eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
برای مشاهده ی آموزش روغن جدا کننده روی لینک زیر ضربه بزنین. https://eitaa.com/violetsugarr/110
قشنگ ترین قسمت کارم🙏🙏🙏 خیلی خوبه که از آموزش های رایگان در جهت درآمدزایی استفاده میکنین. خداقوتتون 💪💪💪 برای مشاهده ی آموزش کیک باقلوا روی لینک زیر ضربه بزنید https://eitaa.com/violetsugarr/649
حالا هعی من میگم عکس بفرستین ، هعی شما نفرستین😁😁😁 فردا که از کانال نمونه کار هنرجوها قرعه کشی کردم و به یه نفر دماسنج عیدی دادم ، بعد خودتون بابت تمام عکس هایی که می‌تونستین بفرستین و نفرستادین پشیمون میشین😉😉😉 عکس ها رو برای ادمین جان بفرستین بچه ها ، اینم آی دیشون👇 @violetsugar_admin1 ایشون عکس های شما رو توی کانال زیر میذارن @violetsugarrr و من هر از گاهی از این کانال 👆 قرعه کشی میکنم و به یه نفر هدیه میدم ☺️
دو سه روز پیش یکی از هنرجوهای کلاس سوسیس و کالباس نیمه صنعتی بهم پیام دادن و ازم مشورت خواستن میخواستن یک ابزار جدید برای کارشون بخرن ، خواستن نظر من رو هم بدونن https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d ازشون پرسیدم چقدر در هفته تولید دارین؟ ایشون این پیام رو برام گذاشتن☺️☺️ لازم به ذکره که ایشون دو تا بچه ی کوچیک دارن خواستم بهتون بگم اگر همت باشه ، اگر عشق و علاقه باشه با وجود داشتن دو تا بچه ی کوچیک ، میشه تو خونه کار کرد و به درآمد رسید. هفته ای ۱۲ تا ۱۵ کیلو سوسیس و کالباس ، به اضافه ی ناگت و فلافل و برگر و لقمه میتونم پیش بینی کنم که درآمدشون با درآمد یک پرستار برابری می‌کنه.☺️☺️ تازه ایشون فقط سه روز در هفته کار میکنن ، یک روز خرید گوشت و آماده سازی اون یک روز تهیه ی محصولات یک روز بسته بندی و توزیع دست تنها هم هستن ، و تازه این اول راهه ، انشاءالله بچه ها بزرگتر که بشن به راحتی میتونن کارشون رو گسترش بدن.💪💪💪 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
اگر رو حساب خودشیفتگی نمیذارین باید بگم که تماما با رسپی های کلاسهای من کار میکنن. حتی ناگت رو هم با آموزش رایگان من میزنن.☺️☺️ https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d عنایت بفرمایید که برگر گوشت شصت درصد در وزن صد گرم رو شصت تومان میفروشن. قیمتش کم نیست ، اما همون طور که خودشون گفتن جزء محصولات پرطرفدار و پر فروششون هست☺️☺️☺️ چرا میخرن ازشون؟ چون خاصه، چون باکیفیته ، چون خوش طعمه ، چون مثل و مانندش اصلا تو بازار و در بین محصولات کارخونه ای نیست ما تو برگر گوشت شصت درصدمون پنیر لبنه می‌زنیم ، این پنیر لعنتی ، از هر نوعی که باشه ، هر جا پا می‌ذاره شگفتی خلق میکنه😅😅😅 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
و به تازگی شصت میلیون ابزار خریدن همه هم از درآمد خودشون این موفقیت برای یک خانم خونه دار ، یه جشن و پایکوبی حسابی میطلبه😎😎😎 اصلا کار به درآمده ندارم ، اون حس و حال خوب رو بدجوری خریدارم🙃🙃🙃 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
یکی دو هفته پیش هم یکی از هنرجوهام بهم گفتن زهرا جون ، از سفارشات عید و ماه رمضون بیست میلیون پس انداز کردم ، به نظرتون با این پول چی کار کنم و پاسخ همیشگی من و توصیه ی صد در صدی و قطعی به همه ی اونهایی که از درآمد خودشون پس‌انداز میکنن اینه که 👇👇👇👇 ابزار بخرین و آموزش حرفه ای ببینین👌👌👌 👆👆👆👆 بچه ها همیشه نود درصد سود پولتونو فقطو فقط صرف توسعه ی کسب و کارتون کنین. اینجوری اون سود ده برابر میشه. وقتی درآمدتون به حدی رسید که اگر برای توسعه ی کسب و کارتون سرمایه گذاری کردین ، بازم پول اضافه اومد ، بعد برین باهاش قاقالیلی بخرین😉😉😉 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
شما فکر کن ایشون دو تا کلاس شیرینی خشک از من خریدن به همراه یک کلاس زولبیا بامیه که در مجموع در تخفیفات به پونصد هزار تومان هم نرسید بعد بیست میلیون باهاش کار کردن💪💪 یا مجموع شهریه ی کلاسهای غذاهای نیمه آماده ی من به یک تومان هم نمی‌رسه بعد یه نفر فقط با پس انداز چند ماهش شصت میلیون ابزار میخره یعنی خدا بخواد برکت بده ، اینجوری میده💪💪💪💪 الکی هم خدا به کسی برکت نمیده تصمیم ، اقدام ، صدق و راستی در کار و نیت خوب ، تلاش ، توکل ، عشق خودتون تو این چرخه بندازین تا خدا بهتون برکت بده ، به همین سادگی☺️☺️ عنایت بفرمایید خودتونو تو این چرخه بندازین منتظر نباشین یه نفر شما رو تو چرخه بکشه خودتون ،خودتونو تو این چرخه بندازین👌👌 و تماااااام تا یک سخن رانی انگیزشی دیگر ، شما را به خدای برکت و شادی و عشق میسپارم☺️☺️ https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
این پیام رو الان همون هنرجوجانی که شصت میلیون ابزار خریدن برام فرستادن بچه ها من یه اخلاقی که دارم اینه که وقتی میبینم هنرجویی داره تو کارش پیشرفت میکنه ،هولش میدم به سمت آموزش دیدن بیشتر و حرفه ای تر ، حتی گاهی استاد بهشون معرفی میکنم و میگم کلاس فلانی رو شرکت کنین 😉😉 عجیب به آموزش دیدن ایمان دارم ، عجییییییب خودم هر ماه حداقل دو تا کلاس آموزشی شرکت میکنم . گاهی حضوری ، گاهی هم مجازی قبلاً حضوریا بیشتر بود ، جدیدا بیشتر مجازی شرکت میکنم☺️☺️ البته که الان دو ماه از سال جدید میگذره و من ۹ تا کلاس مجازی شرکت کردم😅😅😅 و از این بابت خوش حال ترینم😎😎 یه کلاس مجازی دیگه هم خیلی رو مخمه، منتها شهریش ۱۸۰ میلیون تومانه😂😂😂 فعلا وسع مالی جواب نمیده😁😁 انشاءالله پولدار که شدم حتما شرکت میکنم😉😉😉 ۱۸۰ میلیون شهریه اس ، اما یقین دارم که انقلابی در زندگیم و در کسب و کارم ایجاد میکنه ، واسه همین خیلی رو مخمه🙃🙃 البته تا من پولدار بشم و بخوام اون کلاس رو شرکت کنم احتمالا شهریش مرز پونصد میلیون رو رد میکنه🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀ باز دوباره باید صبر کنم تا پولدار تر بشم🤣🤣🤣 اما در مورد کلاس سوسیس و کالباس ، تا حالا استاد به بچه ها معرفی نکردم ، فقط بهشون گفتم اگر جایی آموزشی دیدین که به نظرتون حرفه ای تر از آموزش های من اومد ، حتما شرکت کنین و ایشون پنج یا ششمین نفری هستن که کلاس های دیگه هم شرکت کردن ،اما همچنان با رسپی های من کار میکنن چرا؟ چون رسپی های آموزشی من واقعا استاندارد و سالم هستن. و این برای کار خونگی خیلی مهمه👌👌