eitaa logo
ولايت
19 دنبال‌کننده
60 عکس
192 ویدیو
31 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
مخالفت ازآثار و سخنان اهل بیت علیهم السلام موجب هلاکت وضرر رساندن به خود میشود عَلِيَّ بْنَ أَبِي طَالِبٍ علیه السلام ‏ أَلَا وَ إِنَّا أَهْلُ بَيْتٍ مِنْ حُكْمِ اللَّهِ حَكَمْنَا وَ قَوْلَ صَادِقٍ سَمِعْنَا، فَإِنْ تَتَّبِعُوا سَبِيلَنَا وَ تَسْلُكُوا طَرِيقَنَا وَ آثَارَنَا تَهْتَدُوا بِبَصَائِرِنَا، وَ إِنْ تُخَالِفُونَا تَهْلِكُوا، وَ إِنْ تَقْتَدُوا بِنَا تَجِدُونَا عَلَى الْكِتَابِ إِمَامَكُمْ، وَ إِنْ تُخَالِفُونَا لَمْ تَضُرُّوا بِذَلِكَ إِلَّا أَنْفُسَكُمْ بدانيد ما اهل بيتى هستيم كه حكم ما از حكم خدا است و سخن راستگو را شنيده‏ايم. اگر دنبال راه ما بياييد و طريقه ما و آثار ما را پيروى كنيد با روشنگرى‏هاى ماهدايت مى‏يابيد، و اگر با ما مخالفت كنيد هلاك مى‏شويد. و اگر به ما اقتدا كنيد ما را همراه كتاب خدا در پيش روى خود مى‏بينيد، و اگر با ما مخالفت كنيد با اين كار جز به خودتان ضرر نمى‏زنيد. كتاب سليم ج‏2 ص 885 قَالَ الصَّادِقُ علیه السلام كَذَبَ‏ مَنْ‏ زَعَمَ‏ أَنَّهُ‏ يَعْرِفُنَا وَ هُوَ مُتَمَسِّكٌ بِعُرْوَةِ غَيْرِنَا امام صادق علیه السلام فرمود: شخصى كه فكر كند ما را مى‏شناسد، و او به دستگيره‏اى جز ما چنگ زده باشد، دروغ گفته است. معاني الأخبارص 399وسائل الشيعة ج‏27ص117
به این تصویر دقت کنید: 1. پروفسور کریستین بونو از فرانسه 2. پروفسور خوان فرانسیسکو از اسپانیا که جزء ده دانشمند برتر جهان در زمینه هوش مصنوعیه 3. دکتر تاراس اقتصاددان از روسیه 4. دکتر روبرتو آرکادی فیلسوف و مسلط به چند زبان از ایتالیا هر 4 تا شیعه شدند 🔺پذیرایی از زائران حسینی در لباس خادمی امام رضا (ع)‏
🔹 قيام امام حسين ( عليه السلام ) كه براي اقامه عدل و مبارزه با ستم بود ، براي عاقل كردن مردم و رها كردن آنان از جهالت بوده است . در زيارت روز اربعين آن حضرت ( عليه السلام ) آمده است كه خون پاكش را در راه خدا داد ، تا بندگانش را از جهالت و ضلالت نجات دهد : و بذل مُهجته فيك ليستنقذ عبادك من الجهالة و حيرة الضلالة (۱) ، ازاين رو گريه براي آن حضرت كه مظهر كامل عدالت و عقلانيت است ، در حقيقت ، اشك ريختن براي مظلوميت و كشته شدن عدل و عقل است . گريه اگر خاستگاهي عقلي داشته باشد ، قلب را تلطيف مي كند؛ اما گريه همواره عقلي نيست ، بلكه گاهي فيزيكي و زماني عاطفي است ، چنان كه خنده نيز چنين است . از مهم ترين اهداف قيام رهبران الهي ، اعم از انبيا ، امامان معصوم ( عليهم السلام ) و نايبان خاص و عامشان ، تبيين صحيح منابع و مباني عدالت و اجراي آن است . نهضت امام حسين ( عليه السلام ) نيز براي تأمين همين هدف بود . ۱) تهذیب الاحکام ج۶ص۱۱۳ 🔹 برگرفته از کتاب کوثر اربعین اثر ارزشمند حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی (دام ظله)
امام صادق علیه السلام: کسی که خودش نتواند کربلا برود ولی دیگری را راهی کند خدا چند برابر آنچه خرج کرده به او بر می‌گرداند وبلا را از او دور می‌کند. 📚کامل الزیارت، ص۱۲۴
🏴 ما را از راه كربلا ببر... ◾️راوى گفت: چون زنان و عيالات علیه السلام از شام بازگشتند و به عراق رسيدند، به راهنماى قافله گفتند: "ما را از راه ببر." ◾️وقتی به رسيدند، ديدند كه جابر بن عبداللَّه انصارى و جمعى از بنى هاشم و مردانى از اولاد صلی الله علیه و آله براى زيارت قبر علیه السلام آمده ‏اند؛ همگى در یک زمان در آن سرزمين گرد آمدند و با گريه و اندوه و سينه ‏زنى با هم ملاقات كردند و مجلس عزايى برپا كردند كه دل‏ ها را جريحه‏ دار می كرد و زنانى كه در آن نواحى بودند، جمع شدند و چند روزى به همين منوال گذشت. 📚 لهوف، ص۱۹۶؛ بحار الانوار، ج۴۵، ص۱۴۶
☀️ مهم ترین آداب زیارت این است که بدانیم بین حیات و ممات معصومین علیهم‌السلام هیچ فرقی نیست 📗 رحمت واسعه، صفحه‌ی ۲۲۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مکاشفه‌ای شنیدنی از زبان درباره حضرت زهرا سلام الله علیها 💠امام حسن عسکری علیه السلام فرمودند: نَحْنُ حُجَجُ اللّه‏ِ عَلى خَلْقِهِ وَ فاطمةُ حُجةٌ عَليَنا 💠ما حجّت‏ ها و برگزيدگان خدا بر آفريدگانش مى ‏باشيم، و فاطمه، حجّت راستين و پُرشكوه خدا بر ما مى ‏باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ آنچه امام موسی کاظم (ع) و ۳۷ فرزند دختر و پسرش برای صدها سال پس از خود به یادگار گذاشتند... 💬 استاد حسن عباسی 🔸 جلسه ۲۱۷ کلبه کرامت - جغرافیای نهضت موسوی 🔺 اردیبهشت ۸۹
🏴 روزهای آخر عمر رسول خدا صلی الله علیه و آله و خلوت با امیرالمؤمنین علیه السلام👇 📢 بسیار مهم و قابل تأمل. ◾️رسول اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: سوى برادرم على و عمويم عبّاس بفرستید تا نزد من آیند؛ پس فرستادند كسى را كه حاضر كرد ايشان را. ◾️همين كه در مجلس قرار گرفتند حضرت رو به عبّاس كرد و فرمود: اى عمّوی پيغمبر! قبول مى كنى وصيّت مرا و وعده هاى مرا به عمل مى آورى و ذمت مرا بَرى مى گردانى؟ ◾️عبّاس گفت: يا رسول اللّه! عموى تو پيرمردى است كثيرالعيال و عطاى تو بر باد پيشى گرفته و بخشش تو از ابر بهار سبقت كرده و مال من وفا نمى كند به وعده‌ها و بخششهاى تو! ◾️پس حضرت روى مبارك را گردانيد به سوى اميرالمؤمنين عليه السّلام و فرمود: اى برادر! تو قبول مى كنى وصيت مرا و به عمل مى آورى وعده هاى مرا و ادا مى كنى ديون مرا و ايستادگى مى كنى در امور اهل من بعد از من؟ ◾️اميرالمؤمنين عليه السّلام عرض کرد: بلى، يا رسول اللّه! ◾️فرمود: نزديك من بيا، چون نزديك آن حضرت رفت حضرت رسول صلى اللّه عليه و آله و سلّم او را به خود چسبانيد، پس بيرون كرد انگشتر خود را و فرمود: بگير اين را و بر انگشت خود كن و طلبيد شمشير و زره و جميع اسلحه خود را و به اميرالمؤمنين عليه السّلام عطا كرد و پس طلبيد آن دستمالى را كه بر شكم خود مى بست وقتى كه سلاح مى پوشيد در جنگ و به اميرالمؤمنين عليه السّلام داد. ◾️سپس فرمود: برخيز برو به سوى منزل خود به استعانت خداى تعالى. پس چون روز ديگر شد بیماری آن حضرت سنگين شد و مردم را منع كردند از ملاقات آن حضرت. اميرالمؤمنين عليه السّلام ملازم خدمت آن حضرت بود و از او مفارقت نمى نمود مگر براى حاجت ضرورى؛ ◾️پس حضرت رسول صلى اللّه عليه و آله و سلّم به حال خود آمد فرمود: بخوانيد براى من برادر و ياور مرا؛ پس ضعف او را فرو گرفت و ساكت شد. ◾️عايشه گفت: بخوانيد ابوبكر را! پس ابوبكر آمد و بالاى سر آن حضرت نشست چون حضرت چشم خود را باز كرد و نظرش به او افتاد روى خود را گردانيد. ابوبكر برخاست و بيرون شد و مى گفت: اگر حاجتى به من داشت اظهار مى كرد. ◾️باز حضرت كلام سابق را اعاده فرمود؛ حفصه گفت: بخوانيد پدرم عمر را! چون عمر حاضر شد و حضرت او را ديد از او هم اعراض فرمود؛ ◾️پس فرمود بخوانيد از براى من برادر و ياورم را؛ امّ سلمه گفت: بخوانيد على را همانا كه پيغمبر غير او را قصد نكرده است. ◾️چون اميرالمؤمنين عليه السّلام حاضر شد، اشاره كرد پيغمبر صلى اللّه عليه و آله و سلّم به سوى او كه نزديك من بيا؛ پس اميرالمؤمنين عليه السّلام خود را به آن حضرت چسبانيد و پيغمبر صلى اللّه عليه و آله و سلّم به او راز گفت در زمان طويلى. اميرالمؤمنين عليه السّلام برخاست و در گوشه اى نشست و حضرت رسول صلى اللّه عليه و آله و سلّم در خواب رفت. ◾️پس اميرالمؤمنين عليه السّلام بيرون آمد. مردم به او گفتند: يا اباالحسن چه رازى بود كه پيغمبر صلى اللّه عليه و آله و سلّم با تو مى گفت؟ ◾️حضرت فرمود كه هزار باب از علم تعليم من نمود كه از هر بابى هزار باب مفتوح مى شود و وصيّت كرد مرا به آن چيزى كه به جا خواهم آورد آن را ان شاء اللّه تعالى. 📚 منتهی الامال ج ۱ ص ۲۵۶
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نقش جیوه در قتل امام حسن علیه السلام ♨️ بازخوانی یک پرونده بیولوژیک 🔸 سو قصد به یک نجیب زاده 🔺 ترور حسن بن علی با مرکوری کلراید -
امام رضا عليه السلام: . ما حجّتهاى خداييم در ميان خلايق و جانشينان او در ميان بندگانش و معتمدان او در اسرارش. ما كلمه تقوا هستيم و دستاويز استوار. 📚کمال الدین،ج6،ص 202
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 اولین فیلم رنگی از حرم امام رضا (ع)! یک گردشگر سوئیسی از آتش جنگ جهانی دوم به همراه دوستش با یک ماشین سواری از راه افغانستان خودش را به ایران رسانده و با دوربینی که زیر لباسش پنهان کرده اولین فیلم رنگی از حرم امام رضا (ع) را ثبت کرده است.
🏴 علت وفات و شهادت سلام الله علیها چه بود؟ ✍️ علامه ذوالفنون و سیره‌نویس مشهور، آیت الله سید محمدکاظم قزوینی می‌نویسد: ▪️ﻭﻟﻘﺪ ﺃﻫﻤﻞ ﺍﻟﺘﺎﺭﻳﺦ ﺫﻛﺮ ﺳﺒﺐ ﻭﻓﺎﺗﻬﺎ! فهل ماتت ميتة طبيعية وبسبب المعاناة من تراكم المصائب التي توالت على قلبها الصبور. أم أنها قتلت بسبب السم الذي قد يكون دس إليها من قبل الطاغية يزيد حيث لا يبعد أن يكون قد تم ذلك، بسرية تامة خفيت عن الناس وعن التاريخ؛ : تاریخ در بیان علت وفات حضرت زینب دچار تغافل گشته! آیا او به مرگ طبیعی بر اثر مصائب فراوان (که دیده است) درگذشته یا اینکه به واسطه سم جفا که از جانب یزید در خفا از مردم و تاریخ به او رسیده شد، کشته شده است؟! 📚ﺯﻳﻨﺐ ﺍﻟﻜﺒﺮﻯ ﻋﻠﻴﻬﺎ ﺍﻟﺴﻼﻡ؛ ص۵۹۲ ◾️نکته: همانطور که در متن آمد، تشکیک بین شهادت در اثر مصیبت یا شهادت بر اثر مسمومیت حضرت است که در هر دو صورت می‌توان و شایسته است حضرت زینب سلام الله علیها را شهیده دانست.
💠 قرابت ▪️ علی (علیه السلام) می ‏فرماید: نزدیك ‏ترین مردم به انبیا (علیهم السلام) داناترین و آگاه ‏ترین آنان به ره ‏آورد انبیاست. آن ‏گاه به این آیه قرآن كریم استدلال كرد كه می ‏فرماید: نزدیك ‏ترین افراد به ابراهیم (علیه السلام) كسانی هستند كه از او تبعیت كردند و نیز این پیامبر و مؤمنان به این پیامبر. ▫️ آن‏ گاه فرمود: (صلی الله علیه و آله و سلم) كسی است كه خدا را اطاعت كند اگرچه از حیث نسب، دور باشد و دشمن آن حضرت كسی است كه معصیت خدا می ‏كند اگرچه از جهت نسب و قرابت، نزدیك باشد: «إنّ أولی الناس بالأنبیاء أعلمهم بماجاؤوا به ثم تلا: (إنّ أولی الناس بإبراهیم للّذین اتّبعوه وهذا النبی والّذین ءامنوا) الآیة. ثم قال: إن ولىّ محمّد من أطاع الله وإن بعدت لحمته وإنّ عدوّ محمّدٍ من عصی الله وإن قربت قرابته». ▫️ بنابراین، انسان آشنا به نمی‏ تواند بگوید: هر كسی كه وابسته به خانه ‏ای بود و نان خور آنجا محسوب شد، از نظر قرآن كریم، اهل آن خانه است. روی همین جهت معتقدان این نظریه، مؤمن بودن را برای داخل شدن در مجموعه «أهل البیت» شرط كرده‏اند، غافل از آن‏كه ادعای ایمان كفایت نمی ‏كند. 📚 تجلی‏ ولایت در آیه تطهیر، ص80.
☀️ روشن تر از خورشید... ⁉️ ابو خالد كابلى گويد: از امام باقر علیه السلام از تفسير آیۀ «فَآمِنُوا بِالله وَ رَسُولِهِ وَ النُّورِ الَّذِي أَنْزَلْنا»(۱) پرسيدم، ✅ حضرت در جواب فرمودند: اى اباخالد! به خدا سوگند كه مقصود از نور، ائمۀ از آل محمد علیهم السلام می باشند، تا روز قيامت؛ به خدا كه ايشانند همان نور خدا كه فرو فرستاده؛ به خدا كه ايشانند نور خدا در آسمانها و زمين. ☀️ و الله یَا أَبَا خَالِدٍ لَنُورُ الْإِمَامِ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ أَنْوَرُ مِنَ الشَّمْسِ الْمُضِیئَةِ بِالنَّهَارِ وَ هُمْ وَ الله یُنَوِّرُونَ قُلُوبَ الْمُؤْمِنِینَ وَ یَحْجُبُ الله عَزَّ وَ جَلَّ نُورَهُمْ عَمَّنْ یَشَاءُ فَتُظْلِمُ قُلُوبُهُمْ ☀️ بخدا قسم اى ابا خالد! نور امام در دل مؤمنين، از نور خورشيد تابان در روز، روشن‏ تر است. به خدا كه ائمه علیهم السلام، دلهاى مؤمنين را منور سازند و خدا از هر كس خواهد نور ايشان را پنهان دارد؛ پس دل آنها تاریک گردد. 🔸 بخدا قسم اى ابا خالد! بنده اى ما را دوست ندارد و از ما پيروى نكند مگر اينكه خدا قلبش را پاكيزه كرده باشد و خدا قلب بنده اى را پاكيزه نكند مگر اينكه تسلیم ما شده باشد و با ما آشتى كرده باشد و چون تسلیم ما شد خدا از حساب سخت نگاهش دارد و از هراس بزرگ روز قيامت ايمنش سازد. 📚 كافی، ج۱، ص۱۹۴ (۱) سوره تغابن آیه ۸ «به خدا و رسولش و نوری که نازل کرده، ایمان بیاورید»
das_4b2d7ddecdbc4da98f2881432d21a05c.mp3
3.47M
🎙 تنها راه رسیدن به خدا 🎤 حجت الاسلام عالی
حضرت معصومه.pdf
307.6K
📥 نگاهی گذرا به زندگی سلام الله علیها
🔰 گوشه ای از جلالت قدر حضرت معصومه سلام الله علیها و اهمیت شهر قم ✨ ﺭﻭِﻱَ ﻋَﻦْ ﻋِﺪﺓٍ ﻣِﻦْ ﺃَﻫْﻞِ ﺍﻟﺮﻱ ﺃَﻧﻬُﻢْ ﺩَﺧَﻠُﻮﺍ ﻋَﻠَﻰ ﺃَﺑِﻲ ﻋَﺒْﺪِ ﺍﻟﻠﻪِ علیه السلام ﻭَ ﻗَﺎﻟُﻮﺍ ﻧَﺤْﻦُ ﻣِﻦْ ﺃَﻫْﻞِ ﺍﻟﺮﻱ ﻓَﻘَﺎﻝَ ﻣَﺮْﺣَﺒﺎً ﺑِﺈِﺧْﻮَﺍﻧِﻨَﺎ ﻣِﻦْ ﺃَﻫْﻞِ ﻗُﻢ ﻓَﻘَﺎﻟُﻮﺍ ﻧَﺤْﻦُ ﻣِﻦْ ﺃَﻫْﻞِ ﺍﻟﺮﻱ ﻓَﺄَﻋَﺎﺩَ ﺍﻟْﻜَﻠَﺎﻡَ ﻗَﺎﻟُﻮﺍ ﺫَﻟِﻚَ ﻣِﺮَﺍﺭﺍً ﻭَ ﺃَﺟَﺎﺑَﻬُﻢْ ﺑِﻤِﺜْﻞِ ﻣَﺎ ﺃَﺟَﺎﺏَ ﺑِﻪِ ﺃَﻭﻟًﺎ 🔸 گروهی از مردم ری به خدمت امام صادق علیه السلام رسیدند و عرض کردند: ما از اهالی ری هستیم. حضرت فرمودند: مرحبا به برادران ما از اهل قم! عرض کردند ما اهل ری هستیم! حضرت همان جواب را فرمودند. چند مرتبه گفتند ما اهل ری هستیم و حضرت نیز همان جواب اول را فرمودند. ✨ ﻓﻘَﺎﻝ علیه السلامَ ﺇِﻥّ ﻟِﻠﻪِ ﺣَﺮَﻣﺎً ﻭَ ﻫُﻮَ ﻣَﻜﺔُ ﻭَ ﺇِنّ ﻟِﺮﺳُﻮله ﺣَﺮَﻣﺎً ﻭَ ﻫُﻮَ ﺍﻟْﻤَﺪِﻳﻨَﺔُ ﻭَ ﺇِﻥّ ﻟِﺄَﻣِﻴﺮِﺍﻟْﻤُﺆْﻣِﻨِﻴﻦَ ﺣَﺮَﻣﺎً ﻭَ ﻫُﻮَ ﺍﻟْﻜُﻮﻓَﺔُ ﻭَ ﺇِﻥّ ﻟَﻨَﺎ ﺣَﺮَﻣﺎً ﻭَ ﻫُﻮَ ﺑَﻠْﺪَﺓُ ﻗُﻢ ﻭَ ﺳَﺘُﺪْﻓَﻦُ ﻓِﻴﻬَﺎ ﺍﻣْﺮَﺃَﺓٌ ﻣِﻦْ ﺃَﻭْﻟَﺎﺩِﻱ ﺗُﺴَﻤﻰ ﻓَﺎﻃِﻤَﺔَ ﻓَﻤَﻦْ ﺯَﺍﺭَﻫَﺎ ﻭَﺟَﺒَﺖْ ﻟَﻪُ ﺍﻟْﺠَﻨﺔُ 🔸 سپس حضرت فرمودند: برای خدا حرمی است و آن مکه است و برای رسولش حرمی است و آن مدینه است و برای امیرالمومنین حرمی است و آن کوفه است و برای ما (ائمه علیهم السلام) حرمی است و آن شهر قم است. 🔸به زودی زنی از فرزندان من که نامش فاطمه است در آنجا دفن می شود هرکس او را زیارت کند بهشت برایش واجب می شود. ✨ ﻗﺎﻝَ ﺍﻟﺮﺍﻭِﻱ ﻭَ ﻛَﺎﻥَ ﻫَﺬَﺍ ﺍﻟْﻜَﻠَﺎﻡُ ﻣِﻨْﻪُ ﻗَﺒْﻞَ ﺃَﻥْ ﻳُﻮﻟَﺪَ ﺍﻟْﻜَﺎﻇِﻢُ ﻋَﻠَﻴْﻪِ ﺍﻟﺴﻠَﺎﻡُ. 🔸 راوی می گوید این کلام را امام صادق علیه السلام زمانی فرمودند که هنوز امام کاظم علیه السلام به دنیا نیامده بودند. 📚 بحارالانوار ج۵۷ ص۲۱۶ ✨ در روایت دیگری شبیه به این روایت امام صادق علیه السلام در ادامه فرمودند: ✨ ...أَلَا إِنَّ لِلْجَنَّةِ ثَمَانِیَةَ أَبْوَابٍ ثَلَاثَةٌ مِنْهَا إِلَی قُمَّ تُقْبَضُ فِیهَا امْرَأَةٌ مِنْ وُلْدِی اسْمُهَا فَاطِمَةُ بِنْتُ مُوسَی وَ تُدْخَلُ بِشَفَاعَتِهَا شِیعَتِی الْجَنَّةَ بِأَجْمَعِهِمْ. 🔸 آگاه باشید که بهشت هشت درب دارد که سه درب از آن بسوی قم است. زنی از فرزندان من در آن شهر از دنیا می‌رود که اسم او فاطمه دختر موسی است که همه شیعیان من با شفاعت او وارد بهشت می‌شوند. 📚بحارالانوار ج۵۷ ص۲۲۸
منبراستادالهی4آذر1400قدردانستن ولایت حضرت فاطمه س.mp3
9.24M
✅ قدر دانستن ولایت حضرت زهرا سلام الله علیها...
☘️فرزند فاطمه ایم☘️ حضرت علامه حسن زاده آملی می فرمودند: آن قدر حضرت فاطمه (علیها السلام) جایگاه بلندی دارد که هر گاه ائمه (علیهم السلام) می‌خواهند شرح حالشان را بیان کنند و بگویند از کجا هستیم می‌گویند ما فرزند فاطمه (علیها السلام) هستیم. نمی‌گویند فرزند علی (علیه السلام) هستیم.با اینکه فرزند علی (علیه السلام) بودند ولی با این کار عظمت فاطمه (علیها السلام) را می‌رسانند. فاطمه عصمت الله الکبری و خامس اهل کساء است و به نص روایات شیعه و سنی سیده نساء اهل الجنه است. در بهشت زنی را بزرگتر از فاطه زهرا (علیها السلام) نمی‌یابی، بعد از جناب رسول الله و جناب امیرالمومنین در مقام عصمت در عالم اسلام زنی را به پاکی او، به عصمت و پاکی و بزرگی او پیدا نمی‌کنی. منبع: سخنرانی صوتی
هدایت شده از عارفانه
🔹🔸دست توسل به دامن خاتم اوصياء و اولياء امام زمان مهدى موعود حجة بن الحسن العسكرى (ع ) دراز كن كه گردنه هاى سهمگين و هولناك در پيش دارى و آن بزرگوار امير كاروان است. قدّس‌سرّه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️بخشی از کلیپ مستند بودائیان و امام حسین علیه السلام 🔺۷.۳ درصد جمعیت جهان را پیروان آیین بودا تشکیل می‌دهند در این کلیپ، از سفر خود به محلِ زندگی بودائیان در کشمیر و تبت ارتباط آن‌ها با امام حسین (ع) می‌گوید
🔰 همه چیز در گرو محبت و ولایت امیرالمومنین علیه السلام... ✨ رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: ✨ و اَلَّذِي بَعَثَنِي بِالْحَقِّ نَبِيّاً، لاَ يَقْبَلُ اَلله مِنْ عَبْدٍ حَسَنَةً حَتَّى يَسْأَلَهُ عَنْ حُبِّ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ وَ هُوَ تَعَالَى أَعْلَمُ، فَإِنْ جَاءَ بِوَلاَيَتِهِ قَبِلَ عَمَلَهُ عَلَى مَا كَانَ مِنْهُ، وَ إِنْ لَمْ يَأْتِ بِوَلاَيَتِهِ لَمْ يَسْأَلْهُ عَنْ شَيْءٍ، ثُمَّ أَمَرَ بِهِ إِلَى اَلنَّارِ ✨سوگند به او که مرا بر حق به پیامبری برانگیخت، خداوند از هیچ بنده ای هیچ کار نیکی را نمی پذیرد تا آن که از او درباره دوستی و محبت علی بن ابی طالب علیه السلام بپرسد، و البته حق تعالی خود بهتر می‌داند. پس اگر او ولایت علی علیه السلام را آورده باشد، عملی را که انجام داده از او می‌پذیرد و اگر ولایت او را با خود نیاورده باشد، درباره هیچ چیز دیگر از او نمی پرسد و سپس فرمان می‌دهد تا او را به دوزخ برند. 📚 امالی شیخ طوسی، ص۱۰۶