.
واقعا از ظرف شستن بدم میاد ، ولی خب اینم قسمتی از کاره
نه میشه ازش فرار کرد
نه میشه رهاش کرد
نه میشه حذفش کرد
و نه هیچی
فقط باید باهاش کنار بیای
جز این هیچ راهی نداری🙃🙃
.
.
تو کارگاه قبلی که بودم ، بعضی وقتا اون روزی که سفارشات کافه رو میزدم ، دیگه ظرفاشو نمیشستم ، ظرفاشو میذاشتم واسه فرداش ، چون شستن ظرفها ، خودش یک پروسه ی یکی دو ساعته بود.
ولی اینجا
به لطف دخترک قشنگم ، این پروسه برام کوتاه تر شده و نیم ساعته جمع و جور میشه.
اینجا دیگه بلافاصله بعد ارسال سفارشات ، تقسیم کار میکنم و ظرفا رو هم صفا میدم🤌🤌🤌🤌
به امید اون روزی که تکنولوژی ارتقا پیدا کنه و یه ماشینی بسازن که قالب ها رو هم بشوره و من دیگه راحت بشم🙈🙈🙈
.
.
Hello everybody
یه نفر اینجا هست که از صبح تا حالا پرستار یه فرشته کوچولو بوده☺️☺️
امروز نازنین خواهر نوبت دندون پزشکی داشت ، جوجشو آورد که بذاره پیش مامی.
مامی هم رفتن مراسم تشییع جنازه ی آقای همساده.
خلاصه که توفیق اجباری نصیبمان گشت که یه روز بچه داری کنیم.
وقت گذرانی با یه جوجه ی یک و نیم ساله هم شیرین بود ، هم پر استرس😁🙈
خلاصه که امروزمان اینگونه گذشت و اما فردا می خوام که با نمونه کار و نظرات هنرجو های کلاس کلوچه ی فومن ، کانالو بترکونم
😎😎😎😎
این کلاس تا پایان شهریور تخفیف داره و واقعا دلم نمیاد حرفی ازش نزنم ، نمونه کار بچه ها رو میذارم که تشویق بشین بیاین تو کلاس شرکت کنین ، چون میدونم بعدش بهم پیام میدین و میگین
زهرا گلی ، حلالت🤌🤌🤌
واسه شنیدن و خوندن همین یک واژه ، فردا اینجا رو خواهم ترکوند🙃🙃🙃
.
.
اینقدر نظرات بچه ها در مورد این تک آیتم دلچسب و شیرین و گوارا بود که .....
که خستگی آزمون و خطاها و تحقیق و مطالعه ها رو شست و برد☺️
بچه ها ، آموزش دادن آیتم های اصیل و سنتی کار بسیار سختی هست ، اینکه بتونه چیزی رو آموزش بدی که دقیقا مطابق اصلش باشه ، واقعا سخته
و تحقیق و مطالعه ی زیادی پشت همین تک آیتم بود.
اینقدر زیاد که واقعا خسته شدم ، البته خستگی جسمی ، نه روحی 😉
ولی نمونه کار بچه های کلاس چند تا جون به جونام اضافه کرد.
اینقدری که با خودم گفتم
ارزش داشت 👌
اون همه وقت و زمانی که برای همین یه دونه آیتم گذاشتی ، به دیدن این نتایج می ارزید💪💪💪
.
.
فردا نمونه کارهاشونو میذارم
نظراتشونو میذارم
اگر از این کلاس جا موندین ، خودتونو برسونین.
یه روز بابت این رسیدنه ، از خودتون تشکر میکنین
💜💜💜💜
.
امروز ۱۱ روزه که کلاس کلوچه ی فومن شروع شده و من حدودا ۱۴۰ تا اسکرین شات از نمونه کار بچه ها و پیام های رضایتشون دارم.
یعنی میانگین روزی ۱۲/۱۳ پیام رضایت
و این در حالیه که خیلی از بچه ها یا مسافرت بودن و یا درگیر بدوبدو های آخر شهریور و نرسیدن که در چالش این کلاس شرکت کنن.
مطمئن هستم اگر در زمانِ دیگری غیر از پایان شهریور ، استارت این کلاسُ میزدم ، تعداد پیام ها و نمونه کارها به مراتب بیشتر بود 👌👌👌
.
.
تمام ۱۴۰ پیامو نمیذارم ، چون قطعا حوصلتون نمی کشه بخونین.
ولی بیاین چند تاشو با هم ببینیم و بشنویم 😎😎
.