✨ وقتی همیشه با یک موضوع تکراری در رابطه با فرزندتون به چالش میخورید،
یه لحظه بایستید و فکر کنید:
کجاها بیشتر گیر میکنید؟
کدام واکنشها باعث میشه اوضاع سخت بشه؟
✨ یه تمرین ساده برای این هفته :
به رابطهتون با فرزندتون نگاه کنید و ببینید
کجاها بیشتر گیر میکنید؟
کدام لحظهها باعث میشه حس کنید اوضاع سخت بشه وکنترل از دستتون در بره ؟
.
سلام به همراهان عزیز 🌱
خوشحالم اینجایید.
امیدوارم اینجا براتون شروع یه مسیر امن باشه.
.
.
دیروز که دربارهی جاهایی حرف زدیم که تو رابطه با فرزندمون گیر میکنیم،
خیلی از شما شاید یه جور حس آشنایی یا حتی کمی گیجی و سردرگمی داشتید…🧐
.
.
میخوام بهتون بگم
این حس کاملاً طبیعیه، همه ما بعضی وقتها تو یه موضوع تکراری گیر میکنیم و نمیدونیم چرا واکنشمون اینقدر شدید یا آزاردهنده میشه 💭
.
.
منم کنارتونم 🤍
میتونید بیاید و سوالتون رو بپرسید یا حستون رو با من در میون بذارید
اینجا بدون قضاوت میتونیم با هم نگاهش کنیم 🌿
.
.
سلام همراههای عزیز 🌸
امروز از اون روزهایی بود که از صبح تا عصر توی اتاق درمان گذشت و بعدش هم راهی سفر شدم 🚗✨
.
.
برای همین امروز ترجیح دادم
روی همون موضوع دیروز بمونیم
چون این «گیرها» عجله ندارن،
بیشتر از حرف زدن، به دیدن و موندن نیاز دارن 🌿
.