eitaa logo
کانال خبری والعصر
529 دنبال‌کننده
39.1هزار عکس
56.7هزار ویدیو
328 فایل
قسم به عصر ما، هنگامی که حضرت مهدی ظهور خواهد کرد. #والعصر 🇮🇷 به کانال خبری #والعصر بپیوندید: https://eitaa.com/joinchat/269156353Ccd257414da
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸️️🚨 | جنگنده‌های روسیه مواضع تحریرالشام در محور فطیره در جنوب ادلب را بمباران کردند.
🔴 چین استفاده از آیفون را برای مقامات دولت ممنوع کرد وال‌استریت ژورنال: 🔸چین به مقامات حاضر در سازمان‌های اصلی دولت دستور داده است از آیفون و سایر دستگاه‌های خارجی برای کار استفاده نکنند. 🔸فعلا مشخص نیست که ممنوعیت استفاده از آیفون شامل کدام نهادهای دولتی چین می‌شود و چقدر گسترده است. 🔸چین یک از بزرگ‌ترین بازارهای اپل است و تقریبا یک‌پنجم درآمد این شرکت را ثبت می‌کند.
«درب العشک» با نوای مداح جوان محمد جنامی- سایت هدانا.mp3
18.03M
🔊 گوش کنید| نوحه مشهور «درب العشک» با نوای مداح جوان محمد جنامی 🏴مداح نغمه مشهور اربعین امسال که علاوه بر فضای مجازی، در بسیاری از موکب‌های ایرانی و عراقی مورد استقبال قرار گرفته، محمد جنامی (مداح جوان دهه هفتادی) است که از عرب‌زبان‌های استان خوزستان است. جنامی، متولد و ساکن خرمشهر است و سالهاست در بسیاری از هیأت‌های ایران و عراق، مداحی می‌کند. او چند سال پیش در آستانه محرم، قطعه‌ای به نام «ریح الدموع» را با محمد فصول به زبان فارسی و عربی اجرا کرد که هنوز هم در بسیاری از مواکب اربعین، پخش می‌شود. نغمه شنیدنی این مداح جوان که اربعین امسال، اینچنین مورد استقبال قرار گرفته «درب العشک» نام دارد که سروده حسین الکربلایی است. امسال از این مداح جوان علاوه بر این مداحی، دو قطعه دیگر به نامهای «مجانینه» و «هلا باربعینه» منتشر شده که مورد استقبال قرار گرفته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میشه با تک تک کلماتش اشک ریخت... 😢 ⚫ خاطره یک زائر ایرانی از خوابش مورد توجه کاربران قرار گرفته است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 🖤السلام علی الحسیـــن المظلوم 🔸زیارت اربعیـــن 🔹با نوای حسیـــن حقیقی ▫️لینک باکیفیت 🔗 https://www.aparat.com/v/0zFV5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ همگی اشتباه کردیم! 🔰همه ما اشتباه فکر می‌کنیم، چه آنها که سفر اربعین را به دلیل حذف هزینه‌های اسکان و خوراک کم‌هزینه می‌دانند و چه آنهایی که در طول سال برای همه این امور هزینه می‌پردازند تا به این زیارت مشرف شوند. برای سفر من و شما به کربلا هزینه‌های سنگینی پرداخت شده...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴زن بی حجاب ببینید چگونه توسط این همه یهودی ساکن اسرائیل محاصره شده است. بعد صهونیست ها نگران ایران شده اند!
🚨شهادت ۲ نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی تفتان‌ 💢پلیس سیستان و بلوچستان: ساعتی قبل بر اثر حمله تروریستی به یکی از واحدهای انتظامی شهرستان تفتان، سروان «محمد میرشکار» رئیس اداره پشتیبانی و سرباز وظیفه «رضا فسنقری» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علایق سایمون شرکلیف سفیر انگلیس در تهران این فیلم رو ببینید تا بفهمید این انگلیسی‌ها چقدر پدرسوخته و هفت خطن تسلطش رو ایرانی‌ها و فرهنگشون از یه ایرانی بیشتره و فارسیش هم که فوله سفیر کدوم کشور رو سراغ داریم این طوری فارسی تسلط داشته باشه ؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥صوت‌های افشا شده سیما ثابت مجری اخراجی شبکه اینترنشنال: 🔴پونه با گریه اومد التماس می‌کرد می‌گفت منو مجری نذارید، سر اینکه صادق صبا بهش تجاوز کرده بود. 🔴تو BBC یک مشت آدم دارن کار می‌کنم که لیسانس هم ندارد. BBC رو گاهی اوقات خیلی دست بالا می‌گیریم. 🔴 گروه زیادی از اساتید دانشگاه در لندن موافق این هستند که جمهوری اسلامی باید بماند و بهترین آپشن برای این کشور همین است.
حادثه برای خانواده مداح معروف اصفهان مادر سید رضا نریمانی مداح اهل‌بیت(ع) بر اثر حادثه رانندگی در مسیر بازگشت از سفر اربعین، به دیار باقی شتافت. در این حادثه برادر این مداح اصفهانی نیز دچار مصدومیت می‌شود.
به گزارش سایت گرداب: هشدار دستگاه‌های اطلاعاتی کشور درباره حضور در دوره‌های آموزشی موسسات خارجی به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند با پیگیری‌های اطلاعاتی مشترک سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات، تعدادی از اعضای یک شبکه سازماندهی اغتشاشات، شناسایی و تحت ضربه قرار گرفتند. اعضای این شبکه که با حمایت مالی وزارت امور خارجه آمریکا، هدایت موسسات بدنام و معاندی همچون موسسه خانه آزادی و موسسه خشونت پرهیزی برای دموکراسی (NID) و با مدیریت یکی از عناصر سیاسی خارج‌نشین، مشغول شبکه‌سازی زنان و برنامه‌ریزی برای نقش‌آفرینی در اغتشاشات بودند، با برگزاری دوره‌های مجازی و رایگان برای فعالان حوزه زنان و جامعه مدنی، عناصری از داخل و خارج از کشور را تحت آموزش قرار می‌دادند. این موسسه که آخرین کارگاه آموزشی خود را در تیرماه سال جاری برای فعالان حوزه زنان در خارج از کشور، توسط یکی از خبرنگاران رسانه‌های معاند در موسسه آموزشی امنیتی سواز انگلستان برگزار کرده بود، قصد دارد طی روزهای ۱۶ و ۲۳ شهریورماه سال جاری نیز، دوره‌ای فشرده و محرمانه با حضور جمعی از فعالان مدنی و کنش‌گران حوزه زنان، در بستر فضای مجازی با هدف ایجاد آمادگی و ارائه دستور کار به آشوبگران داخلی برای احیای فضای تنش و اغتشاش برگزار کند. در پایان و بر اساس اطلاعات به دست آمده از اهداف پشت‌پرده این جریانات و‌ موسسات، دستگاه‌های امنیتی کشور نسبت به حضور و هرگونه مشارکت افراد در اینگونه دوره‌های آموزشی تذکر و انذاز می‌دهند.
🔺فرزند معاون اول قوه قضائیه به دلیل کارچاق‌کنی بازداشت شد. ⛔️⛔️⛔️⛔️
چند روزی است که درگیری‌های بسیار سخت، سنگین و شدیدی در محور الملاجه در غرب حلب در جریان است و تروریست‌های تکفیری در تلاش برای پیشروی در این منطقه حملات گسترده و بی‌سابقه‌ای را شکل داده و ارتش سوریه نیز برای تثبیت موقعیت خود یکی از سنگین‌ترین و گسترده‌ترین نبردهای چند سال اخیر در غرب حلب را انجام می‌دهد. تروریست‌های تکفیری چند ملیتی برای تثبیت موقعیت خود به دلیل جایگاه راهبردی و ویژه الملاجه که اشراف بسیار خوبی بر محیط پیرامونی دارد از صبح امروز حملات دقیق و سنگینی را انجام داده و موفق شدند وارد الملاجه شده و تروریست‌های تکفیری وابسته به اردوغان را از این نقطه بیرون کنند. توپخانه و جنگنده‌های ارتش روسیه و سوریه با کمک نیروهای محور مقاومت نبردی سخت و سرنوشت ساز را در این نقطه ادامه می‌دهند.‌ در حالی که از طرف ارتش سوریه خبرهای چندانی از وضعیت میدان نبرد منتشر نمی‌شود تروریست‌ها مدام از قتل عام نیروهای ارتش و حزب الله لبنان خبر می‌دهند و این نشان می‌دهد که موقعیت آنها در این ساعت‌ها چندان مناسب نیست. @syriankhabar
. ♻️ چرا دستور کار رسانه‌های غربی‌است؟ چون مبنای دنیای امروز بر آموزه‌های لیبرالیسم (اصالت فرد، اصالت سود، اصالت لذت دنیایی و...) استوار است درحالی که آموزه‌های اربعین بر نفی آنها و بر پایه اصالت جامعه و نه فرد، ایثار برای دیگران و نه سود خود، اصالت دادن به لذات معنوی به جای لذت دنیایی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مداحی حسین خیرالدین از لبنان در موکب شباب المقاومة 🔹‌ شباب المقاومة جریانی اتحاد ساز برای جوانان کشورهای مختلف جهان 🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر یک انسانِ شریف، پاک و مخلص در بینِ مخالفین جمهوری اسلامی می‌بود، شاید در مسیرِ حمایتم از نظام اسلامی شک می‌کردم. اما چه کنیم که حتی یک نفر، حتی یک نفر شریف دربین مخالفین نیست! از اسرائیلِ آپارتایدِ کودک‌کُش بگیرید، تا بازیگر پورن‌استار! از مسیح علینژادِ مزدور تا پهلویِ دزد! حالا خانم ریحانه پارسا که قبلا همه چیزها رو درآورده، از آهنگِ روسریتو دربیارِ مهدی یراحی حمایت کرده :))) واقعا ضدتبلیغ بود :))) ‌ ✍️ سِیّد امیرحسین هاشمی
4_6041973182410262347.mp3
6.85M
🔳 احساسی 🌴خداحافظ ای شهر آزارها 🌴خداحافظ ای کوچه بازارها 🎙
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویری از پیکرهای مطهر شهدای تفتان که توسط تروریست ها به شهادت رسیدند در روز اربعین به قافله شهدا پیوستند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸مردِ عملیات های نفس‌گیر‌ 🔹روایت سربازِ گارد شاهنشاهی که در واقعه ۱۷شهریور عکس شاه و فرح را پایین کشید و از پادگان گریخت تا روزی که در عملیاتی سرّی در قلب خاک رژیم بعث، به کاخ صدام حمله کرد...
‍ 🔸 سناریوی بازتولید آشوب و ناامنی با اسم رمز موسوی و رهنورد 🔹جریان‌های ضدانقلاب و دشمنان غربی-صهیونیستی پس از شکست آشکار و مفتضحانه در ارائه روایتی وارونه و دروغ از چگونگی فوت جواد روحی، فاز دیگری از پروژه بازتولید اغتشاشات را کلید زده‌اند که میرحسین موسوی و زهرا رهنورد سوژه اصلی آن هستند. 🔹ماجرا از جایی شروع شد که وب‌سایت ضدانقلابی کلمه، در خبری گنگ و کلی مدعی شد؛ سلامت جسمی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، به واسطه استمرار حبس خانگی و تشدید فشارها در خطر بوده و شاخصه‌های سلامت عمومی این دو نفر افت کرده است. 🔹این در حالی است که به واسطه کاهش محدودیت‌های نام‌بردگان طی سال‌های اخیر، اساسا چیزی به نام حصر خانگی وجود ندارد. 🔹انتشار این خبر، درست در آستانه سال‌گرد اغتشاشات و التماس برخی جریان‌های ضدانقلابی خارج‌نشین برای بازتولید آشوب و ناامنی در کشور قطعا معنادار است. در این خصوص دو نکته اساسی وجود دارد: 🔹نخست اینکه؛ جریان‌های ضدانقلاب، سرویس‌های اطلاعاتی و اتاق‌ فکرهای غربی-صهیونیستی که بر روایت‌سازی جعلی و تحریک کننده از فوت جواد روحی حساب ویژه‌ای باز کرده و به زعم خویش با کپی‌برداری از ماجرای فوت مهسا امینی می‌خواستند شهریور امسال را نیز به اغتشاشات سال گذشته پیوند بزنند، پس از شکست در این پروژه، اینک به فکر بهره‌گیری از ظرفیت دو فرد مذکور برای اجرای این سناریو افتاده‌اند. 🔹دوم اینکه؛ طرح مسئله‌ای تحت عنوان در خطر بودن سلامت جسمی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد و ارتباط دادن این موضوع با مواضع و رفتارهای آنها در حمایت از اغتشاشات شکست خورده سال گذشته، اسم رمز فاز جدیدتر بازی دشمنان پس از شکست در مرحله قبلی تلقی می‌شود، لذا سرویس‌های امنیتی خارجی حامی جریانات ضدانقلاب، بازی جدید را نه در یک بستر از پیش برنامه‌ریزی شده، بلکه در سایه اجبار و شکست ناشی از ناکامی پروژه وارونه‌نمایی مرگ جواد روحی کلید زده‌اند. 🔹دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران قطعا باید بیش از پیش مراقب تحرکات طراحان این فتنه جدید باشند زیرا دشمنان نشان داده‌اند که در مسیر دست‌یابی به اهداف و مطامع پلید خود حاضرند هرگونه اقدامی از جمله قربانی کردن مهره‌ها و سوژه‌های خود را صورت دهند.
🔴 اندر حکایت پتروکراسی! 🔹فردا استاد دانشگاه مملکت، سرکلاس یا جلوی دوربین، ژست می‌گیرد: چرا باید قیمت این آب‌معدنی نیم‌لیتری، بیشتر از یک لیتر بنزین باشد؟ چرا سرمایه‌ی مملکت(بنزین) را حراج می‌کنیم؟ دانشجو می‌پرسد چاره چیست؟ نگاهی به افق کرده و می‌گوید: نرخ ‎ باید افزایش یابد تا به فوب خلیج‌فارس برسیم! 🔸آیا او نمی‌داند یا کتمان می‌کند که افزایش قیمت آب معدنی بخاطر افزایش قیمت محصولات پتروشیمی، آن هم به دلار روز است نه بخاطر نیم لیتر آب؟! پس چرا از یک طرف افزایش نرخ دلار را تجویز می‌کند، از طرفی خوراک گازی ارزان به پتروشیمی‌ها را با فرمول‌های دِمُده‌ی اقتصاد متعارف کلاسیک، اثبات میکند و از طرفی دیگر هم پیشنهاد افزایش نرخ بنزین را می‌دهد؟ این چرخه کی قرار است متوقف شود؟ 🔹تا کی قرار است پتروشیمی‌ها، پتروپالایشگاه‌ها و فولادی‌ها، مواد اولیه را رایگان یا به ریالِ ارزان دریافت کنند اما محصولات خود را به دلار روز، به تولیدکنندگان داخلی بدهند و از مالیات هم معاف بشوند؟! کدام دولت لیبرال در جهان این کار را می‌کند؟ 🔸نامه برخی افراد بعنوان روزنامه‌نگار اقتصادی به محمد ‎ معاون اول دولت، در حمایت از کاهش نرخ خوراک اولیه پتروشیمی‌ها و افزایش نرخ محصولات آنها هم در نوع خود جالب بود! چرا به مخبر؟ نوشته‌اند که آفرین همین مسیر را ادامه دهید و اسیر پوپولیسم نشوید! 🔹کاش روزی اسناد حمایت مالی پتروشیمی‌ها از برخی روزنامه‌های اقتصادی، در قالب آگهی و رپورتاژ شفاف شود. ✅ : http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3