.
Hello everybody
یه نفر اینجا هست که از صبح تا حالا پرستار یه فرشته کوچولو بوده☺️☺️
امروز نازنین خواهر نوبت دندون پزشکی داشت ، جوجشو آورد که بذاره پیش مامی.
مامی هم رفتن مراسم تشییع جنازه ی آقای همساده.
خلاصه که توفیق اجباری نصیبمان گشت که یه روز بچه داری کنیم.
وقت گذرانی با یه جوجه ی یک و نیم ساله هم شیرین بود ، هم پر استرس😁🙈
خلاصه که امروزمان اینگونه گذشت و اما فردا می خوام که با نمونه کار و نظرات هنرجو های کلاس کلوچه ی فومن ، کانالو بترکونم
😎😎😎😎
این کلاس تا پایان شهریور تخفیف داره و واقعا دلم نمیاد حرفی ازش نزنم ، نمونه کار بچه ها رو میذارم که تشویق بشین بیاین تو کلاس شرکت کنین ، چون میدونم بعدش بهم پیام میدین و میگین
زهرا گلی ، حلالت🤌🤌🤌
واسه شنیدن و خوندن همین یک واژه ، فردا اینجا رو خواهم ترکوند🙃🙃🙃
.
.
اینقدر نظرات بچه ها در مورد این تک آیتم دلچسب و شیرین و گوارا بود که .....
که خستگی آزمون و خطاها و تحقیق و مطالعه ها رو شست و برد☺️
بچه ها ، آموزش دادن آیتم های اصیل و سنتی کار بسیار سختی هست ، اینکه بتونه چیزی رو آموزش بدی که دقیقا مطابق اصلش باشه ، واقعا سخته
و تحقیق و مطالعه ی زیادی پشت همین تک آیتم بود.
اینقدر زیاد که واقعا خسته شدم ، البته خستگی جسمی ، نه روحی 😉
ولی نمونه کار بچه های کلاس چند تا جون به جونام اضافه کرد.
اینقدری که با خودم گفتم
ارزش داشت 👌
اون همه وقت و زمانی که برای همین یه دونه آیتم گذاشتی ، به دیدن این نتایج می ارزید💪💪💪
.
.
فردا نمونه کارهاشونو میذارم
نظراتشونو میذارم
اگر از این کلاس جا موندین ، خودتونو برسونین.
یه روز بابت این رسیدنه ، از خودتون تشکر میکنین
💜💜💜💜
.
امروز ۱۱ روزه که کلاس کلوچه ی فومن شروع شده و من حدودا ۱۴۰ تا اسکرین شات از نمونه کار بچه ها و پیام های رضایتشون دارم.
یعنی میانگین روزی ۱۲/۱۳ پیام رضایت
و این در حالیه که خیلی از بچه ها یا مسافرت بودن و یا درگیر بدوبدو های آخر شهریور و نرسیدن که در چالش این کلاس شرکت کنن.
مطمئن هستم اگر در زمانِ دیگری غیر از پایان شهریور ، استارت این کلاسُ میزدم ، تعداد پیام ها و نمونه کارها به مراتب بیشتر بود 👌👌👌
.
.
تمام ۱۴۰ پیامو نمیذارم ، چون قطعا حوصلتون نمی کشه بخونین.
ولی بیاین چند تاشو با هم ببینیم و بشنویم 😎😎
.
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
بشنوین از زبان خانم شیرنگی عزیزم که اصالتا شمالی هستن☺️☺️
بالاخره شمالی ها یه ذره کلوچه شناس تر از ما هستن 👌👌
نا سلامتی یه عمر با فومن همساده بودن😉😉😉
🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
.
.
بخوانید از قلم خانم زمانی عزیزم که شمالی نیستن ، ولی موجبات تعجب دیگرانُ فراهم کردن😉😉
🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
آی دی من 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.
.
بخوانید از قلم خانم قدیمی عزیزم که یدی طولانی در قنادی دارن و ٱستادتر از بسیاری از اساتید هستن ☺️☺️
یک محصولُ با رسپی های متفاوت میشه ساخت ، اما کدوم رسپی اصلی هست ؟ کدوم دستکاری شده ؟ کار با کدوم راحت تره ؟ کدوم خوشمزه تره؟
کدوم....؟
کدوم...؟
کدوم...؟
یک عدد زهرای صبور اینجا حضور داره که این رسپی های مختلفُ تست میزنه و بهترینشو به شما می رسونه ، در واقع شما فقط شهریه ی یک رسپی رو پرداخت نمیکنین ، شما بهای استفاده از تجربیات استاد گلی رو می پردازین که البته روی این تجربیات نمیشه قیمت گذاشت ، اگر مبلغی هم تعیین میشه صرفا چون عرف اینگونه می طلبه 🙃🙃🙃
🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
آی دی من 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.
.
بارها این کلوچه رو درست کردم و خراب میشد ....🙃🙃
چرا خب؟
واقعا چرا ؟
هزیته ی تأمین هر بار مواد اولیه چقدره؟
شهریه ی کلاس آموزشی چقدره؟
😉😉😉
به نظرم هوشمندانه تره اگر که:
آزمون و خطاها و اسراف ها و ریخت و پاش ها رو یه نفر انجام بده و بقیه از تجربیات اون یه نفر استفاده کنیم.
اینجوری مواد اولیه ی کمتری اسراف میشه ، وقت و زمان کمتری هم اَزمون گرفته میشه ، آرامش اعصاب جمعی هم حفظ میشه😁
🌹🌹🌹🌹
برای شرکت در این کلاس همچنان میتونین با تخفیف ثبت نام کنین. برای اطلاع از شرایط ثبت نام روی لینک زیر ضربه بزنین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugar/729
آی دی من 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.