"𝗩ҽlorα𐙚
بیا باهم بریم بزنیم
بریم بریم
من خیلی رو تابستون غیرتی ام
مث سگ میزنم اینارو
"𝗩ҽlorα𐙚
بریم بریم من خیلی رو تابستون غیرتی ام مث سگ میزنم اینارو
منم، اصلا درد و بلای تابستون و گرماش بخوره تو سر بقیه فصلا
"𝗩ҽlorα𐙚
منم، اصلا درد و بلای تابستون و گرماش بخوره تو سر بقیه فصلا
نهههه بنده فن سرمای زمستون هستم🗣
"𝗩ҽlorα𐙚
ولی گرما رو شدیدا حس میکنم 🗣
خب دیگه این مشکل توئه باید از گرما لذت ببری🗣
اون لحظه که سگ سیاه افسردگی تو غروب زمستون تو تاریکی پاچتو گرفته
علاوه بر حال روحی خرابت باید سگ لرز زمستون و سوزش استخون هاتم تحمل کنی و در حالی که سرما خوردی فاکینگ شلغم رو بکنی تو دهنت و لبه های بینی زخم شده تو با دستمال برای بار ۱۶۲۷۹۲۸۳۶۳۸۲۸ ام پاک کنی