به نظرتون این خوبه یا بده🙈🙈🙈
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
#نکات_قنادی
#نکته_ی_قنادی
نقش جوش شیرین تو کیک ها چیه ؟
آیا قابل حذفه؟
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
بچه ها جوش شیرین معمولا در کیک های شکلاتی و میوه ای مورد استفاده قرار میگیره و باعث آزاد شدن عطر و طعم و رنگ کاکائو و نیز باعث آزاد شدن طعم میوه در کیک میشه 👌👌
نمیتونین حذفش کنین ، اما میتونین با بکینگ پودر جایگزین کنین ، فقط در نظر داشته باشین که در صورت جایگزینی ، دو برابر مقدار جوش شیرین باید بکینگ پودر مورد استفاده قرار بدین و از اونجایی که داخل بکینگ پودر باز درصدی جوش شیرین وجود داره ، این جایگزینی به نظر زهرا گلی منطقی نیست🤷♀🤷♀🤷♀
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
من خودم جایگزین نمیکنم و از دیدگاه یک قناد به شما هم توصیه نمیکنم.
عنایت بفرمایید ، از دیدگاه یک قناد👌👌
نه یک پزشک یا متخصص تغذیه یا شیمی دان🤷♀🤷♀
یه مدتی دور افتاده بودم و در مورد سلامت جوش شیرین تحقیق میکردم ، راستش به هیچ نتیجه ی قطعی نرسیدم . در بعضی منابع مضر و در بعضی منابع مفید توصیف شده بود .🙄🙄🙄
انشاءالله یه روز میرم در رشته ی صنایع غذایی ادامه تحصیل میدم تا برای تمام این تضادها ، دلیل بیابم💪💪💪
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
بچه ها جونم ، برای جداسازی دسرها از قالب ، هرگز از روش آب گرم استفاده نکنین ، این روش باعث میشه اطراف دسر شما یا ذوب بشه ، یا شل بشه و از قشنگی کارتون کم بشه.
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
بهترین روش ، همونی هست که تو فیلم کرم هلو و کرم سوهان آموزش دادم.
روش هوادهی
با این روش به راحتی و بدون درد سر ، دسرها از قالب جدا میشن.
جنس قالب مهم نیست ، این روش برای هر قالبی ( پلاستیکی ، فلزی ، شیشه ای ، طلقی ، سیلیکونی ) جواب میده ☺️☺️
اشتباه دوست عزیزمون این بوده که فکر میکردن چون قالبشون فلزی هست ، از این روش نمیتونن استفاده کنن🤷♀🤷♀
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
بچه ها شما چقدر به ائمه اعتقاد دارین؟؟
شده براتون اتفاقی بیفته که با دل و جونتون بهشون اعتقاد پیدا کنین؟
من دو تا خاطره از امام رضا ع دارم که باعث شده خودم ، با سلول سلول بدنم ، به حضور ایشون اعتقاد پیدا کنم
اون اعتقادی که آدم خودش به دست میاره ، به مراتب ارزشمند تر از اعتقادی هست که دیگران تلاش میکنن تو وجود ما جا بندازن😉😉😉
در آستانه ی میلاد با سعادت امام رضا ع هستیم☺️☺️
تصمیم گرفتم یکی از خاطراتم رو براتون تعریف کنم.
هم باحاله ،هم خنده داره🙈🙈
یعنی امام رضا قشنگگگگگگ ، زد ، دهنمو صاف کرد😂😂😂
یه جوری رومو کم کرد که دیگه غلط بکنم بهش تیکه بندازم🤪🤪🤪
فردا میام میگم براتون☺️☺️
ضمنا مرسی که برای سلامتی من دعا میکنین🙏🙏
به لطف خدا و دعای خیر شما خیلی خیلی خیلی بهترم🌹🌹
روز شنبه باند دستمو باز کردم و پرتش کردم یه گوشه🙃🙃
مامی گفت : چه میکنی ای دختر؟
گفتم تا وقتی پر و بال من با این باند بسته باشه من احساس مریضی و ناتوانی میکنم ، بذارین باز کنم اینا رو و به زندگی عادی و طبیعی برگردم 😎😎😎
خلاصه بازش کردم و استارت ضبط فیلم های آموزشی رو زدم .
البته آموزشی دارم ضبط میکنم که خیلی یه هویی و اتفاقی تصمیم به ضبطش گرفتم.
عشق جان عمه ازم خواست براش یکی از کیک های مورد علاقش رو درست کنم ، دیگه تصمیم گرفتم فیلمش رو هم ضبط کنم.
☺️☺️☺️