.
خیلی از والدها آگاهاند.
کتاب خوندن، دوره رفتن،
بلدن چی درسته ✅
اما با این حال…
📚 هنوز خستهاند
😓 زود عصبانی میشن
😠 و بعدش حالشون بد میشه.
مسئله این نیست که بلد نیستیم ✅
خیلی وقتها، دانستن
تو لحظهای که احساسات بالا میگیره
کمکی نمیکنه 😅
چون واکنشهای ما
بیشتر از آگاهی،
از قسمتهایی درون خودمون میاد که هنوز خوب نشناختیم 💭
✨ وقتی همیشه با یک موضوع تکراری در رابطه با فرزندتون به چالش میخورید،
یه لحظه بایستید و فکر کنید:
کجاها بیشتر گیر میکنید؟
کدام واکنشها باعث میشه اوضاع سخت بشه؟
✨ یه تمرین ساده برای این هفته :
به رابطهتون با فرزندتون نگاه کنید و ببینید
کجاها بیشتر گیر میکنید؟
کدام لحظهها باعث میشه حس کنید اوضاع سخت بشه وکنترل از دستتون در بره ؟
.
سلام به همراهان عزیز 🌱
خوشحالم اینجایید.
امیدوارم اینجا براتون شروع یه مسیر امن باشه.
.
.
دیروز که دربارهی جاهایی حرف زدیم که تو رابطه با فرزندمون گیر میکنیم،
خیلی از شما شاید یه جور حس آشنایی یا حتی کمی گیجی و سردرگمی داشتید…🧐
.
.
میخوام بهتون بگم
این حس کاملاً طبیعیه، همه ما بعضی وقتها تو یه موضوع تکراری گیر میکنیم و نمیدونیم چرا واکنشمون اینقدر شدید یا آزاردهنده میشه 💭
.
.
منم کنارتونم 🤍
میتونید بیاید و سوالتون رو بپرسید یا حستون رو با من در میون بذارید
اینجا بدون قضاوت میتونیم با هم نگاهش کنیم 🌿
.