eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
کیک خیس شکلاتی این عکس ، نمونه کار یکی از هنرجوهاست☺️☺️ انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️ ❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
مواد لازم: آرد ۲ پیمانه شکر ۱/۵ پیمانه روغن مایع ۱/۵ پیمانه شیر ۱/۵ پیمانه تخم مرغ ۳ عدد بکینگ پودر ۲ ق چ پودر کاکائو ۵۰ گرم وانیل نصف ق چ https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d طرز تهیه: پودر کاکائو را با شکر مخلوط کنید ، حال شیر را کم کم اضافه کرده و با قاشق هم بزنید تا دانه های شکر و کاکائو در شیر حل شود ، روغن مایع را افزوده و در صورت نیاز با همزن برقی بزنید تا کاملا یک دست شوند.حال یک پیمانه از این مواد را به عنوان سس کنار گذاشته و بعد از پخت روی کیک میریزیم. آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید اکنون تخم مرغ ها را دانه دانه به مابقی مواد افزوده و با همزن برقی می‌زنیم ، به همراه آخرین تخم مرغ وانیل را نیز اضافه می کنیم ، آرد و بکینگ پودر را سه مرتبه الک کرده و در سه مرحله به مایع فوق افزوده و با همزن بالنی به حالت دورانی هم می‌زنیم. کف قالب ۲۰ کاغذ روغنی انداخته ، مواد را در قالب میریزیم و در فر ۱۸۰ درجه به مدت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه می‌پزیم. بعد از پخت ، قالب را از فر خارج کرده ، ده دقیقه زمان میدهیم تا از داغی اولیه بیفتد ، آنگاه کیک را از قالب خارج کرده ، کاغذ روغنی کف آن را جدا میکنیم و روی توری میگذاریم ، با سیخ کباب حسینی چند سوراخ در سطح کیک ایجاد میکنیم و سس را روی کیک میریزیم. آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فقط اونجاش که گفتن روشنا تعطیل شده و وقت بیشتری برای کیک پزی داریم😍😍😍 از تعطیلات تابستون استفاده کنین💪💪💪 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
نمونه کار بچه های کلاس گالانتین میخواستم این عکسو نگه دارم و فردا موقع ناهار بذارم ، یه کم زجرتون بدم🤪🤪🤪 دیدم بیشترین زجرش مال خودمه😁😁😁 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
بچه ها دارن عیدانه هاشون رو میپزن و با نظرات ارزشمندشون بهم انرژی میدن😍😍😍
اینم نظر دوستمون در مورد مرغ گالانتین ☺️☺️☺️ بسیار خوشمزه بود💜💜 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
ایشششششششش یه جوری گفتن استاد این دستور حرف نداشت که هر کی ندونه فکر میکنه ، خدایی نکرده ، خدایی نکرده بقیه ی دستورهای من حرف و حدیثی توشه😏😏😏🤪🤪🤪😁😁😁😂😂😂😂 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d ایشون کیک برانی پنیری هستن ، از پکیج کیک های عصرانه و کافی شاپی بسیار بسیار بسیار خوشمزه ، حتی خوشمزه تر از اون برانی که خودم برای کافه میزنم👌👌
این برانی هست که برای کافه میزنم و تا حالا به کسی آموزش ندادم☺️☺️ یه روز یه نفر پیام داد خودتون از کجا اینو آموزش دیدین؟ پاسخ اینه که من اینو آموزش ندیدم ، خودم رسپی براش نوشتم. ۲۲ بار آزمون و خطا کردم و هر بار نتیجه رو فرستادم کافه و ازشون خواستم نظر بدن و ایراد کار رو بگن☺️☺️☺️ در نهایت بار بیست و دوم ، هیچ ایرادی ازش نتونستن بگیرن و رسپی تایید شد و رفت برای تولید ☺️☺️ https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
یک خواهر زاده دارم که این برانی رو خیلی دوست داره، بارها خواهرم ازم خواسته بهش آموزش بدم ندادم😂😂😂 خسیس هم خودتونین☺️☺️