و...
هفت امام خامنه ای؛شهادت امام علی!
یتیمان کوفه؛بیایید بگرییم
صاحب نظری داشتیم؛بیایید بگرییم
دلــ🇮🇷ـی☫
ولی؛یادت باشه حسرت دیدارت رو دلم موندااا
همیشه سخنرانی های سید علی رو میدیدم و میگفتم خوشبحال اونایی که اونجان
ولی همیشه میگفتم اشکال نداره تو هم یه روزی میری و رهبر رو از چند متری خودت میبینی...
یا
اونایی که جشن تکلیفشون امام خامنه ای هم بود و پشت امام اولین نمازشون رو میخوندن💔
آه ای غم خجسته...
سرو به خون نشسته...
بازوی حرز بسته...
انگشتر شکسته...
بابامونو ازمون گرفتی
دیگه هیچی برای از دست دادن نداریم
بیا جونمونو بگیر ، چون همین فقط برامون مونده💔
همیشه میگفتیم جانمون فدای رهبر؛
ولی الان رهبر فدای ما شده!
دیگه کسی رو نداریم جانمون رو فدا کنیم
دیگه نمیتونیم به خودمون بگیم جان فدای رهبر...
یتیمان کوفه تسلیت میگم💔
یتیمان ایران به شما هم تسلیت میگم💔
آقا جانم...
جانم به فدایت چرا مشکی شمارو تن کردم؟؟
الهی من تیکه تیکه میشدم و مشکی شمارو نمیپوشیدم.
آقا جانم همیشه میگفتیم ایران سو.ریه نشد چون سید علی داشتاااا
الان دلمو به کی خوش کنم؟؟
دیروز عصر بود به مامانم گفتم مامان دلشوره ولم نمیکنه؛از شدت دلشوره اصن دل درد شدم
مامانم گفت خیره
صبح که فهمیدیم ش.هید شدی؛
یاد حرف دیروز مامانم افتادم
حاجی خیر اش کجا بود؟؟
یتیم شدم رفت
ای کاش طلوع صبح امروز رو نمیدیدم...