eitaa logo
وارثین (کانال مدرسه علمیه ولیعصر کرمانی‌ها «عج» ارائه مطالب علمی ، اخلاقی، آموزشی و پژوهشی)
552 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
732 ویدیو
1.3هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 موقعيت يك پديده را در يك زمان توصيف مي‌كند اين روش هيچگونه فرضيه‌اي را پيشنهاد نمي‌كند روابط متغييرها را مورد مطالعه قرار نمي‌دهد و براي اقدامات بعدي توصيه‌اي نمي‌كند بلكه صرفاً موقعيت موجود را توصيف مي‌كنند مثال توصيف پيشرفت دانشجويان در جهت اهداف آموزشي دروس در يك زمان معين يا سرشماري عمومي براي مشخص نمودن وضعيت جمعيت كشور •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی) (عج) 🆔️@valiasrk
💠 : اين روش به ارزش‌گذاري درباره فوائد اجتماعي, مطلوب بودن يا مؤثر بودن يك فرايند, محصول, يا برنامه مي‌پردازد و به كاربرد يافته‌هاي خود توجه دارد. اين نوع تحقيق اغلب با توصيه‌هايي در جهت اقدامات سازنده همراه مي‌باشد و در پي يافتن قوانين كلي و قابل گسترش به ساير موقعيتها نيست. مثال: بررسي ميزان ثمربخشي برنامه‌هاي آموزشي دانشگاهها, اجراي برنامه رشته‌هاي علوم پايه تا چه اندازه صلاحيتهايي را كه كميته برنامه‌ريزي دانشگاهها تدوين نموده‌اند عملي مي‌سازد, يا آيا وسايل و امكانات يك كتابخانه معين مناسب مي‌باشند؟ مي‌توان مطالعات پي‌گيري (follow- up study) را يكي از انواع تحقيق ارزشيابي دانست اين نوع تحقيق افراد را پس از گذراندن يك دوره آموزشي يا يك دوره درماني و يا دوره تحصيلي مورد مطالعه قرار مي‌دهد هدف اين نوع مطالعه اين است كه مشخص كند تأثير مؤسسه يا دوره خاص بر افراد چه بوده است اين نوع مطالعه مي‌تواند اطلاعات مفيدي را در مورد دوره‌هاي آموزشي يا كار مؤسسات در اختيار قرار دهند تا بتوان تغييرات لازم را در برنامه‌ها به عمل آورد مثال : مطالعه موفقيت در شغل و يا موفقيت در يافتن شغل فارغ‌التحصيلان دانشگاهها يا ارزيابي پيامدهاي آموزش ضمن خدمت اعضاي هيأت علمي دانشگاهها در آموزش . •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی) (عج) 🆔️@valiasrk
💠 عبارت از مطالعه عميق و گسترده يك مورد در مدت زمان است. در اين روش يك فرد يك خانواده, يك گروه و يا يك دانشگاه مورد مطالعه دقيق و همه جانبه قرار مي‌گيرد هدف مطالعه شناخت كليه متغيرهاي مربوط به مورد است بهترين مثال در اين مورد مطالعه پزشكي يا روانكاوي روي يك فرد است اين روش مي‌تواند به عنوان زمينه‌اي براي مطالعات وسيع بعدي مورد استفاده قرار گيرد . •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی) (عج) 🆔️@valiasrk
💠 اين روش شامل جمع‌آوري اطلاعات به طور مستقيم از گروهي از افراد است نمونه مطالعات پيمايشي معمولاً بزرگ است( از 100 تا 250 ميليون نفر ) به وسيله اين روش اطلاعات مختلفي را مي‌توان بدست آورد كه كلاً شامل 3 نوع مي‌باشند: اطلاعات در مورد واقعيتها, عقايد و رفتارها, واقعيت عبارت است يك پديده يا ويژگي كه بتوان آن را مشاهده نمود و شامل متغيرهايي نظير سن, نژاد جنس، درآمد و سالهاي تحصيل مي‌باشند. به طور كلي واقعيتها شامل هر چيزي هستند كه بتوان آن را مورد رسيدگي قرار داد . عقيده عبارت از بيان يك پاسخ احساس و يا يك رفتار عمدي است . عقايد را مي‌توان به طور عيني اندازه گرفت اما نمي‌توانند مورد رسيدگي قرار گيرند. رفتار شامل عمل است كه توسط فرد صورت مي‌گيرد . تحقيق پيمايشي متغيرهاي محدودي را در مورد تعداد زيادي از افراد مورد مطالعه قرار مي‌دهد. مؤسسه كالوپ از اين روش براي بررسي عقايد مردم در سياست وتجارت استفاده مي‌كنند. پژوهشگران در اقتصاد، مردم‌شناسي، روان‌شناسي، بهداشت و تعليم وتربيت از اين روش استفاده مي‌كنند. تحقيق پيمايشي، برعكس تحقيق تاريخي با پديده‌هايي كه در زمان حال اتفاق مي‌افتند سروكار دارند . •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی) (عج) 🆔️@valiasrk
💠 ( توسعه‌اي) شامل داشتن اطلاعات دقيق در زمينه‌هاي توسعه برنامه‌ها و رشد و تكامل افراد مي‌باشد. اين نوع مطالعه به بررسي ميزان تغييرات و الگوهاي برنامه‌ها و يا رشد افراد در طول مدت زمان مي‌پردازد و ممكن است به دو روش طولي (تداومي) و عرضي(مقطعي) صورت گيرد. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی) (عج) 🆔️@valiasrk
✅اولین دوره تربیت مدرس روش تحقیق سطح یک به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان و با همکاری واحد پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان برگزار می گردد. (ارائه تدریس در ) 🔰شرایط عمومی و اختصاصی : 1- داشتن پرونده فعال (حوزه علمیه خراسان) 2- معمم بودن 3- داشتن مدرک سطح دو 4- دارا بودن اثر علمی (کتاب یا مقاله مورد تایید) 5- توانمندی مهارتی و پژوهشی 🔰شرایط اعطاء مجوز: 1- قبولی در مصاحبه پذیرش 2- شرکت در دوره دانش افزایی 3- ارسال اثر علمی جهت ارزیابی ✍️ثبت نام در سایت : 🌐www.magk.ir ⌛️زمان ثبت نام دوره : 20 اسفندماه 1399 الی 20 فروردین ماه 1400 🔰جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق زیر اقدام فرمائید: ☎️شماره تماس : 33658284 - 051 داخلی 110 👈ارتباط با ادمین پذیرش در پیام رسان ایتا : 🆔@ap9156 ‼️ برادران ✳️واحد پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان •┈┈••••✾•🍀🌺🍀•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋═╝
✅به اطلاع طلاب محترم می رساند نخستین جشنواره «حل مسائل کلیدی فضای مجازی» با برگزار می گردد 🎁جوایز و هدایا: 1️⃣نفر اول: ۳۰ میلیون تومان هدیه + ۱۰ میلیون وام قرض الحسنه 2️⃣نفر دوم: ۲۰ میلیون تومان هدیه + ۱۰ میلیون وام قرض الحسنه 3️⃣نفر سوم: ۱۰ میلیون تومان هدیه+ ۱۰ میلیون وام قرض الحسنه 4️⃣نفرات چهارم تا دهم: ۵ میلیون تومان هدیه + ۱۰ میلیون وام قرض الحسنه. ☎️تلفن :۰۲۵۳۲۹۴۲۵۳۷ 📱موبایل:۰۹۱۰۶۶۸۵۴۸۷ ⏳مهلت ارسال چکیده: پایان فروردین ۱۴۰۰ ⏳مهلت ارسال مقاله: پایان خردادماه ۱۴۰۰ مزایا: 💠 چاپ آثار برتر جشنواره؛ 💠 استفاده از پژوهشگران برتر در پروژه‌های پژوهشی دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی. 📝جهت دسترسی به و و کسب اطلاعات بیشتر به این‌جا (http://b2n.ir/k59970) مراجعه شود. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋═╝
نقد سکولاریسم اسلامی و تبیین جامعیت اسلام.mp3
40.96M
🎤احمدحسين شريفي 🔸موضوع: نقد سکولاريسم اسلامي و تبيين جامعيت اسلام 🔸تاريخ سخنراني: 24/ 7/ 1399 🔸استاد شريفي در اين سخنراني ضمن اشاره‌اي اجمالي به جريان سکولاريسم در جهان عرب و در ايران و حوزه‌هاي علميه، و طرح مدعيات سکولارهايي همچون ، مهندس و جناب ؛ به تبيين ناسازگاري ، با قرآن و سنت و سيرة معصومان پرداخته است. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی) (عج) 🆔️@valiasrk
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴خط استوا و برخی ویژگیهای آن 🌹امام علی علیه السلام: وَ ظَهَرَتْ فِي بَدَائِعِ الَّذِي أَحْدَثَهَا آثَارُ حِكْمَتِهِ وَ صَارَ كُلُّ شَيْ‏ءٍ خَلَقَ حُجَّةً لَهُ وَ مُنْتَسِباً إِلَيْهِ‏ فَإِنْ كَانَ خَلْقاً صَامِتاً فَحُجَّتُهُ بِالتَّدْبِيرِ نَاطِقَةٌ فِيه‏؛‌ آثار حکمت خدا در آفریده‏های بدیعش هویداست و آنچه آفریده حجت و دلیلی بر وجود او و منتسب به او هستند هر چند به ظاهر مخلوقی خاموشند ولی دلیل گویا بر تدبیر ذات پاک او می‏باشند. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی) (عج) 🆔️@valiasrk
🔴متناسب‌سازی تشویق و تنبیه با سطح شعور متربی 🖊 استاد احمدحسین شریفی 🔶براي تشويق يک کودک به درس خواندن، نمي‌توان به او گفت با درس خواندن در آينده به درجات بالاي معنوي مي‌رسي. او هرگز سخن ما را نمي‌فهمد. بايد به او وعده‌هاي قابل درک داد. مثلاً وعدة خريد فلان اسباب‌بازي. 🔶وقتي بزرگ‌تر مي‌شود، وعدة تشويقي ما نيز بايد بزرگ‌تر شود؛ در مراحل بالاتر، بايد افقي بالاتر را جلوي او گذاشت؛ مثلاً بهره‌مندي از شغل و موقعيت اجتماعي مناسب و امثال آن. و البته در مرحلة بالاتر بايد به او فهماند که چنين آرمان‌هايي، کودکانه و دنياطلبانه است. درس خواندني ارزشمند است که به قصد تقرب الهي باشد. 🔶 در کتاب ارزشمند کیمیای سعادت می‌گوید: «لطف طبيب آن است كه مريد را به اوّل درجه به حقيقت حق نخواند، كه طاقت آن ندارد، كه اگر كودك را گويند: «به دبيرستان شو تا به درجه رياست رسى»، وى خود لذّت رياست نداند كه چه باشد، لكن بايد گفت: «به دبيرستان شو تا شبانگاه چوگان و گوى به تو دهم تا بازى كنى.» تا كودك به حرص آن به دبيرستان شود. و چون بزرگتر شود، وى را ترغيب كند. به جامه نيكو و زينت، تا دست از بازى بدارد. چون بزرگتر شود، وى را به خواجگى و رياست وعده دهد و گويد: «جامه ديبا كار زنان باشد.» و چون بزرگتر شود آنگاه گويد: «خواجگى و رياست دنيا اصلى ندارد، كه همه به مرگ تباه شود.» آنگه وى را به پادشاهى جاويد وعده دهد.» •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی) (عج) 🆔️@valiasrk
🔴ماه شعبان؛ ماه رسول‌الله 🖊احمدحسین شریفی 🔶دوستان عزیز، آماده حرکت شوید. مهلت اقامت در منزل ماه رجب تمام شد. امیدوارم که روز قیامت وقتی منادی ندا می‌دهد «أَيْنَ‏ الرَّجَبِيُّون‏؟» نه تنها شرمنده و سرافکنده نباشیم که همه ما جزء لبیک‌گویان باشیم. اما به هر حال، از این منزل باید گذشت. باید آماده ورود به منزل ماه مبارک شعبان شد. که برخی از اهل دل آن را از بزرگ‌ترین منازل سلوک الی الله دانسته‌اند. این منزل دارای شأن و منزلتی عظیم است: 🔶در این ماه یکی از شب‌های قدر وجود دارد (نیمه ماه شعبان)، ماه میلاد موعود امم، یاور مظلومان، منتقم ستم‌دیدگان و ماه میلاد عدالت‌گستر جهانیان است. ماه رسول الله(ص) است. خودش فرمود: «شَعْبَانُ‏ شَهْرِي‏ فَرَحِمَ اللَّهُ مَنْ أَعَانَنِي‏ عَلَى شَهْرِي‏؛ شعبان ماه من است خدا رحمت کند کسی را که من را در این ماه یاری کند» 🔶تأمل در همین دعوت عام رسول الله، می‌تواند محرک و مشوقی قوی برای ما امت اسلام و پیروان رسول الله باشد. امام علی(ع) فرمودند از زمانی که این دعوت رسول‌الله را شنیدم روزه ماه شعبان از من فوت نشد. کسانی که توانایی آن را دارند از روزه این ماه غفلت نکنند. پیامبر اکرم(ص) فرمود: «شَعْبَانُ‏ شَهْرِي‏ وَ هُوَ أَفْضَلُ الشُّهُورِ بَعْدَ شَهْرِ رَمَضَانَ فَمَنْ صَامَ فِيهِ يَوْماً كُنْتُ شَفِيعَهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ؛ شعبان ماه من است و آن برترین ماه‌ها بعد از ماه رمضان است؛ هر کس یک روز از این ماه را روزه بگیرد، من شفیع او در روز قیامت خواهم شد» 🔶یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین اعمال در این ماه عزیز، انس روزانه با است. مناجاتی که از بزرگ‌ترین افتخارات معنوی و معرفتی شیعیان است. علاقه بسیاری از اهل دل به ماه شعبان به دلیل این مناجات بی‌نظیر است. دریایی از معارف در آن نهفته است. بسیاری از اهل معرفت فقرات این مناجات را در طول سال در قنوت نمازهای خود می‌خوانند. 🔶یکی از کتاب‌های خوش‌خوان و روان و کم‌حجمی که در شرح این مناجات نوشته شده است کتاب «شکوه نجوا» از یزدی است. برای فهم عمیق‌تر این مناجات مطالعه آن را از دست ندهید. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی) (عج) 🆔️@valiasrk
🔹شروع از دوشنبه ای که اول ماه باشد ⚜روز دوشنبه اول ماه شعبان 25 اسفند1399 برای افزایش رزق و برآورده‌شدن حاجات مهم✅ آیت‌الله بهجت رحمه‌الله برای افزایش روزی و برآورده شدن حاجات مهم، ختم سورۀ «واقعه» را به اطرافیان خود توصیه می‌کردند. دستور این ختم بدین شرح است: چون اول ماه قمری دوشنبه باشد، شروع کند به خواندن این سورۀ مبارکه، با طهارت و رو به قبله. روز اول یک مرتبه، روز دوم دو مرتبه و روز سوم سه مرتبه و همچنین تا چهاردهم، چهارده مرتبه بخواند و بعد از تلاوت سورۀ مبارکه، هر روز این دعا را بخواند : يا مُسَبِّبَ الاَسْبابِ وَ يا مُفَتِّحَ الاَبْوابِ اِفْتَحْ لَنا الْاَبْوابَ وَ يَسِّرْ عَلَيْنَا الْحِسابَ وَ سَهِّلْ عَلَيْنَا الْعِقابَ [الصِّعابَ]، اللَّهُمَّ إِنْ كَانَ رِزْقِي و رِزْقُ عِیالي فِی السَّمَاءِ فَأَنْزِلْهُ وَ إِنْ كَانَ فِي الْأَرْضِ فَأَخْرِجْهُ وَ إِنْ كَانَ فِي الْأَرْضِ بَعِيداً فَقَرِّبْهُ وَ إِنْ كَانَ قَرِيباً فَيَسِّرْهُ وَ اِنْ كانَ يَسِيراً فَكَثِّرْهُ وَ اِنْ كانَ كَثِيراً فَخَلِّدْهُ وَ اِنْ كانَ مُخَلَّداً فَطَيِّبْهُ وَ اِنْ كانَ طَيِّباً فَبارِكْ لي فيهِ وَ اِنْ لَمْ يَكُنْ يا رَبِّ فَكَوِّنْهُ بِكَيْنُونِيَّتِكَ وَ وَحْدانِيَّتِكَ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ وَ اِنْ كانَ عَلي اَيْدِي شِرارِ خَلْقِکَ فَانْزِعْهُ وَانْقُلْهُ اِلَيَّ حَيْثُ اَكونُ وَ لا تَنْقُلْنِي اِلَيهِ حَيْثُ يَكُونُ. در پنجشنبه‌های میان این چهارده روز، این دعا خوانده می‌شود: يا ماجِدُ يا واحِدُ، يا جَوادُ يا حَليمُ، يا حَنّانُ يا مَنّانُ يا كَريمُ، اَسْئَلُكَ تُحْفَةً مِنْ تُحَفاتِكَ تَلُمُّ بِها شَعْثى، وَ تَقْضى بِها دَيْنى، وَ تُصْلِحُ بِها شَأْنى بِرَحْمَتِكَ يا سَيِّدى. اَللَّهُمَّ اِنْ كانَ رِزْقى فِى السَّماءِ فَاَنْزِلْهُ، وَ اِنْ كانَ فِى الاَرْضِ فَاَخْرِجْهُ، وَ اِنْ كانَ بَعيداً فَقَرِّبْهُ، وَ اِنْ كانَ قَريباً فَيَسِّرْهُ، وَ اِنْ كانَ قَليلاً فَكَثِّرْهُ، وَ اِنْ كانَ كَثيراً فَبارِكْ لى فيهِ، وَ اَرْسِلْهُ عَلى اَيْدى خِيارِ خَلْقِكَ، وَ لا تُحْوِجْنى اِلى شِرارِ خَلْقِكَ، وَ اِنْ لَمْ يَكُنْ فَكَوِّنْهُ بِكَيْنُونِيَّتِكَ (بِكَيْنُونَتِكَ) وَ وَحْدانِيَّتِكَ. اَللًّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَىَّ حَيْثُ اَكُونُ، وَ لا تَنْقُلْنى اِلَيْهِ حَيْثُ يَكُونُ، اِنَّكَ عَلى كُلِّ شَىْءٍ قَديرٌ، يا حَىُّ يا قَيُّومُ يا واحِدُ يا مَجيدُ يا بَرُّ يا كَريمُ يا رَحيمُ يا غَنِىُّ، صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ تَمِّمْ عَلَيْنا نِعْمَتَكَ، وَ هَیِّنَا [هَنِّئْنا-هَيِّئْنا] كَرامَتَكَ وَ اَلْبِسْنا عافِيَتَكَ. ☄ هر چه سریعتر برای دیگران ارسال کنید تا در این ختم عظیم شرکت کنند غفلت نکنید 📚 بهجت الدعا، ص٣۶٢ـ٣۶۴ •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی) (عج) 🆔️@valiasrk
paknevis.exe
6.95M
📲 نرم افزار ویندوز پاکنویس 🔸با نصب افزونهٔ وُرد پاک‌نویس می‌توانید متن‌های خود را استانداردسازی کنید و اشتباهات املایی آن را اصلاح کنید. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی) (عج) 🆔️@valiasrk
🌸 حلول ماه شعبان المعظّم مبارک ◀️ براي مطالعه کامل آداب ویژه ماه شعبان بر روي لينک زير کليک کنيد👇 🌐 wikifeqh.ir/ماه_شعبان •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی) (عج) 🆔️@valiasrk
از مغلق نویسی بپرهیزیم (Trimmed).mp3
7.5M
🎤احمدحسین شریفی 🔴درس‌های روش مقاله‌نویسی 🔶توصیه به روان‌ و ساده‌نویسی و پرهیز از مغلق‌نویسی در مقالات علمی •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی) (عج) 🆔️@valiasrk
🌹🌹خواندن نماز اوّل ماه در روز اوّل، و آن دو رکعت است، در رکعت اوّل بعد از «حمد»، سى مرتبه «قل هو اللّه احد» مى خواند (به عدد روزهاى ماه) و در رکعت دوم سى مرتبه «انّا انزلناه»، و بعد از نماز صدقه اى در راه خدا مى دهد; (و اگر مستحقّى حاضر نیست، براى او کنار بگذارد) در بعضى از روایات اسلامى آمده است، هر کس چنین کند، سلامت خود را در آن ماه از خداوند متعال گرفته است.🌹🌹 شاید حدود 20 دقیقه وقت بگیرد •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی) (عج) 🆔@valiasrk
❇️روش های تحقیق و مقاله نویسی lsl ❇️دارای پرداخت درون برنامه ای 📚برنامه ای بسیار جامع برای افراد اهل علم و تحقیق این برنامه شامل دو فصل کلی روش های مقاله نویسی علمی و روش های انجام پژوهش و تحقیق می باشد که شامل بخش های زیر است: ۱.روش تحقیق دلفی ۲.روش های انجام تحقیق علمی ۳.روش مقاله نویسی علمی ۴‌.طبقه بندی تحقیقات بر مبنای ماهیت و روش ۵.طبقه بندی تحقیقات بر مبنای هدف و ده ها مطالب مفید و آموزنده دیگر ⭕️توجه:لطفا کسانی که گوشی هواوی جی 750 دارند این برنامه را نصب نکنند ، چون این برنامه بر روی این گوشی اجرا نمی شود. ‏«روشهای تحقیق و مقاله نویسیISI» را در بازار اندروید ببین: http://cafebazaar.ir/app/?id=padide.raveshaie_tahghigh&ref=share ✴️ارسالی از واحد پژوهش مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها آشخانه •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی) (عج) 🆔️@valiasrk
رجال الحدیث_1.0.apk
6.92M
🔸نرم‌افزار «رجال الحدیث»👆 🔻کل محتوای کتاب «معجم رجال الحدیث» حضرت آیت الله خوئی (ره)، در اندروید و آیفون 🔻مشخصات رجالی بیش از پانزده هزار راوی حدیث 🔻قابلیت جستجوی نام راوی، اشتراک گذاری محتوا، و تغییر سایز متن 🔻قابلیت علامتگذاری راویان برای مراجعات بعدی (با علامت ستاره بالای صفحه راوی) •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی) (عج) 🆔️@valiasrk
27.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴معرفی کتاب 🔶کتاب اشارات و تنبیهات ابن سینا از کتابهای بسیار مهم در فلسفه مشاء است؛ این کتاب توسط فیلسوفان بزرگی چون خواجه نصیرالدین طوسی نیز شرح داده شده است. اخیراً جناب حجت‌الاسلام دکتر علی شیروانی نیز در ده جلد به شرح این کتاب ارزشمند پرداخته است. خود نویسنده محترم توضیحی مختصر درباره آن ارائه می‌دهند. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی) (عج) 🆔️@valiasrk
وارثین (کانال مدرسه علمیه ولیعصر کرمانی‌ها «عج» ارائه مطالب علمی ، اخلاقی، آموزشی و پژوهشی)
🔹️ نقدی بر سخنان سروش با عنوان «دین و قدرت» 🔸️ آیت‌الله علیدوست در نوشتاری مطرح کرد؛ فهم اسلام و
✍️ پاسخ دکتر سروش به نقد آیت الله علیدوست ◻️ دکتر عبدالکریم سروش در یادداشتی به نقد آیت الله علیدوست استاد حوزه علمیه قم که نوشته های وی را به چالش کشیده بود پرداخته است که متن آن به این شرح است:👇 https://hawzahnews.com/xb4Q5 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی) (عج) 🆔️@valiasrk
ادب تحول خواهی نسخه آخر.pdf
1.03M
💠 فایل متنی پاسخ آیت‌الله علیدوست به دکتر سروش 🔹 آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در یادداشتی به دکتر سروش پاسخ داده است. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ( ارائه مطالب علمی وپژوهشی) (عج) 🆔️@valiasrk
🔴 به عنوان یک طلبه که بیش از بیست سال در حوزه توفیق تحصیل داشته ام و به اندازه همین مقدار کمی که با مهارت نقد آشنا هستم و چند سالی این مهارت را با سایر طلاب و دوستانم به اشتراک گذاشته ام عرض میکنم فارق از محتوای مناظره استاد علیدوست و دکتر سروش ، اگر دوستان پاسخ دکتر سروش را به استاد علیدوست مطالعه کرده باشند از نوع مغالطه چاه مسموم دکتر سروش نسبت به حجه الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه ترس دکتر سروش از وجاهت علمی آقای خسروپناه را به وضوح میتوانند مشاهده میکنند. اساسا آن زمان که کسی از عهده وجاهت علمی دیگر برنمیاید یا پاسخ های علمی وی را برنتابد چاره ای جز تحقیر او نخواهد داشت. درباره مناظره استادعلیدوست و دکتر سروش صحبت نمیکنم و قضاوت را به عهده خواننده میگذارم تا حرمت نقل محتوای بدون جانبداری از طرفی حفظ شود؛ اما پیرامون نوع بیان دکتر سروش درباره دکتر خسروپناه شک نکنید آنچه گفته ام حقیقت است ؛ بعید میدانم دکتر سروش در مناظره ای علمی تن به بحث با حجه الاسلام دکتر خسروپناه بدهد.
به اعتقاد بنده تن دادن آقای سروش به مناظره با استاد علیدوست هم از روی نشناختن وجاهت علمی ایشان بود و الا نوع تفکر آقای سروش ترمیمی نیست تا با مناظره به دنبال حقیقت باشد