.
بخشی از چت دیشب من و ادمین جان ☝️
ادمین جان تقاضای انصاف دارن☺️
ضمنا گفتن که حجم پیام های پی ویشون خیلی زیاده و حدودا ۴۸ ساعت طول می کشه تا به پیام شما برسن.
لطفا صبوری کنین 😘😘🙏🙏
.
«به نام آنکه جان را فکرت آموخت.
این نانِ ساده، اما پر از برکت، هدیهای کوچک است به سوی کسانی که دیگر در میان ما نیستند، اما جایگاهشان در قلبهایمان جاودانه مانده است. هر تکه از این نذری، نویدبخش آرامش روحشان و گرهگشایی از کار زندهگان است. امیدواریم با تقسیم این ضیافت الهی، یاد و خاطرهشان زنده بماند و رحمت بیپایان خداوند شامل حال رفتگان و بازماندگان گردد. انشاءالله که قبول حق باشد.»
.
تایمِ ریا✌️✌️
مبلغ ۲۰ هزار تومان به شماره کارت زیر واریز کردم.
6037997950319179
به نام طرح برکت کعبه ی دلها
که چی بشه؟
که روح امواتمون شاد بشه🙏
من به نیت شادی روح امواتمون واریز کردم.
شما اگر خواستین واریز کنین ، با هر مبلغ و هر نیتی که دلتون فرمان می ده ، این کارُ انجام بدین ☺️👌
حالا سرنوشت این واریزی ها چی میشه ؟
تمامی این واریزی ها ، فردا ظهر ، تبدیل میشه به ژتون نان و بین خانواده های نیازمند حاشیه ی شهر مشهد توزیع میشه.
👌👌
این کار هر هفته پنجشنبه ظهر انجام میشه و با اجازتون من هر هفته چهارشنبه شب ، همین مبلغ ۲۰ هزار تومانُ واریز میکنم و جهت یادآوری یه پیام توی کانال میذارم که اگر دلتون خواست ، شما هم این کارُ انجام بدین.
و دیگه همه میدونین که قرار نیست بگیم ۲۰ هزار تومان کمه و چنینه و چنانه
بله ، بیست هزار تومان به تنهایی کمه ، اما وقتی ضربدر صد بشه میشه دو میلیون تومان.
اگر ضربدر هزار بشه ، میشه بیست میلیون تومان
و دیگه کم نیست☺️☺️
اینجاست که متوجه قدرت کار گروهی میشیم💪💪
خلاصه که اگر پایه هستین ، این شماره کارت تقدیم شما👇👇
6037997950319179
روش ضربه بزنین ، کپی میشه.
و نیازی به ارسال فیش واریزی نیست 😘
.
🌹 لیست آموزشهای رایگان کانال
🌹برای دسترسی به آموزش های موجود در کانال ، روی لینک های زیر ضربه بزنین🌹
🌺 توصیه میکنم اول از همه توضیحات مربوط به مواد اولیه و ابزار رو بخونین .👌
🌺 ۹۵درصد آموزشها همراه با فیلم هست ☺️
✅ درباره ی من
✅ توضیحات مربوط به مواد اولیه
✅ توضیحات مربوط به ابزار کار
✅ آموزش روغن جدا کننده
✅ آموزش شیرینی کشمشی
✅ آموزش شیرینی تانتن خرمایی( بدون فر )
✅ آموزش دسر پانته
✅ آموزش سالاد کاردینال
✅ آموزش کوکی شکلاتی
✅ آموزش کیک کدو حلوایی
✅ آموزش کیک هویج
✅ آموزش شیرینی فسایی
✅ آموزش بمب شکلاتی ( ایده ی نوشیدنی )
✅ آموزش نان خامه ای ( نارنجک )
✅ آموزش فرم دادن خامه ی قنادی
✅ آموزش شیرینی قندی
✅ آموزش برنامه ی پخت شیرینی عید و نحوه ی نگهداری از آنها
✅ آموزش کرم سوهان
✅ آموزش کیک لیمو نارگیل
✅ آموزش کرم کارامل
✅ آموزش ناگت مرغ
✅مارمالاد سیب
✅ سوپ جو
✅ کیک خرما ( رژیمی )
✅ پودینگ خرما
✅ سوپ شیر
✅ کیک باقلوا
✅ مشکوفی ، ماقوت
✅ شیر برنج
✅ دیگچه مشهدی
✅ کیک هل و گلاب
✅ شله زرد
✅ آموزش خاگینه ی خرما
✅ آموزش کوکی برنجی
✅ آموزش کیک توت فرنگی
✅ آموزش کرم انبه
✅ آموزش کیک شاتوت
✅ آموزش چیکن استراگانف
✅ آموزش کیک صبحانه
✅ آموزش کرم هلو
✅ آموزش کیک خیس
✅ کیک کارتونی
✅ آموزش کیک گوشت
✅ آموزش موس کیک شکلاتی
✅ آموزش شیر عسلی خانگی
✅ آموزش باقلوای شعیریه
✅ آموزش پای اسفناج
✅ آموزش کیک بسبوسه ی کرمدار
✅ آموزش حکاکی هندوانه
✅ آموزش کوکی برنجی
✅ آموزش ترافل سیب و دارچین
✅ آموزش تمیز کردن شیشه ی فر
✅ آموزش کیک سه شیر
✅ آموزش سرکه ی سیب
✅ نان سبزی حاج خانوم ساز
✅ ایده ی بسته بندی کیک برای چاشت مدرسه ی بچه ها
✅ ایده ی بسته بندی میوه
✅ ایده ی بسته بندی کوکی
✅ ایده ی بسته بندی ساندویچ
✅ آموزش حلوای زعفرانی مجلسی
✅ آموزش کیک برانی
✅ آموزش کلوچه ی کنجدی
✅ آموزش پنکیک
💜💜
.
تمام دار و ندارمُ تو مشهد گذاشتم و اومدم اینجا
از بین تمام دار و ندارم
تنها کسی که به شدت دلتنگشم و سلول سلول بدنم تمنای دیدارشُ داره
مامانمه
تقریبا هر روز تماس تصویری داریم ، ولی تماس تصویری عروسک بازیه
من خودشو می خوام
خدا عمر با عزت و با برکت بده به مامانا
چقدر ما محتاج و نیازمند حضورشونیم
و چقدر حواسمون نیست 🙃
.
.
نه
بعد کعبه دلم می خواد چشمم به جمال نورانی امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف منور بشه .
ولی این لیاقتی می خواد که میدونم ندارم.
امام صادق علیه السلام فرمودن که :
هر گاه یکی از شما حج می گذارد ، باید حج خود را با دیدار ما به پایان رساند.
امام صادق جان
این حرفت ، آتیش به جون شیعیان آخر زمان میندازه.
ما نمیدونیم امامون کجاست که به دیدارش بریم ، ولی امامون می دونه ما کجا هستیم ، ای کاش به دیدارمون بیاد ، هر چند ناقابل هستیم و بی لیاقت
ولی خب آرزومندیم ، آرزومند🚶♀
.
.
روح مامان بابا های آسمونی شاد.
خدا به دلتون آرامش بده .
از شما عذرخواهی میکنم .🙏
بعضی پیام ها شمشیر دو لبه هستن ، هم خوبن ، هم بَدَن
خوبی پیام من این بود که یه تلنگر می خوره به هر کی مامان باباش در قید حیاته
و بدی پیامم این اشک های شماست.
منو ببخشین ، هر روز اینجا قرآن میخونم ، فردا هر چند جزء که خوندم هدیه میکنم به مامان باباهای آسمونی بچه های شکرک بنفشم.
بلکم تلخی پیاممُ بشوره و ببره🙏
.