گاهی یه حرفایی رو نمیشه زد، یه اشکایی رو نمیشه ریخت، مثل همونجا که ابتهاج میگه: « سالها ناگفته ماند این شرحِ درد سالها :) »
- فهمیدم دوستت دارم
همان شبی که با یک حرفِ سادهیِ تو،
تا صبح لبخند زدم.
:)))
- یلدا سیدی .
حتی یک نفر در این دنیا شبیه تو نیست
نه در نفس کشیدن
نه در نفس نفس زدن
و نه از قشنگی،نفس مرا بند آوردن.
- عباس معروفی .