"𝗩ҽlorα𐙚
وقتی توی زمستون برف اومده تو میتونی با دوستت برف بازی کنی بری مدرسه و سر کلاس ها با بغل دستیت مسخره
تو قاره ما وقتی برف میاد مدرسه ها تعطیله 😂
"𝗩ҽlorα𐙚
سعی کن از گرما لذت ببری وقتی نور آفتاب میخوره بهت چشماتو ببند و سعی کن از گرم شدن کل وجودت لذت ببری
گرما برای من عذابه چون شدیداا گرماییم
توی زمستون میتونی زیر برف ارامش داشته باشی تو پاییز زیر بارون
"𝗩ҽlorα𐙚
وقتی توی زمستون برف اومده تو میتونی با دوستت برف بازی کنی بری مدرسه و سر کلاس ها با بغل دستیت مسخره
من تو این عمری که از خدا گرفتم برفی ندیدم که بشه باهاش بازی کرد، نههههه
"𝗩ҽlorα𐙚
تو قاره ما وقتی برف میاد مدرسه ها تعطیله 😂
مجبوری صبح پاشی و کلاس آنلاین مسخره رو شرکت کنی درصورتی که میتونی زندگی هیجلن انگیز تری داشته باشه
"𝗩ҽlorα𐙚
واقعا به زمستون فنا نباید میوه بدن و باید تابستونا بفرستنشون مدرسه
فقط با گرمای زمستون مشکل دار_
با گرما کلا مشکل دارم
"𝗩ҽlorα𐙚
من تو این عمری که از خدا گرفتم برفی ندیدم که بشه باهاش بازی کرد، نههههه
پارساللل با اون مثلا بنده خدا که هی ضربه میزد به درختتتتت