آقا جانم...
جانم به فدایت چرا مشکی شمارو تن کردم؟؟
الهی من تیکه تیکه میشدم و مشکی شمارو نمیپوشیدم.
آقا جانم همیشه میگفتیم ایران سو.ریه نشد چون سید علی داشتاااا
الان دلمو به کی خوش کنم؟؟
دیروز عصر بود به مامانم گفتم مامان دلشوره ولم نمیکنه؛از شدت دلشوره اصن دل درد شدم
مامانم گفت خیره
صبح که فهمیدیم ش.هید شدی؛
یاد حرف دیروز مامانم افتادم
حاجی خیر اش کجا بود؟؟
یتیم شدم رفت
ای کاش طلوع صبح امروز رو نمیدیدم...
دلــ🇮🇷ـی☫
آقا جانم... جانم به فدایت چرا مشکی شمارو تن کردم؟؟ الهی من تیکه تیکه میشدم و مشکی شمارو نمیپوشیدم. آ
باشه خامنه ای رفت؛ولی من دلمو به خدای خامنه ای خوش میکنم...