eitaa logo
کانال خبری والعصر
547 دنبال‌کننده
40.2هزار عکس
58.1هزار ویدیو
333 فایل
قسم به عصر ما، هنگامی که حضرت مهدی ظهور خواهد کرد. #والعصر 🇮🇷 به کانال خبری #والعصر بپیوندید: https://eitaa.com/joinchat/269156353Ccd257414da
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻مگه با یه تار مو دنیا خراب میشه که گیر میدین؟ بزارین مردم آزاد باشن! ⬅️ یکی از تجارت های پرسود در دنیا میدونید چیه؟ اینه انتهای خط !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ سلبریتیسم، بُتی که شکسته خواهد شد 💬 استاد حسن عباسی 📍 قزوین - ۳ آبان ۱۳۹۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جزئیات تکان‌دهنده از نحوه به شهادت رساندن سید روح‌الله عجمیان 🔹شهید بسیجی را سنگسار کردند!
قیمت مرغ به زیر ۵۰ هزار تومان رسید 🔹قیمت مرغ که روزهای اخیر روند کاهشی داشته، طی امروز با کاهش ۱۰۰۰ تومانی به کیلویی ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. 🔹کاهش قیمت مرغ گرم به زیر ۵۰ هزار تومان در حالی است که قیمت مصوب مرغ در حال حاضر ۶۳ هزار تومان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حساس‌ترین مواضع اسرائیل در بانک اهداف جبهه مقاومت 🖥 قسمت اول
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جزئیات جدید و تکان‌دهنده از نحوه به شهادت رساندن روح‌الله عجمیان
🎞مستند «خداحافظ رفیق» 🔺روایت تکان دهنده ثریا از زندگی و شهادت شهدای مدافع امنیت مشهد مقدس؛ شهید دانیال رضازاده و شهید حسین زینال‌زاده ⏰امشب؛ شنبه ۱۲ آذر | ساعت ۲۲ | شبکه یک سیما @mashreghnews_channel
🔴 نظرتون چیه امشب که آمریکا تو بازی باخت بریزیم تو خیابون شادی کنیم؟!
🔺آقا رسول بس کن بس! داری گند میزنی به هر چی قهرمانی که واسه ایران کسب کردی،داری از منوتو و اینترنشنال هم سبقت میگیری! 🔻پ.ن:جهت اطلاع جناب پهلوان پنبه (رسول خادم) عرض کنیم که پرونده ساخت‌و‌ساز غیر قانونی و تغییر اراضی کاربری خانواده الناز رکابی مربوط به سال گذشته است و مابقی ساختمان هم خرداد ماه امسال تخریب شده و اصلاً ربطی به حوادث اخیر و کشف حجاب وی در مسابقات قهرمانی آسیا ندارد!
تودهنی به فرهمند علیپور
🚨 🔴 آغاز حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه! 🔹 این حرامیان از فرصت جام جهانی سوء استفاده کردند و به غزه حمله کردند چون اذهان مردم دنیا الان در حال و هوای جام جهانی است. ✅آنچه رهبر انقلاب در این زمینه فرمودند محقق شد: حواس ما به همه‌ی اینها باید باشد که دشمن چه کار میخواهد بکند... چون در دوران جام ‌جهانی همه‌ی چشمها در دنیا به جام جهانی است که چند هفته هم طول میکشد. از این غفلت جهانی خیلی‌ها استفاده میکنند، یک کارهایی را انجام میدهند.
📸 قاتلان سفیدپوش! ‌ 🔻هیولاها همیشه‌ سیاه نمی‌پوشند، گاهی پشت سفیدی پنهان می‌شوند، کمین می‌کنند و نیشتر می‌زنند، آدم‌هایی که فکر می‌کردیم قرار است ناجیان زندگی باشند اما سفیرهای مرگ شدند ‌ 🔻حمید و فرزانه قره‌حسنلو پزشکانی بودند که این روزها به اتهام قتل و شکنجه دسته جمعی شهید سید روح‌الله عجمیان در بازداشت به سرمی‌برند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺دیدم اغتشاشگرا، فراخوان داده اند که مسلح شوید! 🔹امروز نیروگاه برق حلب بودیم.این فیلم را از داخل نیروگاهی گرفتم که ۷سال پیش داعشی‌ها منفجرش کردند و هنوز مردم و حلب از بی برقی رنج می‌برند. برخی مناطق فقط ۴ساعت در روز برق دارند. این خزان، حاصل فریب بهار عربی در سوریه بود! «محسن مقصودی»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اینجا اروپا نیست، اینجا است پایتخت جمهوری اسلامی ایران!! علی برکت الله البته به اینجا ختم نخواهد شد فردا منتظر مطالبه [LGBT] «لز_گی، بایوسکسوشوال و ترانس »در کف خیابان ها باشید!حالا حالا زوده معنای «به نام را بفهمیم»
‏در فتنه های ۸۸ و ۹۸ شعار میدادن ما آریایی هستیم عرب نمی‌پرستیم در جنگ ترکیبی ۱۴۰۱ به بهانه مهسا امینی شدن جیره خوار و دنباله‌رو بن سلمان سعودی از جاهلترین قبلیه‌ی اعراب وهابی عصر پیش از اسلام اینو ما نگفتیما! گاردین گفته
‌ اجرای حکم اعدام اراذل و اوباش مرتبط با موساد 🔹یک شبکه اراذل با هدایت موساد اقدام به سرقت و تخریب اموال، آدم‌ربایی و گرفتن اعتراف ساختگی می‌کرد که در نهایت اعضای آن با همکاری سپاه و وزارت اطلاعات دستگیر شدند. 🔹متهمان ردیف اول تا چهارم پرونده به نام‌های حسین اردوخان‌زاده، شاهین ایمانی، میلاد اشرفی و منوچهر شهبندی به اعدام و ۳ متهم دیگر به ۵ تا ۱۰ سال حبس محکوم شدند. 🔷صبح امروز احکام ۴ نفر اعدامی این باند اجرا شد.
🔴 راننده‌ای که مورد هجوم اغتشاشگران قرار گرفته بود، جان باخت 🔹️راننده‌ای که همزمان با حمله تروریستی به حرم شاهچراغ سلام الله علیه مورد ضرب و شتم اغتشاشگران در شیراز قرار گرفته بود به علت شدت جراحات جان باخت. 🔹️این فرد چهارم آبان امسال مورد ضرب و شتم و اصابت ضربات چاقو اغتشاشگران قرار گرفت و به بیمارستان منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود اما به علت عفونت بعد از عمل و به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد. 🔴 👇 @bidariymelat
📍همه آنچه باید درباره «تی‌شرت مشکی»ها ‌در جام جهانی قطر بدانید/ تمرین عادی‌سازی حمله نظامی در ورزشگاه الثمامه! + تصاویر 🔺درحالی‌که هواداران ایرانی و انگلیسی به ورزشگاه خلیفه نزدیک شده تا یک بازی حساس را از نزدیک تماشا کنند؛ اتفاقات عجیبی در حوالی استادیوم روی می‌دهد! درحالی‌که اغلب هواداران لباس‌هایی به رنگ سفید و قرمز پوشیده تا به تأسی از رنگ پرچم از تیم محبوبشان طرفداری کنند، نزدیک به ۵۰ نفر با لباسی کاملا متفاوت از بقیه وارد گیت ورودی ورزشگاه می‌شوند. این افراد لباس‌هایی به رنگ مشکی پوشیده که روی آن چند شعار سیاسی نوشته شده است، این شعارهای خاص برگرفته از اغتشاشات اخیر در داخل کشور است. 🔺به نظر می‌رسید که این تی‌شرت‌های مشکی‌رنگ میان برخی افراد در قطر توزیع شده تا آن‌ها با این لباس‌ها به ورزشگاه آمده و خود را از بقیه متفاوت جلو دهند. هدف آن بود که خط رسانه‌ای آشوب از داخل به خارج منتقل و تبلیغ شود، حتی رنگ تی‌شرت‌ها نیز قابل‌توجه است؛ استفاده از رنگ مشکی باعث شده بود که این گروه‌های سیاسی باوجود تعداد کم به چشم آمده و سوژه‌ای جذاب برای دوربین‌های خبری حاضر در مسابقات باشند. 🔺این گروه پنجاه نفری بی‌شباهت به یک کمپین سفارشی و تبلیغاتی نبود و البته رفتاریشان نیز جالب بود! 🔺آن‌ها با پوشیدن دو لباس روی‌هم از هتل محل اقامت خود بیرون آمده با نزدیک شدن به درب ورزشگاه و مشاهده دوربین‌های رسانه‌ها لباس اول را از تن درآورده و با تی‌شرت‌های مشکی‌رنگ در برابر خبرنگاران خودنمای کرده و به بهانه‌های مختلف سوی دوربین‌ها رفته تا با گرفتن عکس و فیلم، پروژه اغتشاشات را به‌روزرسانی کنند. 🔺بسیاری از ایرانی‌ها در قطر نام این تی‌شرت مشکی‌ها را «گردان درگیری» در ورزشگاه گذاشته بودند، این گردان‌های آشوب به دلیل تعداد کم و عدم همراهی هواداران با آن‌ها به‌شدت خشونت زا بودند، این افراد با استفاده از رفتار هولیگانی به‌صورت دائم به دنبال درگیری فیزیکی با هواداران تیم ملی در درون و بیرون استادیوم بوده تا با جوسازی توجه افراد مختلف را به خود جلب کنند. هدف آن بود که به هر نحوه‌ای که شده شعارهای سیاسی در برابر دوربین‌های خبری دیده شود. 🔺گردان‌های تی‌شرت مشکی با این هدف سازمان‌دهی شده و با تهیه بلیت مسابقات راهی دوحه شد که بتواند با تأثیرگذاری روی جو مسابقات و تهییج برخی از بازیکنان تیم ملی زمینه‌ای فراهم آورد که پرچم مقدس کشورمان توسط برخی افراد پایین کشیده شده و پرچم گروهک‌ها و ضدانقلاب در قطر بالا برود. 🔺البته درایت بازیکنان و کادر همراه با تیم ملی باعث شد این دسیسه به نتایج قابل‌قبول برای ضدانقلاب نرسد؛ این گروهک‌های مزدور به‌قدری در دوحه رفتارهای ناهنجار از خود نشان دادند که در بسیاری از موارد پلیس قطر مجبور شد به صحنه آمده و آن‌ها را در درون و بیرون ورزشگاه پاک‌سازی کند. 💢ادامه را بخوانید. mshrgh.ir/1442112 @mashreghnews_channel
کسی که طالب آزادی برای جامعه است باید خودش با آزادی یگانه شده باشد نه اینکه با اِعمال خشونت آنرا طلب کند. مطالبه‌ی آزادی از طرف یک مستبد برای جامعه چیزی شبیه لشکرکشی آمریکا به خاورمیانه برای صدور لیبرال دموکراسی است. 💠 🆔️ @yaminpour
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اندیشکده دفاع از دموکراسی ها!! انچه این روزها میبینیم؛ برگرفته از اتاق فکر صهیونیسم بین المللی علیه انقلاب اسلامی است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ فیلمی که ارتش رژیم صهیونیستی از حمله به نوار غزه منتشر کرده است.
🔸هزینه ارز بیت المال برای بقا / مدیرعامل اصلاح طلب ایمیدرو چرا برای حفظ فاطمی امین هزینه می کند؟ 🔹عملکرد فاجعه بار فاطمی امین در وزارت صمت بر کسی پوشیده نیست، اما جریانی در پشت پرده با اعمال نفوذ میان رسانه ها و نمایندگان مجلس به دنبال حفظ او بودند که موفق هم شدند. 🔹دقیقا یک روز قبل از استیضاح وزیر صمت و رای گیری نمایندگان مجلس، ایمیدرو یا همان شرکت توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با مدیریت جعفری اقدام به پولپاشی هنگفتی جهت نشر مطلب در فضای مجازی برای فاطمی امین وزیر صمت کرد. 🔹جعفری مدیرعامل ایمیدرو یک اصلاح طلب است که خود از بانیان وضع موجود محسوب می شود اما به لطف حضور فاطمی امین و پور ابراهیمی نماینده کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی، بر مسند قدرت تکیه زده است. 🔹درست یک روز قبل از استیضاح وزیر صمت شرکت ایمیدرو با صرف هزینه هایی نجومی تمام تلاش خود را برای حفظ فاطمی امین کرد، اما باید پرسید حضور سیدرضا فاطمی امین چه سودی برای بانیان وضع موجود و مافیای خودرو و ثروت دارد که این چنین برای حفظ او در کرسی وزارت تلاش می کنند.