"𝗩ҽlorα𐙚
تو قاره ما وقتی برف میاد مدرسه ها تعطیله 😂
مجبوری صبح پاشی و کلاس آنلاین مسخره رو شرکت کنی درصورتی که میتونی زندگی هیجلن انگیز تری داشته باشه
"𝗩ҽlorα𐙚
واقعا به زمستون فنا نباید میوه بدن و باید تابستونا بفرستنشون مدرسه
فقط با گرمای زمستون مشکل دار_
با گرما کلا مشکل دارم
"𝗩ҽlorα𐙚
من تو این عمری که از خدا گرفتم برفی ندیدم که بشه باهاش بازی کرد، نههههه
پارساللل با اون مثلا بنده خدا که هی ضربه میزد به درختتتتت
"𝗩ҽlorα𐙚
گرما برای من عذابه چون شدیداا گرماییم توی زمستون میتونی زیر برف ارامش داشته باشی تو پاییز زیر بارون
اره مخصوصا آرایش کرده بری زیر بارون شبیه .... های ارزون قیمت دوره رنسانس بشی
یا وقتی پاشنه بلند پوشیدی با مغز بکوبی زمین چون زمین زیر پات خیسه
وای تابستون بیا بغلم گوش نده اینا چی میگن خودم عاشقتم