اگر از كسی متنفری،
از قسمتی از خودت در او متنفری؛
چيزی كه از ما نيست نمی تواند افكار ما را آشفته كند.
#هرمان_هسه
@tootiter
«من گمان میکنم هر کسی در ته دلش یک باغی دارد که پناهگاه اوست. هیچ کس از آنجا خبر ندارد، کلیدش فقط در دستِ صاحبش است. آنجا آدم هر تصور ممنوعی که دلش میخواهد میکند. عشقهای محال، هر آرزوی ناممکن و هر خواب و خیالِ خوش، هر چیز نشدنی، آن جا شدنی است. یک بهشت یا شاید جهنم خودمانی و صمیمی که هرکس برای خودش دارد. این باغ اندرونی چه بسا از دید باغبانش هم پنهان است اما یک روزی و یک جوری آن را کشف میکند.»
👤 شاهرخ مسکوب
@tootiter
🔔قابل توجه مخاطبان محترم🔔
❓سوالات پر تکرار شما را پاسخ می دهیم، خواهشمندیم تحت هیچ شرایطی دیگر ارسال نفرمایید.
💠اول: استفاده غیر تجاری از مطالب کانال مجاز است.برای تعجیل در فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و شادی روح شهدا صلوات
💠دوم برای تبلیغ به کانون تبلیغاتی قاصدک مراجعه کنید. @ghaasedak
💠سوم تبادل نظر و ارسال مطلب 👇👇👇
https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
💠چهارم برای مشاوره در مورد موضوعات مختلف به لینکهای ذیل مراجعه کنید:
🔹مشاوره خانوادگی:
https://eitaa.com/moshavereh_et
🔹مشاوره با وکیل:
@vakil_et
🔹مشاوره اعتقادی:
🆔 @p_eteghaadi
🔹پاسخگویی به سوالات شرعی:
✍️سلام سوالات شرعی را از دفتر مرجعتان بپرسید یا با شماره 096400 تماس بگیریدشماره تماس دفاتر مراجع معظم تقلید👇👇👇
https://eitaa.com/moogharrabon/8159
فردی که در زندگی احساس درماندگی میکند اما در عین حال از کسی کمک نمیگیرد، شاید از امیدوار شدن و دوباره ناامید شدن میترسد.
کمک خواستن از دیگری در عین حال که امیدواری را به همراه می آورد، خطر ناامیدی را نیز با خود دارد.
او برای محافظت از خودش در برابر ناامیدی احتمالی، تمام درهای امیدواری را به روی خود میبندد.
💬MEDinfinit
@tootiter
همه خلاصه دنیای این روزهای ما این چند جمله است:
"کأنه کُتب علینا العیش هکذا
مُعلقین في مُنتصفِ الأشیاء کلها
لا نحب ما یحدث، ولا یحدث ما نحب..."
گویی مقدر شده بود که اینگونه زندگی کنیم
در میانِ همه چیز بلاتکلیف بمانیم
آنچه پیش میآید را دوست نداریم
و هر آنچه را دوست داریم پیش نمیآید...
احمد خالق توفیق
@tootiter
خبر فوتِ دوستمو شنیده بودم خیلی حالم گرفته بود،
از سر کار که اومد طبق معمول با همه خستگیهاش شروع کرد بگو بخند کردن؛
وقتی دید به حرفاش نمیخندم ازم پرسید چی شده؟
وقتی اتفاقی که افتاده بودو براش توضیح دادم اومد تو آشپزخونه دوتا چایی ریخت گذاشت رو میز گفت بیا بشین اینجا باهم غصه تو رو بخوریم؛
نگفت گریه نکن، نگفت حالا دیگه پیش اومده چیکار میشه کرد، نگفت خدا رحمتش کنه؛
کلیشه تحویلم نداد، گفت بیا بشین اینجا باهم غصه تو رو بخوریم.
آدم باید یکیو داشته باشه باهاش بشینه غصه بخوره؛
فقط خنده قشنگ نیست،
فقط شادی قشنگ نیست،
قشنگه بشینید باهم غصه همو بخورید.
👤 حامد رجب پور
@tootiter
سلام منم میخوام بتونم مثل بقیه مطلب بنویسم چکار باید بکنم؟
✍️سلام اولین قدم برای نوشتن مطالعه است. مطالعه کتابهای خوب و مفید در زمینه نوشتن و کتابهای موضوع مورد نظر، مثلا برای نوشتن داستان، کتابهای داستان نویسی. دومین قدم ارتباط با اساتید است. حتما در کلاسها، جلسات و انجمنهای نویسندگی شرکت کنید.
موفق باشید
@tootiter
سال۷۴ بابام خدابیامرز به طورکاملا سنتی میره خواستگاری مادرم
بابا بچه شهر، به شدت شر و شیطون و عیاش
مادرم دختر روستا کاملا مذهبی
مامان میگفت:
این کاغذ قوطی کبریت بابام بوده که شب بله برون موقع خداحافظی وقتی برای بابات چشمک زدم با سواد نصفه نیمه اش قوطی کبریتش رو تاریخ زد داد بهم یادگاری:))))
بابا چند ماه دیگه، دوساله که زیر خاکه..
مادرم هنوز قوطی کبریتشو نگه داشته
بین ما ترک ها ادم عاشق پیشه کیمیاست.
و من همیشه برام سوال بود این حجم از احساساتی که دارم به کی رفته...
اما الان جواب سوالمو دارم.
من عشق رو از مادرم به ارث بردم
طبیعیه احساسات فیک امروزی مطلقا به چشمم نیاد:)
》چند ساله از تهران《
@tootiter