چقدر از این طرح استقبال کردین
دمتون گرم 💜💜💜
باشه ، هر از گاهی میذارم براتون
اما شما هم بهتره که این نکات رو یادداشت کنید که یه جا سر جمع داشته باشین 👌👌👌
من جمله مزایای این روزهای زندگیم اینه که فرصت بیشتری برای مطالعه دارم.☺️☺️
این کتاب چند سال پیش ترند شد و وارد هر محفلی میشدی ، ازش صحبت میشد.
منم همون موقع خریدمش ، سی چهل صفحه خوندم ، نتونستم باهاش ارتباط بگیرم و کنار گذاشتمش.
امروز صبح دوباره رفتم سراغش و از صبح تا الان یه دور خوندمش ، تمام.
اما بازم نتونستم باهاش ارتباط بگیرم و هیچ رغبتی برای مطالعه ی دوباره و سه باره ی این کتاب ندارم.
به نظرم یه جوریه ، از دیدگاه نویسنده ی این کتاب ، آدم ها ، کلهم اجمعین ، از دم همه بیشعورن😐😐😐
تعاریف بسیار زیادی از این کتاب شنیده بودم ، اما اصلا ازش خوشم نیومد ،
فی الحال تصمیم گرفتم برم بذارمش قفسه ی بالای کمد کتاب هام ، شاید دو سه سال دیگه دوباره رفتم سراغش ، شایدم هیچ وقت نرفتم😁😁😁
بچه ها
یه جوری شدم این کتابو خوندم ، احساس میکنم خیلی بی شعورم😂😂😂😂
اگر کسی اینجا هست ، که این کتاب رو مطالعه کرده ، دوست دارم برداشتی که ازش داشته رو برام بنویسه.
شما هم بعد از خوندنش احساس بیشعوری کردین یا من واقعا بی شعورم🤦♀🤦♀🤦♀
سلام سلام
سلام به روی ماهتون
بریم یه نکته ی قنادی بخونیم با هم☺️☺️
#نکات_قنادی
#نکته_ی_قنادی
حتما شما هم بارها از اساتید مختلف شنیدید که میگن مایه ی کیک ، بلافاصله بعد از آماده سازی باید بره داخل فر.
حالا اگه بلافاصله نره چی میشه😁😁😁
اصلا چرا این حرفو میزنن؟؟🤷♀🤷♀
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
علت اینه که داخل مایه ی کیک بکینگ پودر داریم ، بکینگ پودر از دو تا ماده تشکیل شده که یکیش در مجاورت رطوبت شروع به فعالیت میکنه و دیگری در مجاورت گرما
وقتی شما آرد و بکینگ رو با تخم مرغ و سایر مواد کیک ترکیب میکنین ، در واقع بکینگ پودر در مجاورت رطوبت قرار میگیره و بخشی از فعالیتش آغاز میشه ، حالا اگر شما فورا مایه ی کیک رو داخل قالب بریزین و تو فر قرار بدین ، اون بخش دیگه ی بکینگ هم در مجاورت گرما قرار میگیره و فعالیتش رو شروع میکنه
وقتی هر دو ماده ی بکینگ پودر با هم فعالیت کنن، بیشترین میزان پف کیک رو خواهید داشت.
حالا گاهی پیش میاد که شما مایه ی کیک رو آماده کردین ، اما یه هو اتفاقی میفته که نمیتونین کیک رو داخل فر بذارین.
مثلاً فرتون برقی هست و یه هو برق میره و یا.....
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
حال چه کنیم؟؟
در این جور مواقع مایه ی کیک رو داخل قالب مورد نظر بریزین و بذارین داخل یخچال و در اولین فرصت ممکن اونو بپزین.
باز هم کیکتون پف میکنه بچه ها و قابل مصرفه ، اما اینو بدونین که یه کوچولو از میزان پفش کم میشه ، چون یک عامل فعالیت بکینگ کمرنگ شده ( اونی که در مجاورت رطوبت شروع به فعالیت میکرد )
بچه ها جونم ،
نشه که از فردا برین مایه ی کیک بگیرین ، خوشحال و خرم بذارین تو یخچال ، هر وقت حسش بود بپزین😁😁😁
این کار اصولی نیست ، مایه ی کیک فورا بعد از آماده سازی باید بره داخل فر تا بهترین نتیجه ی ممکن رو بده.
این نکته رو گفتم برای مواقع ضرورت و اتفاقات یه هویی که دچار استرس نشین☺️☺️☺️
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
ویس توضیحات تکمیلی در مورد نکته ی امروز😁😁😁
یه کم زیادی با این نکته کیف کردین ، یه ویس گذاشتم ضد حال بخورین جبران بشه😂😂😂😂