eitaa logo
روح الله یعقوبی|رشد شخصیت
111.6هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.2هزار ویدیو
26 فایل
.🏅. مدرس رشد شخصیت و توسعه فردی هستم🌱 اینجا بهت کمک میکنم عزت نفس و شهامت رو افزایش بدی و شخصیتت رو بسازی 💎 . قراره تبدیل به یک شخصیت قهرمان بشی 💪🏻 همین الان ثبت نام کن 🏆 toranjctr.com/landing-hero-character پشتیبانی 👇🏻 @Poshtiban_Toranj .
مشاهده در ایتا
دانلود
.۶ 3 ماه شبانه روزی وقت و انرژی گذاشتم 👨🏻‍💻 خودمم تنها نبودم اعضای تیمم رو هم به خط کردم👥 .
.۷ حتی تعطیلات عید و ماه رمضون رو هم گذاشتم تا یک دوره جامع و کامل و کاربردی رو به سر انجام برسونم ☺️ .
.۸ اینا بخشی از حجم مطالعاتی هست که برای این دوره مطالعه کردم نزدیک به ۲۸۰۰ صفحه... 📚 خداروشکر مهارت های مطالعه و تندخوانی اینجا خیلی بهم کمک کرد 😎 (بعضیاش رو توی دوره معرفی کردم) .
.۹ و این فقط ختم به این چیز ها نبود... 😵 ساعت ها آموزشهای مختلف رو دیدم و چندین دوره آموزشی رو مرور کردم💻 فقط برای تولید و جمع آوری محتوای این دوره میلیون ها تومان هزینه کردم 💰 .
.۱۰ بالاخره پس از ساعت ها مطالعه کتاب‌ها و مقالات ، مشاهده دوره های مختلف ، کنکاش در منابع دینی و مطالب علمی، و ساعت ها اسلاید سازی بعد از نزدیک به ۳ ماه این دوره به اتمام رسید 😍 و برای اولین بار در اردیبهشت ماه برگزار شد 🥳 حدود ۲۰۰ دانشجو در این دوره شرکت کردن که نتایج و دستاوردهای فوق‌العاده کسب کردن 😎 اینم برخی از نظراتشون 👇 https://eitaa.com/medaltoranj .
۱۱. تازه همه‌ی اینایی که گفتم فقط برای تولید دوره بود 🙂 اما اگه قسمت باشه یک روز بهتون ماجرای برگزاری دوره رو بهتون میگم که فقط 3 هفته برگزاری دوره زمان می‌بره و پشت برگزاری این دوره یک تیم حداقل 6 نفره فعال بودن تا همه چی عالی پیش بره 😉 و فقط برگزاری دوره خودش چندین میلیون تومان خرج برداشت ☺️ ( اون لیست دستمم لیست اعضای دوره هست که قبل از هر کلاس اسامی فعالان رو می‌خوندم) .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
.۱۲ بله دوست من این شغل منه😎✌️🏻 من مدرس هستم 👨🏻‍🏫 و برام خیلی مهمه که چه آموزشی تولید میکنم چون این شغل منه، علاقمه...❤️ پس بهم اعتماد کن 🌱 به جرأت میگم دوره متفاوت‌ترین دوره در زمینه آموزش عزت نفس و شهامت در ایرانه 🏅 .
. سلام روز جهانی پسر رو به همه‌ی آقا پسرای کانال تبریک میگم ☺️ ۵۰ هزارتومان اعتبار هدیه به مناسب روز پسر مخصوص آقا پسرای کانال 🎁 کلمه (
پسر
) رو برای پشتیبانی بفرست 👇 @Poshtiban_Toranj .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ۶ رفتار انسان های با عزت نفس بالا👆 روح الله یعقوبی|رشد شخصیت 💎 .
. سلام برشخصیت های قهرمان🙋‍♂ میدونین مسیر ما برای رشد شخصیت چیه؟ تو این ویس آموزشی بهتون گفتم از کجا باید شروع کنین و چطور ادامه بدین👇 .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
. مسیر ما برای رشد شخصیت👌 .
. یکی از کارهایی که باعث میشه عزت نفس ما تقویت بشه اینه که این جسم و روحی که خدا آفریده رو دوست داشته باشیم و بهش رسیدگی کنیم 🥰 🦶✋🫀🫁🧠👁🦷👂 .
. میخوام یک کانال معرفی کنم برای اوناییکه به سلامتی‌شون اهمیت میدن😊👇 خواهر بزرگتر بنده یک کانال خوب دارن در زمینه محصولات ارگانیک آرایشی بهداشتی با بیش از ۵۰ نوع محصول طبیعی که تاحالا معرفی نکرده بودم ولی چون محصولاتشون رو خودم ۱ ساله دارم استفاده میکنم و خیلی راضی بودم گفتم شما هم بی نصیب نمونین😊👇 https://eitaa.com/aghighlux کانالشون برای یک سبک زندگی سالم بسیار مفیده حتما دنبالشون کنید .
. حجم و اندازه تگرگ 😱 صندوق غر شده ماشین پارک شده .
از دیگران شکایت نمی کنم بلکه خودم را تغییر می دهم، چرا که کفش پوشیدن راحت تر از فرش کردن دنیاست. 🧠
. سلام ☺️ می‌خوام تعریف عزت نفس و شهامت رو بهتون بگم💎 .
به ارزشی که ما برای خودمون قائل هستیم و احساس ارزشمندی و اعتماد به نفسی که نسبت به توانایی ها و ویژگی هامون داریم عزت نفس گفته میشه 😊🌱 ‌
. عزت نفس تأثیر زیادی بر رفتار ها، انتخاب ها و سـلامت روانمون داره. 😇 وقتی عـزت نـفـسـمـون بـالا بـاشـه مـعـمولاً احـسـاس خـیـلـی خـوبـی نــســبــت به خــودمــون خـواهـیـم داشت و در مواجهه با چـالـش‌ها انـعـطـاف پذیرتر هستیم 😎✌️🏻 .
شهامت و یا ابراز وجود(Assertiveness) بــه مــعــنــی ابــراز احــســاســات، بــاورها و مــرزبــنــدیــمــون به صــورت قــاطــعــانــه و البته مودبانست 💪 ‌
. شــهــامــت داشـتـن یـعـنـی بـتـونـیـم آنـچـه کـه مـیـخـوایم رو به نمایش بذاریم و احـسـاسات و خـواسـتـه‌ها و بـاور و ارزش هامون رو بـرای کسب رضایت دیگران پنهان یا سرکوب نکنیم. 😌⭕️ .
. تصور کن دوستت بهت زنگ میزنه و ازت پول میخواد و تو خودت به اون پول نیاز داری پس اینجا شهامت به معنی عدم گیرافتادن در رودربایستی و گفتن یک نه قاطعانه و البته مودبانه هست.🌱 . در واقع اینکه بتونی برای خودت زندگی کنی و از حقت کوتاه نیای میشه شهامت 😎✨ .
:: شهامت نه تنها در موقعیت های پرخطر بلکه در زندگی روزمره خیلی مهمه، مثلاً ⚠️ شهامت برای گرفتن حق شهامت برای دفاع از عقاید و ارزش ها شهامت برای شروع یک کار جدید شهامت برای مقابله با نادرستی ها شهامت برای نه گفتن شهامت برای رسیدن به قله و... 💫 ::