هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
نگید که فقط من
با شروع اردیبهشت ..
انگار وارد جهنمی از جنسِ داغداری روحم شدم .
| @seyedebram |
دلــ🇮🇷ـی☫
نگید که فقط من با شروع اردیبهشت .. انگار وارد جهنمی از جنسِ داغداری روحم شدم . | @seyedebram |
اردیبهشت چیه؟؟
ماهی که داخلش رهبرمون حضور نداره
رئیس جمهورمون هم به بدترین شکل گرفته،
وزیر امور خارجه ی خوش قد و بالامونو گرفته،
اردیبهشـت نیست!؛
اردیجهنمـــــه!....
419.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میگن شبا میرم تجمع پول میگیرم؛
همچنان وضعیت موجودیم🦦:
من از جمله ی«فدای سرت» خیلی خوشم میاد
بهم حس مـهـم بودن میده!...
فدای سرت رفت!
فدای سرت غذا سوخت!
فدای سرت نتونستی بری!
فدای سرت امتحانت خراب شد!
فدای سرت فلان کارو کردی!
فدای سرت اصلا ناراحت نشدم!
فدای سرت اصلا اون نفر واست مهم نباشه!
فدای سرت فلان اتفاق افتاد!
فدای سرت موفق نبودی!
کلا «فــــدای ســــرت» خیلی خوبه...
هدایت شده از °• رَســـ☫ـــــا •°
موشکصورتیغوغابهپاکرده😂🎀💗
#تیم_تولید_محتوا
#پایگاه_روح_الله
#تیم_رسانه
_گمنام
سربازان امام🇮🇷
[https://eitaa.com/sarbazan_emam313]