دلــ🇮🇷ـی☫
. از دست دادنِ هر انسانی که دوستش میداشتم آزار دهنده بود. گرچه اکنون متقاعد شدهام که هیچکس، کسی ر
ولی متاسفانه من صاحب حدیثه و ریحانه ام😔🤙
گفتی که دلی تپنده باشم، نشدم
روی لب عشق خنده باشم، نشدم
از خاک بریدی و پریدی و به من
گفتی نَفَسی پرنده باشم، نشدم...
دلــ🇮🇷ـی☫
ولی متاسفانه من صاحب حدیثه و ریحانه ام😔🤙
باور کن اگر بمیرم، استخوان هایم، خاکسترم،جسدم، کفنم، تو را دوست خواهند داشت