eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
چقدر از این طرح استقبال کردین دمتون گرم 💜💜💜 باشه ، هر از گاهی میذارم براتون اما شما هم بهتره که این نکات رو یادداشت کنید که یه جا سر جمع داشته باشین 👌👌👌
من جمله مزایای این روزهای زندگیم اینه که فرصت بیشتری برای مطالعه دارم.☺️☺️ این کتاب چند سال پیش ترند شد و وارد هر محفلی میشدی ، ازش صحبت میشد. منم همون موقع خریدمش ، سی چهل صفحه خوندم ، نتونستم باهاش ارتباط بگیرم و کنار گذاشتمش. امروز صبح دوباره رفتم سراغش و از صبح تا الان یه دور خوندمش ، تمام. اما بازم نتونستم باهاش ارتباط بگیرم و هیچ رغبتی برای مطالعه ی دوباره و سه باره ی این کتاب ندارم. به نظرم یه جوریه ، از دیدگاه نویسنده ی این کتاب ، آدم ها ، کلهم اجمعین ، از دم همه بیشعورن😐😐😐 تعاریف بسیار زیادی از این کتاب شنیده بودم ، اما اصلا ازش خوشم نیومد ، فی الحال تصمیم گرفتم برم بذارمش قفسه ی بالای کمد کتاب هام ، شاید دو سه سال دیگه دوباره رفتم سراغش ، شایدم هیچ وقت نرفتم😁😁😁
بچه ها یه جوری شدم این کتابو خوندم ، احساس میکنم خیلی بی شعورم😂😂😂😂 اگر کسی اینجا هست ، که این کتاب رو مطالعه کرده ، دوست دارم برداشتی که ازش داشته رو برام بنویسه. شما هم بعد از خوندنش احساس بیشعوری کردین یا من واقعا بی شعورم🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀
یه نفر پیدا شد از کتاب بیشعوری راضی باشه😂😂😂😂 یعنی من مردم از خنده😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 عالی هستین ، خدایا مرسی بنده های عالی افریدی😂😂😂😂
یه کم قشنگی از طبیعت ببینین و شبتون خوش😘😘 دوستتون دارم و بابت حضورتون خدا رو شکر میکنم 💜💜💜
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام سلام سلام به روی ماهتون بریم یه نکته ی قنادی بخونیم با هم☺️☺️
حتما شما هم بارها از اساتید مختلف شنیدید که میگن مایه ی کیک ، بلافاصله بعد از آماده سازی باید بره داخل فر. حالا اگه بلافاصله نره چی میشه😁😁😁 اصلا چرا این حرفو میزنن؟؟🤷‍♀🤷‍♀ آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید علت اینه که داخل مایه ی کیک بکینگ پودر داریم ، بکینگ پودر از دو تا ماده تشکیل شده که یکیش در مجاورت رطوبت شروع به فعالیت میکنه و دیگری در مجاورت گرما وقتی شما آرد و بکینگ رو با تخم مرغ و سایر مواد کیک ترکیب میکنین ، در واقع بکینگ پودر در مجاورت رطوبت قرار میگیره و بخشی از فعالیتش آغاز میشه ، حالا اگر شما فورا مایه ی کیک رو داخل قالب بریزین و تو فر قرار بدین ، اون بخش دیگه ی بکینگ هم در مجاورت گرما قرار میگیره و فعالیتش رو شروع میکنه وقتی هر دو ماده ی بکینگ پودر با هم فعالیت کنن، بیشترین میزان پف کیک رو خواهید داشت. حالا گاهی پیش میاد که شما مایه ی کیک رو آماده کردین ، اما یه هو اتفاقی میفته که نمیتونین کیک رو داخل فر بذارین. مثلاً فرتون برقی هست و یه هو برق می‌ره و یا..... آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید حال چه کنیم؟؟ در این جور مواقع مایه ی کیک رو داخل قالب مورد نظر بریزین و بذارین داخل یخچال و در اولین فرصت ممکن اونو بپزین. باز هم کیکتون پف میکنه بچه ها و قابل مصرفه ، اما اینو بدونین که یه کوچولو از میزان پفش کم میشه ، چون یک عامل فعالیت بکینگ کمرنگ شده ( اونی که در مجاورت رطوبت شروع به فعالیت میکرد ) بچه ها جونم ، نشه که از فردا برین مایه ی کیک بگیرین ، خوشحال و خرم بذارین تو یخچال ، هر وقت حسش بود بپزین😁😁😁 این کار اصولی نیست ، مایه ی کیک فورا بعد از آماده سازی باید بره داخل فر تا بهترین نتیجه ی ممکن رو بده. این نکته رو گفتم برای مواقع ضرورت و اتفاقات یه هویی که دچار استرس نشین☺️☺️☺️ آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
می‌خواین دیگه نکته نگم😁😁😁
ویس توضیحات تکمیلی در مورد نکته ی امروز😁😁😁 یه کم زیادی با این نکته کیف کردین ، یه ویس گذاشتم ضد حال بخورین جبران بشه😂😂😂😂
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا