سلام عزیزم. میشه لطفا نحوه استفاده از خامه هایی که به اسم خامه هم زده در قنادی ها میفروشن توضیح بدین
اینا وقتی یخ زدایی میشن باید با همزن دوباره زده بشه ولی حالت ماسیده پیدا میکنه و اصلا پوک نمیشه
پس لطفا درمورد رنگ هایی که میزنید حالت فانتزی میشه توضیح بدید از چه رنگی برای خامه استفاده میکنید🌺
سلام عزیرم
در مورد کیک کارتونی
میشه زیرش گاناش نکشیم و با خامه کار کنیم؟
در جریان هستم زیر فوندانت گاناش هست اما توی کلیپ ها دیدم با خامه هم کار میکنن
سوال چهارم ،این مشکی های روی کیک رو حتماباید با فوندانت ایجاد کنیم یا با رنگ وقلمو هم میشه ؟