا موقعیت جغرافیایی، یک ایده سیاسی است. ایده ایران متضمن طلب و تمنای "مطلق" در سیاست است. همین درک است که سیاست متعالی و درست را در ضمیر ایرانیان نهایتا چیزی مرتبط با حقیقت و قداست می‌سازد. باز همین درک است که ایران را در عین جهان‌گرا بودن (ایران هیچ‌گاه موجودیتی در خود و خاص‌گرا نبوده است) از ایده استیلا و میل سلطه دور می‌سازد. 🔸خرد سیاسی ایرانی آنچنان که فی‌المثل در شاهنامه حکیم طوس متجلی است، حتی جهانگیری و جهان‌گشایی خود را ذیل گستردن داد و برپا داشتن خیر عمومی می‌فهمد. ایران خانه خوبان و منزلگاه عدل و فضیلت و زیبایی است و نه صرفا دستگاه اقتداری برای حفاظت از منافع خصوصی شهروندان. 🔹اگر کشور ما درباره ظلمی که بر فلسطینیان می‌رود (که از حیث گستره، تداوم و شدت بی تردید در جهان معاصر بی‌مانند است) همچون برخی دیگر از کشورها ره عافیت می‌گزید، چگونه می‌توانست حامل حظ و بهره‌ای از ایده ایران باشد؟ اگر ما نیز در نسبت با مساله فلسطین تن به زبونی داده بودیم، چگونه می‌توانستیم خود را در آینه شاهنامه و خرد سیاسی و خوی پهلوانی‌اش باز شناسیم؟ 💢پس انقلاب کبیر اسلامی که زمینه را برای اتخاذ این سیاست اصولی و اخلاقی فراهم کرد صرفا متضمن بازیابی اسلام در حیات عمومی ما نبود، بلکه به تعبیر دکتر سید جواد طاهایی، با انقلاب بهمن پنجاه و هفت ما در عین حال ایران را باز یافتیم.
| ☑️ اعتراضات دانشجویی آمریکا و انفعال جریان روشنفکری 👤دکتر حمید ملک‌زاده
1403.02.16 لایو دکتر ملک زاده.mp3
12.62M
| ☑️ اعتراضات دانشجویی آمریکا و انفعال جریان روشنفکری 👤دکتر حمید ملک‌زاده روشنفکر به اعتبار تعریف 4:40 حل مشکل فهم از دولت 24:30 چرا نمی‌توانیم موضع درستی داشته باشیم؟ 28:40 دولت نرمال 36:30
🖇«صدای تو همیشه و با شجاعت تمام بلند بود تا جامعه را خطاب قرار دهد و با آن از دشمنی اسرائیلی سخن بگوید؛ از شیطان بزرگ، از دست‌درازی‌ها و تهدیدها، از درنده خویی و وحشی‌گری؛ از نژادپرستی و دشمنی با انسانیت؛ امروز، صدای تو در حالی که با خون و زخم‌هایت در هم آمیخته است در گوش‌ها و قلب‌ها باقی می‌ماند تا شاهدی باشی بر همه گفته‌هایت. امروز با تو عهد می‌بندیم که صدای انقلابی تو را به گوش همه ملت‌های مستضعف جهان برسانیم و گوشه گوشه زمین را با خون تو آبیاری کنیم تا از آن مقاومت و انسان‌های مجاهد بروید...» 👤سخنرانی سیدحسن نصرالله در مراسم تشیع سیدعباس موسوی 📚کتاب زبور مقاومت؛ ص ۱۱۴
📌چه حکمتی است در این مردن؛ در عاشقانه‌ترین مردن ✍🏻مصطفی ساجدی 🔸دارد یک هفته می‌شود و هنوز غم داریم. غم امروز اما، غم شکست نیست. این غم، غم فقدان است. غم ندیدن اوست. فقدان هم برای ما، نابودی معنا نمی‌شود. چند صباحی ندیدن و نداشتن اوست. اما او، آسمانی شده در مکتبی است که فارغ‌التحصیلانش مدرک «فناء فی الله» می‌گیرند. اگر حفظ جانی هم صورت می‌گیرد نه برای جان دوستی، بلکه برای سخت‌بودن جبران و جایگزینی است. 🔹مگر امروز قدم زدن سید علی خامنه‌ای را در میانه تهدیدات ندیدید؟ مگر نبود آن فرمانده آسمانی شده در ساعت 1:20 نیمه شب که با خنده به دوستش می‌گفت من را از گلوله نترسان؟ همان که روی تل‌های منتهی به تیررس دشمن، با صلابت قدم بر می‌داشت و هر قدمش، در میدان رزم زبونی دشمن را فریاد می‌زد و در محفل عشق، ناچیز بودن دنیا را. رهبران و فرماندهان این مکتب، نه مرگ آگاهی، بلکه مرگ آغوشی دارند. آنها مرگ را به آغوش می‌کشند و دم به دم با آن زندگی می‌کنند. 🔸اکنون این خون‌های ریخته شده بر زمین، و این روح به پرواز درآمده در آسمان، ما را به بلوغ رساند. این از برکت خون است. از نیمه شب 13 دی ماه 98 تا امروز را مرور کنید. گویی رشد کردیم و قد کشیدیم. گویی دیگر مرگ برای ما هم بازی شده است. این خاصیت خون است. شریعتی گفته بود که شهید قلب تاریخ است. همچون قلبی، به اندام‌های خشک، مرده و بی‌رمق این جامعه، خون خویش را می‌رساند و بزرگترین معجزه شهادتش این است كه به یک نسل، ایمان جدید به خویشتن را می‌بخشد. 🔹اکنون ما، همان نسل هستیم. نسلی بلوغ یافته و رشد کرده. نسلی که مشت‌های گره کرده و قلب‌های فشرده‌اش، باعث می‌شود که نه تنها میدان را ترک نکند، بلکه همچون پرورش یافتگان مکتب، مرگ آگاه‌تر شوند و مرگ آغوشانه زندگی کنند. نسلی که فرا گرفته، مرگ پایان زندگی نیست؛ آغاز است. این را از مقایسه آن نیمه شب با این روزها درک می‌کنم. این نسل، نسل خطرناکی است. امروز این نسل، در میانه تهدیدادت دشمن، به میدان آمد تا همین پیام را مخابره کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 پشت پرده تاریخ 🎙دکتر حمید پارسانیا ❇️ ویژه‌نامه بررسی رابطه صهیونیسم و سکولاریسم
🔰بازیگران جنگ هوشمند 🎙حسین قربانی‌زواره؛ 📍جنگ‌ها را می‌توان به نسل‌های مختلفی تقسیم کرد؛ از جنگ‌های سنتی و نسل اول تا جنگ‌های فناورانه محور یا نسل سوم، اما آنچه که امروزه شاهد آن هستیم، ظهور نسل چهارمی از جنگ‌ها است که جنگ‌های هیبریدی-شناختی نامیده می‌شوند. این نوع جنگ‌ها ترکیبی از عناصر مختلف مانند اطلاعات، سایبر، نیروهای ویژه، فرهنگ و نیروی نظامی هستند که به‌صورت نامنظم و غیرمتعارف به کار گرفته می‌شوند. 📍این نوع جنگ‌ها عموماً ماهیت اجتماعی، دموکراسی، و حاکمیت‌ها را به چالش می‌کشند. سرزمین و اقلیم برای این جنگ‌ها تنها یک بعد محیطی دارند، نه اقلیمی و سرزمینی. سه مؤلفه‌ی کلیدی در این جنگ‌ها عبارتند از گرانول‌بودن، رباتیک‌بودن و فناوری‌محوربودن که نمونه بارز آن در جنگ روسیه و اوکراین قابل مشاهده است. 📍رژیم صهیونیستی نیز این سه اصل را در جنگ‌هایش به کار می‌گیرد. این رژیم تنها بازیگری است که توانسته به‌شکل پیوسته و عمومی، این اصول را پیاده کند. ما با یک بازیگر متخاصم هوشمندی روبه‌رو هستیم که در لایه‌های خاکستری فعالیت می‌کند و ردی از خود بر جای نمی‌گذارد، یا اگر ردی از او دنبال می‌شود، به‌شکل سنتی است. ➕برای مطالعه کامل این گفتگو اینجا کلیک کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| 🎞 جنگ اطلاعاتی و حکمرانی پلتفرمی 👤حسین قربانی‌زواره؛ مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه جنگ هیبریدی 📍کمپانی‌های خصوصی و اطلاعاتی امروز، با اقدامات غیرنظامی، جهانی از ناامنی را برای مردم به ارمغان می‌آورند و نظم سیستماتیک جهان را به کلی به هم می‌ریزند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
6_144240534598468125.mp3
10.45M
📝حیاتنا حسین 🎤کربلائی 📆دوشنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ 🕌 مهديه امام حسن مجتبي (ع) 🌻|↫‌
6_144240534598468736.mp3
15.81M
📝ای یار ای یار برخیز و علم بردار 🎤کربلائی 📆دوشنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ 🕌 مهديه امام حسن مجتبي (ع) 🌻|↫‌
6_144240534598468898.mp3
10.54M
📝شهادت سید حسن نصرالله 🎤حاج سعید 📆دوشنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ 🕌 مهديه امام حسن مجتبي (ع) 🌻|↫‌
6_144240534598469400.mp3
10.82M
📝روضه حضرت رقیه 🎤کربلائی 📆دوشنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ 🕌 مهديه امام حسن مجتبي (ع) 🌻|↫‌
6_144240534598469567.mp3
12.47M
📝شهادت سید حسن نصرالله 🎤حاج سعید 📆دوشنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ 🕌 مهديه امام حسن مجتبي (ع) 🌻|↫‌
6_144240534598469827.mp3
8.36M
📝همه میرن ولی میمونه حسین 🎤سید مجید 📆دوشنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ 🕌 مهديه امام حسن مجتبي (ع) 🌻|↫‌
6_144240534598470073.mp3
6.49M
📝ریحانه رقیه 🎤کربلائی 📆دوشنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ 🕌 مهديه امام حسن مجتبي (ع) 🌻|↫‌
6_144240534598470259.mp3
4.04M
📝تو بگو عشق من میگم رقیه 🎤کربلائی 📆دوشنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ 🕌 مهديه امام حسن مجتبي (ع) 🌻|↫‌
6_144240534598470394.mp3
11.01M
📝ذکر 🎤کربلائی 📆دوشنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ 🕌 مهديه امام حسن مجتبي (ع) 🌻|↫‌
6_144240534598470870.mp3
8.24M
📝آه ریان قبل اسمش بنویس عطشان 🎤کربلائی 📆دوشنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ 🕌 مهديه امام حسن مجتبي (ع) 🌻|↫‌
6_144240534598470870.mp3
8.24M
📝آه ریان قبل اسمش بنویس عطشان 🎤کربلائی 📆دوشنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ 🕌 مهديه امام حسن مجتبي (ع) 🌻|↫‌
6_144240534598471006.mp3
13.13M
📝ای وای از قتلگاه 🎤کربلائی 📆دوشنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ 🕌 مهديه امام حسن مجتبي (ع) 🌻|↫‌
6_144240534598471006.mp3
13.13M
📝ای وای از قتلگاه 🎤کربلائی 📆دوشنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ 🕌 مهديه امام حسن مجتبي (ع) 🌻|↫‌