"𝗩ҽlorα𐙚
بریم بریم من خیلی رو تابستون غیرتی ام مث سگ میزنم اینارو
منم، اصلا درد و بلای تابستون و گرماش بخوره تو سر بقیه فصلا
"𝗩ҽlorα𐙚
منم، اصلا درد و بلای تابستون و گرماش بخوره تو سر بقیه فصلا
نهههه بنده فن سرمای زمستون هستم🗣
"𝗩ҽlorα𐙚
ولی گرما رو شدیدا حس میکنم 🗣
خب دیگه این مشکل توئه باید از گرما لذت ببری🗣
اون لحظه که سگ سیاه افسردگی تو غروب زمستون تو تاریکی پاچتو گرفته
علاوه بر حال روحی خرابت باید سگ لرز زمستون و سوزش استخون هاتم تحمل کنی و در حالی که سرما خوردی فاکینگ شلغم رو بکنی تو دهنت و لبه های بینی زخم شده تو با دستمال برای بار ۱۶۲۷۹۲۸۳۶۳۸۲۸ ام پاک کنی
"𝗩ҽlorα𐙚
خب دیگه این مشکل توئه باید از گرما لذت ببری🗣
نه از گرما رنج و از سرما لذت میبرم🗣