"𝗩ҽlorα𐙚
منم، اصلا درد و بلای تابستون و گرماش بخوره تو سر بقیه فصلا
نهههه بنده فن سرمای زمستون هستم🗣
"𝗩ҽlorα𐙚
ولی گرما رو شدیدا حس میکنم 🗣
خب دیگه این مشکل توئه باید از گرما لذت ببری🗣
اون لحظه که سگ سیاه افسردگی تو غروب زمستون تو تاریکی پاچتو گرفته
علاوه بر حال روحی خرابت باید سگ لرز زمستون و سوزش استخون هاتم تحمل کنی و در حالی که سرما خوردی فاکینگ شلغم رو بکنی تو دهنت و لبه های بینی زخم شده تو با دستمال برای بار ۱۶۲۷۹۲۸۳۶۳۸۲۸ ام پاک کنی
"𝗩ҽlorα𐙚
خب دیگه این مشکل توئه باید از گرما لذت ببری🗣
نه از گرما رنج و از سرما لذت میبرم🗣
"𝗩ҽlorα𐙚
اون لحظه که سگ سیاه افسردگی تو غروب زمستون تو تاریکی پاچتو گرفته علاوه بر حال روحی خرابت باید سگ لر
اون لحظه که داری با یه لباسی که همه میگن خنکه راه بری ولی بدنت گرم باشه علاوه بر اون کف سرت جوری داغ بشه که بتونی با گرماش غذا بپزی و بخاطر حساسیت برای بار 151619646464648484 بینیت رو پاک کنی علاوه بر اون سر صبح افتاب بزنه تو اتاقت و بیدارت کنه و وسط خواب با گرما بلند شی و دنبال یه خنکی بگردی ولی همچنان زیر کولر گرمته