eitaa logo
ۅاےۅ
79 دنبال‌کننده
589 عکس
101 ویدیو
2 فایل
در میانه ی ایزدان و اهریمنان همانجا که مردم نمیدانند تورا بَد بخوانند یا بِه تو نادیده گیر و به کس نیندیش تو خود میدانی که بر هر دو فرمان میرانی بلکم تو خود آنانی ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/3013901 من @vaayoo
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از هیمآ...♡
۴. نکته‌ی چهارم ترس رو از روان تون، به یک نقطه در بدن تون تبدیل کنید چشم هاتون رو ببنید و فکر کنید اون لحظه ای که میترسید، کدوم عضو بدن تون بیشتر درگیر میشه و اذیت تون میکنه؟ مثلا من خودم قفسه سینم و قلبم خیلی اذیت میشه. قلبم شروع به سوختن و تیر کشیدن میکنه و انگار یکی با پاهاش داره روی سینه‌ام فشار میاره‌. حالا شما ممکنه دست تون سِر بشه، سردرد بگیرید، معده‌تون بسوزه و... توی این موقعیت دوباره باید مغز رو منحرف کنید از اون اعضا. چجوری؟ زمانی که در وضعیت ترس نبودید، ۳ نقطه‌ی امن توی بدن تون رو پیدا کنید. نقطه‌ی امن یعنی کجا؟ یعنی اعضا ای از بدن‌تون که موقع ترس اذیت نمیشن و واکنش نشون نمیدن‌. مثلا برای من نقطه های امن ام کتف، پشت گردن و سرم هستن. حالا وقتی سه نقطه‌ی امن رو پیدا کردید، زمانِ ترس که اون احساس ترس به یکی از اعضای بدن تون حمله کرد باید سعی کنید به اون سه نقطه‌ی امن فکر کنید. اون هارو لمس کنید و حرکت شون بدین و بهشون توجه کنید. این کار باعث میشه مغز تون تمرکزش رو از عضوی که در حال رنج کشیدن هست، به اعضا ای که سالم هستن و در حالت عادی شون هستن منتقل کنه و وقتی می‌بینه اون اعضا سالم هستن، پیام امنیت براش صادر میشه و یواش یواش شروع به آروم کردنِ کل بدن میکنه.
هدایت شده از هیمآ...♡
۵. نکته‌ی پنجم. توقع نداشته باشید در عرض چند ثانیه آروم بشید احساس ترس توی بدن به مدت یک ربع باقی میمونه. پس اینکه تا یک ربع بترسید و علائم ترسِ بدنی داشته باشید طبیعیه. اما اگر هم بیشتر از این شد نگران نباشید. با انجامِ این تمرین ها و کارهایی که گفتم یواش یواش توی مغز تون نورون ها و عصب های جدید شکل میگیره و هرچی بگذره روند آروم شدن تون سریع تر میشه.
ۅاےۅ
بچه‌ها لطفا همیشه یادم بندازید با دوستان تهرانی شوخی نکنم بهرحال سطح جنبه فرق داره🙏
اونموقع نشد درست حرف بزنم الانم خیلی دو دلم که بگم یا نه ولی خب نهایتا پشیمون میشم پاکش میکنم دیگه
من عددی نیستم ولی وظیفه خودم میدونم که از امنیت روانی مردمم دفاع کنم و از نظر منِ ناقص العقل یکی از راه هاش ایجاد نکردن ترس و اضطراب بیشتره و متوجهم که یکی از راه هاش هم درک شرایط و احساسات مردمیه که در معرض خطر بودن پنهان کردن احساسات منفی خودم رو تو این ایام درست تر از ابرازش دونستم کما اینکه خودم هم شرایط نرمالی نداشتم اگر پیام ندادم این چند روز، چرت و پرت گفتم یا هر چیز دیگه ای هم در جهت همین موضوع بوده اصلا و ابدا هم لازم نمیدونستم که یه همچین چیزایی رو بیشتر توضیح بدم الانم فقط و فقط بخاطر اینکه کسی فکر نکنه دارم توهینی بهش میکنم گفتم و همین دیگه و من الله توفیق✋
اگر تونستید نماز لیله الدفن برای اسماعیل ابن عباس بخونید امشب (کاش زودتر گفته بودم)
بخوابم؟ یا میاین یکم حرف بزنیم؟
همتونو ادمین کنم؟ اگه ناشناس بالا نمیاد
وللش زیادین میخوابم
🔸 سلام خدمت دوستان عزیز برای همگی سلامتی و آرامش آرزو میکنم 🔻 در شرایط حساس این روزها؛ جمعی از هنرمندان و فعالان رسانه به صورت شبانه‌روزی مشغول تهیه محتوای رسانه‌ای برای این جنگ هستند. 🚩 ما هم که دوست داشتیم در شرایط فعلی یک کار عملی انجام بدیم، تصمیم گرفتیم که وعده‌های غذای نهار و شام این عزیزان رو تهیه کنیم با این توجه؛ اگر دوست دارید در این راه کمک کنید، عضو این گروه بشید تا هر روز بتونیم هماهنگی‌های لازم رو انجام بدیم. انشاءالله ما هم سهمی در اجر و ثواب این جهاد داشته‌ باشیم. ⚠️ لازم به ذکر است عضویت در این گروه مختص خانم‌ها است. لینک گروه: https://eitaa.com/joinchat/243795162Ca42a31c6b6
هدایت شده از ۅاےۅ
اگه می تونید فوروارد کنید و انتشار بدید ممنون
هدایت شده از ناشناس دونی