eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
. عع عع عع این چه پیامی بود من دیدم سلام به روی چون ماهتون چرا دست و دلتون به قنادی نره آخه اتفاقا که این روزها به جای منم شما باید کیک بپزین☺️☺️ .
. حالا واسه اینکه دست و دلتون به قنادی بره ، بیاین یه کاری کنیم. این روزها ، اگر پخت و پز داشتین ، ازش عکس بگیرین و برای ادمین جان بفرستین. @violetsugar_admin1 ایشون اینجا هستن ☝️☝️ از سفر که برگردم ، به عنوان سوغاتی ، بین نمونه عکس هاتون قرعه کشی میکنم و به ۳۰ نفر ، هدیه میدم. هدیه چیه ؟ یه کلاس به انتخاب خودتون براتون فعال میکنم.☺️☺️ خوبه؟ راضی هستین؟ انگیزه گرفتین؟ .
. پاسخ هر دو سوال بله☺️ فقط اینکه لطفا عکس هایی رو ارسال کنین که از تاریخ ۱۵ اردیبهشت به بعد پختین ، از عکس های قدیمی نفرستین 😘💜🙏 .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. سلام به روی چون ماهتون🥰 وقتتون بخیر و نیکی💜 امروز ، اینجا اول ذی الحجه ، سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیهاست. مبارک همه ی شیعیان💜 .
. بخشی از چت دیشب من و ادمین جان ☝️ ادمین جان تقاضای انصاف دارن☺️ ضمنا گفتن که حجم پیام های پی ویشون خیلی زیاده و حدودا ۴۸ ساعت طول می کشه تا به پیام شما برسن. لطفا صبوری کنین 😘😘🙏🙏 .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. یه ادمین داریم اینجوری مسئولیت پذیر و به فکر🤌🤌 سلام به روی ماه تک تکتون اگر سوال پرسیدین ، بعد سوالتون ، به عنوان آخرین پیام یه علامت ✅ بذارین تا ادمین جان زودتر پاسخ بدن. طفلک ادمین جان ، عمیقأ و شدیداً حجم کارشونو درک میکنم 🙃🙃 .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
«به نام آنکه جان را فکرت آموخت. این نانِ ساده، اما پر از برکت، هدیه‌ای کوچک است به سوی کسانی که دیگر در میان ما نیستند، اما جایگاهشان در قلب‌هایمان جاودانه مانده است. هر تکه از این نذری، نویدبخش آرامش روحشان و گره‌گشایی از کار زنده‌گان است. امیدواریم با تقسیم این ضیافت الهی، یاد و خاطره‌شان زنده بماند و رحمت بی‌پایان خداوند شامل حال رفتگان و بازماندگان گردد. ان‌شاءالله که قبول حق باشد.»