.
حالا واسه اینکه دست و دلتون به قنادی بره ، بیاین یه کاری کنیم.
این روزها ، اگر پخت و پز داشتین ، ازش عکس بگیرین و برای ادمین جان بفرستین.
@violetsugar_admin1
ایشون اینجا هستن ☝️☝️
از سفر که برگردم ، به عنوان سوغاتی ، بین نمونه عکس هاتون قرعه کشی میکنم و به ۳۰ نفر ، هدیه میدم.
هدیه چیه ؟
یه کلاس به انتخاب خودتون براتون فعال میکنم.☺️☺️
خوبه؟
راضی هستین؟
انگیزه گرفتین؟
.
.
سلام به روی چون ماهتون🥰
وقتتون بخیر و نیکی💜
امروز ، اینجا
اول ذی الحجه ، سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیهاست.
مبارک همه ی شیعیان💜
.
.
بخشی از چت دیشب من و ادمین جان ☝️
ادمین جان تقاضای انصاف دارن☺️
ضمنا گفتن که حجم پیام های پی ویشون خیلی زیاده و حدودا ۴۸ ساعت طول می کشه تا به پیام شما برسن.
لطفا صبوری کنین 😘😘🙏🙏
.
«به نام آنکه جان را فکرت آموخت.
این نانِ ساده، اما پر از برکت، هدیهای کوچک است به سوی کسانی که دیگر در میان ما نیستند، اما جایگاهشان در قلبهایمان جاودانه مانده است. هر تکه از این نذری، نویدبخش آرامش روحشان و گرهگشایی از کار زندهگان است. امیدواریم با تقسیم این ضیافت الهی، یاد و خاطرهشان زنده بماند و رحمت بیپایان خداوند شامل حال رفتگان و بازماندگان گردد. انشاءالله که قبول حق باشد.»