eitaa logo
روح الله یعقوبی|رشد شخصیت
110.4هزار دنبال‌کننده
4.2هزار عکس
1.2هزار ویدیو
28 فایل
.🏅. مدرس رشد شخصیت و توسعه فردی هستم🌱 اینجا بهت کمک میکنم عزت نفس و شهامت رو افزایش بدی و شخصیتت رو بسازی 💎 قراره تبدیل به یک شخصیت قهرمان بشی 💪🏻 رفیق مطمئنم که موفق میشی😉❤️ پشتیبان راهنما😊👈🏻 @Poshtiban_toranj سایتمون📲 Toranjctr.com
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام حالتون چطوره؟ 😊💪 در مسیر رشد هستین؟ ✌️🏻 ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📛میگم 80 میلیون ایرانی...🙄 میگم 80 میلیون ایرانی عزت نفس و شهامت ندارن به‌خاطر همینه 😒 دوباره یک ویدئو دیگه از بازیگرا و دوباره حامد 👆 این ویدئو داره 2 تا ایرادمون رو میگه‼️ 1. وقتی کسی ازمون سوالی می‌پرسه شاید دوست نداشته باشیم جوابش رو بدیم پس باید با شهامت مثلا بهش بگیم بستگی به سوالت داره... 2. چرا به خودمون و دیگران احترام نمیذارم؟ 🤨 چرا ارزش قائل نیستیم! باید شهامت داشته باشیم و به دیگران بگیم، این اخلاق تو داره منو آزار میده... البته قاطعانه و مؤدبانه که هم اون شخص متوجه اشتباهش بشه هم دیگه خودمون اذیت نشیم☺️ ‌ نظر شما چیه؟ 👇 @Poshtiban_Toranj
احسنت دقیقاً زمانی که شما شهامت رو یادمیگیری دیگه میتونی قاطعانه و مؤدبانه حرفت رو بزنی که هم خودت اذیت نشی و هم طرف ناراحت نشه 👌
شهامت یعنی اینکه بتونی خودت و احـسـاسـت رو ابـراز کـنـی پس اجازه ندین کار به اونجا بکشه ✋ ‌
😱 برای اولین بار پشت پرده تولید یک دوره آموزشی رو میخوام بهتون لو بدم😉⚠️ .
.۱ ...میـخـوام روال تولید دوره رو بهتون بگم🏅 .
.۲ اسفند بود که تصمیم گرفتم تولید دوره رو شروع کنم... خب قبلش خیلی دربارش تحقیق کرده بودم و خودم آموزش دیدم و تجربه زیادی بدست آورده بودم 📖 .
.۳ اما من خیلی برام مهمه که همه چی کامل و باکیفیت باشه و علمی و کاربردی...🧐 پس شروع کردم به جمع‌آوری محتوا و کنکاش در کتب 🔍 .
.۴ بنظرت چقدر وقت، انرژی، هزینه و درگیری داشت، چقدر سخت بود؟ 🥺 بله خیلی سخت... چون موضوع خیلی عمیق و پیچیده بود 😵‍💫 .
.۵ من یه اخلاقی دارم که قبل از شروع و انجام هر کاری حتماً با متخصصین اون موضوع و اساتید و صاحب نظران مشورت میکنم... 🕵🏻‍♂ پس برای تولید دوره مدال طلا کلی مشورت گرفتم 💡برای همه چیزش... .
.۶ 3 ماه شبانه روزی وقت و انرژی گذاشتم 👨🏻‍💻 خودمم تنها نبودم اعضای تیمم رو هم به خط کردم👥 .
.۷ حتی تعطیلات عید و ماه رمضون رو هم گذاشتم تا یک دوره جامع و کامل و کاربردی رو به سر انجام برسونم ☺️ .
.۸ اینا بخشی از حجم مطالعاتی هست که برای این دوره مطالعه کردم نزدیک به ۲۸۰۰ صفحه... 📚 خداروشکر مهارت های مطالعه و تندخوانی اینجا خیلی بهم کمک کرد 😎 (بعضیاش رو توی دوره معرفی کردم) .
.۹ و این فقط ختم به این چیز ها نبود... 😵 ساعت ها آموزشهای مختلف رو دیدم و چندین دوره آموزشی رو مرور کردم💻 فقط برای تولید و جمع آوری محتوای این دوره میلیون ها تومان هزینه کردم 💰 .
.۱۰ بالاخره پس از ساعت ها مطالعه کتاب‌ها و مقالات ، مشاهده دوره های مختلف ، کنکاش در منابع دینی و مطالب علمی، و ساعت ها اسلاید سازی بعد از نزدیک به ۳ ماه این دوره به اتمام رسید 😍 و برای اولین بار در اردیبهشت ماه برگزار شد 🥳 حدود ۲۰۰ دانشجو در این دوره شرکت کردن که نتایج و دستاوردهای فوق‌العاده کسب کردن 😎 اینم برخی از نظراتشون 👇 https://eitaa.com/medaltoranj .
۱۱. تازه همه‌ی اینایی که گفتم فقط برای تولید دوره بود 🙂 اما اگه قسمت باشه یک روز بهتون ماجرای برگزاری دوره رو بهتون میگم که فقط 3 هفته برگزاری دوره زمان می‌بره و پشت برگزاری این دوره یک تیم حداقل 6 نفره فعال بودن تا همه چی عالی پیش بره 😉 و فقط برگزاری دوره خودش چندین میلیون تومان خرج برداشت ☺️ ( اون لیست دستمم لیست اعضای دوره هست که قبل از هر کلاس اسامی فعالان رو می‌خوندم) .
شغل من.mp3
1.14M
.۱۲ بله دوست من این شغل منه😎✌️🏻 من مدرس هستم 👨🏻‍🏫 و برام خیلی مهمه که چه آموزشی تولید میکنم چون این شغل منه، علاقمه...❤️ پس بهم اعتماد کن 🌱 به جرأت میگم دوره متفاوت‌ترین دوره در زمینه آموزش عزت نفس و شهامت در ایرانه 🏅 .
. سلام روز جهانی پسر رو به همه‌ی آقا پسرای کانال تبریک میگم ☺️ .
920K
. ۶ رفتار انسان های با عزت نفس بالا👆 روح الله یعقوبی|رشد شخصیت 💎 .
. سلام برشخصیت های قهرمان🙋‍♂ میدونین مسیر ما برای رشد شخصیت چیه؟ تو این ویس آموزشی بهتون گفتم از کجا باید شروع کنین و چطور ادامه بدین👇 .
607K
. مسیر ما برای رشد شخصیت👌 .
. یکی از کارهایی که باعث میشه عزت نفس ما تقویت بشه اینه که این جسم و روحی که خدا آفریده رو دوست داشته باشیم و بهش رسیدگی کنیم 🥰 🦶✋🫀🫁🧠👁🦷👂 .