eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
بچه ها یک نکته در این کیک نهفته است که عصر میام میگم براتون☺️☺️ طعم این کیک عالیه بچه ها ، عاااالی
بچه ها این کیک در اصل باید در قالب لوف پخته بشه ، قالبی که تو عکس هست ، قالب لوفه https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d اگر در قالب لوف این کیک رو بپزین ، سطحش کمی گنبدی میشه و ترک میخوره و این عاااااااالیه یکی از نشانه های کیک صبحانه ی خوب همین گنبدی شدن و ترک سطح کیک هست ، نشه که اینو ایراد محسوب کنین 😉😉😉 گاهی اوقات ایجاد این ترک ، برای بعضی از اساتید اینقدر مهمه که یک چاقو رو داخل روغن مایع میزنن و یک خط روی مایه ی کیک میکشن و بعد میفرستنش داخل فر که مطمئن باشن که این ترک قطعا ایجاد میشه😅😅😅 آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
بچه ها من این کیکو حدودا سه سال و نیم پیش در تلگرام آموزش دادم ، بین هنرجوهام بسیار پر طرفدار هست ، طعم واقعی کیک رو داره😅😅😅 حتما حتما حتما درستش کنین☺️☺️
پارسال یکی از هنرجوهام بهم پیام دادن و گفتن زهرا جون ، خسته شدم اینقدر برای مدرسه ی بچه ها از بیرون کیک خریدم ، یه کیکی به من بگین براشون درست کنم که دیگه راحت بشم. خب از این حرفشون خندم گرفت ، آخه ما دو تا گودزیلای دهه نودی داریم که هر چقدر هم براشون خوشمزه جات بسازیم ، باز اینا دوست دارن از بیرون خوراکی بخرن برای خودشون😐😐😐 وقتی هنرجوم این حرف رو زدن ، یاد این دو تا وروجک خودمون و این عادت و اخلاق ناپسندشون😁 افتادم. فکر میکنین چرا بچه ها محصولات کارخونه ای رو اینقدر دوست دارن؟؟ به خاطر طعمش؟ اصلا و ابدا ،چون محصولات کارخونه ای به لحاظ طعم بسیار ضعیف هستند و انگشت کوچیکه ی محصولات خونگی هم نمیشن👌👌 به خاطر عطرش؟؟ بازم نه ، محصولات کارخونه ای اکثرا ژل فولکس دارن که به نظر من بوی نامطبوعی داره ، عطر هل و گلاب و زعفرون و وانیل ما کجا و اون بوی مزخرف ژل فولکس کجا😏😏 پس چرا بچه ها اینقدر محصولات کارخونه ای رو دوست دارن؟؟🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ فقط و فقط و فقط و فقط به خاطر ظاهر و نوع بسته بندی بسیار جذاب و دلرباشون که انصافا خود من هم جذبش میشم😁😁😁 با توجه به این شناختی که از بچه ها دارم ، یه ایده ی توپ با همین کیک صبحانه به هنرجو جان دادم که بعد از چند ماه که اومدن کلاس حضوری فرهنگسرا ، بهم گفتن زهرا جون خدا خیرت بده ، چقدر ایده ای که بهم دادین عالی بود و واقعا از کیک خریدن راحت شدم ☺️☺️☺️ حالا من برم به کارهام برسم ، عصر میام این ایده رو به شما هم میگم👌👌
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
برای مشاهده ی آموزش روغن جدا کننده روی لینک زیر ضربه بزنین. https://eitaa.com/violetsugarr/110
قشنگ ترین قسمت کارم🙏🙏🙏 خیلی خوبه که از آموزش های رایگان در جهت درآمدزایی استفاده میکنین. خداقوتتون 💪💪💪 برای مشاهده ی آموزش کیک باقلوا روی لینک زیر ضربه بزنید https://eitaa.com/violetsugarr/649
حالا هعی من میگم عکس بفرستین ، هعی شما نفرستین😁😁😁 فردا که از کانال نمونه کار هنرجوها قرعه کشی کردم و به یه نفر دماسنج عیدی دادم ، بعد خودتون بابت تمام عکس هایی که می‌تونستین بفرستین و نفرستادین پشیمون میشین😉😉😉 عکس ها رو برای ادمین جان بفرستین بچه ها ، اینم آی دیشون👇 @violetsugar_admin1 ایشون عکس های شما رو توی کانال زیر میذارن @violetsugarrr و من هر از گاهی از این کانال 👆 قرعه کشی میکنم و به یه نفر هدیه میدم ☺️
دو سه روز پیش یکی از هنرجوهای کلاس سوسیس و کالباس نیمه صنعتی بهم پیام دادن و ازم مشورت خواستن میخواستن یک ابزار جدید برای کارشون بخرن ، خواستن نظر من رو هم بدونن https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d ازشون پرسیدم چقدر در هفته تولید دارین؟ ایشون این پیام رو برام گذاشتن☺️☺️ لازم به ذکره که ایشون دو تا بچه ی کوچیک دارن خواستم بهتون بگم اگر همت باشه ، اگر عشق و علاقه باشه با وجود داشتن دو تا بچه ی کوچیک ، میشه تو خونه کار کرد و به درآمد رسید. هفته ای ۱۲ تا ۱۵ کیلو سوسیس و کالباس ، به اضافه ی ناگت و فلافل و برگر و لقمه میتونم پیش بینی کنم که درآمدشون با درآمد یک پرستار برابری می‌کنه.☺️☺️ تازه ایشون فقط سه روز در هفته کار میکنن ، یک روز خرید گوشت و آماده سازی اون یک روز تهیه ی محصولات یک روز بسته بندی و توزیع دست تنها هم هستن ، و تازه این اول راهه ، انشاءالله بچه ها بزرگتر که بشن به راحتی میتونن کارشون رو گسترش بدن.💪💪💪 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
اگر رو حساب خودشیفتگی نمیذارین باید بگم که تماما با رسپی های کلاسهای من کار میکنن. حتی ناگت رو هم با آموزش رایگان من میزنن.☺️☺️ https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d عنایت بفرمایید که برگر گوشت شصت درصد در وزن صد گرم رو شصت تومان میفروشن. قیمتش کم نیست ، اما همون طور که خودشون گفتن جزء محصولات پرطرفدار و پر فروششون هست☺️☺️☺️ چرا میخرن ازشون؟ چون خاصه، چون باکیفیته ، چون خوش طعمه ، چون مثل و مانندش اصلا تو بازار و در بین محصولات کارخونه ای نیست ما تو برگر گوشت شصت درصدمون پنیر لبنه می‌زنیم ، این پنیر لعنتی ، از هر نوعی که باشه ، هر جا پا می‌ذاره شگفتی خلق میکنه😅😅😅 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d