14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هیچکس امروز(عرفه) نا امید برنمیگرده
التماس دعا. . .
امروز آخرین روز ساله تحصیلی بود .....
واقعا تموم شد....
با تموم سختی هاش، ناراحتی هاش ، حتی لحظات شادی که داشت کلاس دهمم تموم شد!..
این سال تحصیلی سخت گذشت برام ولی الان بازم مثل هر سال دلم گرفته ، اصلا انگار یه قراره نانوشته است که فرقی نداره مجازی باشه یا حضوری درهر صورت با تموم شدن سال تحصیلی دلت میگیره ....
دلم تنگ شد برای سالایی که حضوری بود روزای آخر از معلما زنگ آزاد میگرفتیم پارسال با کلییی تلاش فلش بردیم فیلم دیدیدم روزه اخر😅حتی دلم برای روزایی که همو با آب خیس میکردیم و راننده سرویس ها گیر میدادن که با لباس خیس تکیه ندید به صندلی هم تنگ شده😂❤️
#شوکا_نوشت